Switch 1 spellen meisje
woensdag 2 juli 2025 om 21:55
Kirby en de vergeten wereld
Yoshi's crafted world
Disney illusion island
Super Mario Bros wonder
Pretty princess party
Deze heeft 3 mini games maar is vooral gericht op inrichten van kamertjes. Ze moet konijntjes helpen om hun huisje in te richten en haar kasteel voorzien van spulletjes. Het leuke vond ik zelf de prinsessenjurken.
Als ze daar niet van houdt zou ik deze niet halen.
Hello Kitty Island Adventure
Dit spel heb ik zelf niet, maar bevat wel verschillende beestjes e.d.
En verder eens met animal Crossing en Disney dreamlight valley.
Yoshi's crafted world
Disney illusion island
Super Mario Bros wonder
Pretty princess party
Deze heeft 3 mini games maar is vooral gericht op inrichten van kamertjes. Ze moet konijntjes helpen om hun huisje in te richten en haar kasteel voorzien van spulletjes. Het leuke vond ik zelf de prinsessenjurken.
Als ze daar niet van houdt zou ik deze niet halen.
Hello Kitty Island Adventure
Dit spel heb ik zelf niet, maar bevat wel verschillende beestjes e.d.
En verder eens met animal Crossing en Disney dreamlight valley.
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
woensdag 2 juli 2025 om 22:10
Dan is pokemon snap inderdaad een leuke wellicht! Gewoon fotos maken van pokemon, maar je hebt heel veel verschillende levels en dag/nacht enzo. Je kan niet echt iets fout doen, en elke tour die je doet kom je weer nieuwe dingen tegen. Helaas net zoals animal crossing wel in het hogere prijs segment.
In iets goedkopere klasse is mysims of snufkin ook leuk.
woensdag 2 juli 2025 om 22:42
Waarom dan niet gewoon Mario kart?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 3 juli 2025 om 04:16
Is meer voor nog jongere kinderen. Is al vanaf 3 jaar ipv minimaal 7.Airysuit schreef: ↑02-07-2025 22:10Dan is pokemon snap inderdaad een leuke wellicht! Gewoon fotos maken van pokemon, maar je hebt heel veel verschillende levels en dag/nacht enzo. Je kan niet echt iets fout doen, en elke tour die je doet kom je weer nieuwe dingen tegen. Helaas net zoals animal crossing wel in het hogere prijs segment.
My Sims is wel grappig.
donderdag 3 juli 2025 om 04:26
Mario Kart
Alle andere Mario spellen, echt allemaal leuk, sommige ook leuk om samen te spelen
Mario Party ect./Kirby/Toad
MIItopia
Pokemon Scarlet of Pokemon Violet (vanaf 7) Shield/Sword/Legends.
Animal Crossing
Snipperclips ( superleuk als je met een ander speelt, ieder een controller)
Minecraft
Harvast Moon
Splatoon 2
Just dance
Echt hele goede 2ehands verkoper:
https://www.marioswitch.nl/Switch-Games.php
Alle andere Mario spellen, echt allemaal leuk, sommige ook leuk om samen te spelen
Mario Party ect./Kirby/Toad
MIItopia
Pokemon Scarlet of Pokemon Violet (vanaf 7) Shield/Sword/Legends.
Animal Crossing
Snipperclips ( superleuk als je met een ander speelt, ieder een controller)
Minecraft
Harvast Moon
Splatoon 2
Just dance
Echt hele goede 2ehands verkoper:
https://www.marioswitch.nl/Switch-Games.php
donderdag 3 juli 2025 om 07:39
Nee hoor. Tuurlijk, mijn dochter van 4 zit ook lekker foto's te maken, maar zij is zeker niet de doelgroep. Om bepaalde pokemon te krijgen of 3/4 sterren foto's te krijgen moet je een aantal handelingen doen die zulke kleine kinderen echt niet voor elkaar krijgen.
donderdag 3 juli 2025 om 09:42
Mijn toen 6 jarige vond echt geen bal aan, is enige spel wat heel snel verkocht is. Dus persoonlijk zou ik voor een 8jarige liever een van de gewone Pokemon kopen.BabyGroot schreef: ↑03-07-2025 07:39Nee hoor. Tuurlijk, mijn dochter van 4 zit ook lekker foto's te maken, maar zij is zeker niet de doelgroep. Om bepaalde pokemon te krijgen of 3/4 sterren foto's te krijgen moet je een aantal handelingen doen die zulke kleine kinderen echt niet voor elkaar krijgen.
donderdag 3 juli 2025 om 15:27
Animal Crossing echt by far. Daar was ik helemaal verslaafd aan als kind.
Princess Peach schijnt ook leuk te zijn voor kinderen evenals Mario Party en Disney Dremlight Valley. Super Mario Wonder en Super Mario 3D World zijn ook leuk.
Overcooked All You Can Eat is ook leuk als dat soort spellen haar ding zijn.
Princess Peach schijnt ook leuk te zijn voor kinderen evenals Mario Party en Disney Dremlight Valley. Super Mario Wonder en Super Mario 3D World zijn ook leuk.
Overcooked All You Can Eat is ook leuk als dat soort spellen haar ding zijn.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in