Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 506 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Mooi!

Present!
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Leuk! Zin in.
Hier staan de beschrijvingen van de kandidaten: https://www.ziggo.nl/entertainment/seri ... deelnemers

En ik lees ook dit~:

Elf vrijgezelle B&B-eigenaren, elk met hun eigen verhaal en een unieke plek, hebben zich aangemeld voor een zomer vol liefde. Hun droom? Niet alleen gasten ontvangen, maar ook de ware ontmoeten.

Toch gaan we er dit seizoen niet met z’n elven tegenaan. Danny uit La Palma en Wilma uit Tsjechië zijn afgevallen. Waarschijnlijk door een tekort aan aanmeldingen. Zonde, maar de liefde laat zich niet forceren.
Ik ga kijken 😀
Maar mensen gaan voorbij
Nu al zin in!
Jammer, de afvallers. Na het zien van de voorstukjes vond ik Danny veelbelovend. ;-D
yasmijn schreef:
03-07-2025 12:46
Jammer, de afvallers. Na het zien van de voorstukjes vond ik Danny veelbelovend. ;-D
Die heb ik helemaal gemist, zal vanavond even zoeken of ik dat terug kan kijken.

Zouden Ingrid en Petra zich samen opgegeven hebben?
Zin innn!
Ook een Pluviofiel
Ik ga ook weer kijken!

Vond zelf de oproep van Danny niet heel erg boeiend, maar die Wilma lijkt me juist een ontzettend leuke vrouw!

Maar genoeg om naar te kijken nog. Ben benieuwd.
Jaaa. Vooral om alle werkstress te laten afglijden.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik hoop op een Judith-en-Bart 2.0 ♡♡♡♡
Hebben we nu 2 topics zonder spoilers voor aankomend seizoen?
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Sun.lover schreef:
03-07-2025 13:13
Hebben we nu 2 topics zonder spoilers voor aankomend seizoen?
Nee, zie laatste berichtjes op het oudere topic. Dit is 'm :)
Leuk, ik ga kijken.
Afbeelding
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
03-07-2025 13:42
Afbeelding
:rofl:
Hee, ik mis o.a. Wilma uit Tsjechië (die met de paarden en de hondjes) en Danny uit La Palma! Zouden ze geen zin meer hebben gehad of niet genoeg belangstelling misschien? Wel jammer, het leken mij wel markante personen.
Calamitycat schreef:
03-07-2025 13:58
Hee, ik mis o.a. Wilma uit Tsjechië (die met de paarden en de hondjes) en Danny uit La Palma! Zouden ze geen zin meer hebben gehad of niet genoeg belangstelling misschien? Wel jammer, het leken mij wel markante personen.
Tot zijn grote verdriet kan Danny toch niet meedoen aan B&B vol liefde: ‘Mannen trokken zich opeens terug’
Danny Cornet (55) gaf zichzelf naar eigen zeggen ‘een heel jaar’ voor zijn deelname aan het nieuwe seizoen van B&B vol liefde. De makers planden zelfs al opnames met hem. Toch ging het feestje plots niet door. „De mannen trokken zich opeens terug.”

Hij neemt de producent van het programma, Blue Circle, niets kwalijk. „Die kan er natuurlijk ook niks aan doen dat de mannen opeens niet meer wilden komen.’’ Hij kreeg nog wel drie filmpjes te zien van potentiële dates. „Ze wilden me er heel graag bijhebben, maar in diezelfde maand zat het laatste Winter vol liefde-seizoen natuurlijk vers in het geheugen. Daar ontplofte het online met veel haat en kritiek op deelnemers. Die mannen dachten waarschijnlijk: ik haak af, straks word ik ook afgeslacht.’’

De reden van de spontane afzegging kreeg hij niet precies te horen. „De productie moet natuurlijk ook de privacy van die mannen bewaken. Maar eentje zag de liefde plotseling toch niet meer zitten en de andere twee lieten niets meer van zich horen.’’

Afschuw
Danny voelt sterk de overtuiging dat het door de toegenomen B&B-media-‘explosie’ komt. „Mensen gunnen een ander niks meer, overal staat haat en allerlei media en andere partijen willen allemaal mee-eten van B&B vol liefde. Iedereen wil er beter van worden. Dat levert veel afschuw op. RTL zou echt meer zijn best moeten doen om reacties op bijvoorbeeld Facebook en Instagram meer te filteren.’’

Bron: AD
Wilma doet toch gewoon wel mee?
Calamitycat schreef:
03-07-2025 13:42
Afbeelding
:rofl:
Ook een Pluviofiel
yasmijn schreef:
03-07-2025 14:08
Wilma doet toch gewoon wel mee?
Ik zie haar niet in het plaatje van de OP dus ik denk het niet?
yasmijn schreef:
03-07-2025 14:06
Tot zijn grote verdriet kan Danny toch niet meedoen aan B&B vol liefde: ‘Mannen trokken zich opeens terug’
Danny Cornet (55) gaf zichzelf naar eigen zeggen ‘een heel jaar’ voor zijn deelname aan het nieuwe seizoen van B&B vol liefde. De makers planden zelfs al opnames met hem. Toch ging het feestje plots niet door. „De mannen trokken zich opeens terug.”

Hij neemt de producent van het programma, Blue Circle, niets kwalijk. „Die kan er natuurlijk ook niks aan doen dat de mannen opeens niet meer wilden komen.’’ Hij kreeg nog wel drie filmpjes te zien van potentiële dates. „Ze wilden me er heel graag bijhebben, maar in diezelfde maand zat het laatste Winter vol liefde-seizoen natuurlijk vers in het geheugen. Daar ontplofte het online met veel haat en kritiek op deelnemers. Die mannen dachten waarschijnlijk: ik haak af, straks word ik ook afgeslacht.’’

De reden van de spontane afzegging kreeg hij niet precies te horen. „De productie moet natuurlijk ook de privacy van die mannen bewaken. Maar eentje zag de liefde plotseling toch niet meer zitten en de andere twee lieten niets meer van zich horen.’’

Afschuw
Danny voelt sterk de overtuiging dat het door de toegenomen B&B-media-‘explosie’ komt. „Mensen gunnen een ander niks meer, overal staat haat en allerlei media en andere partijen willen allemaal mee-eten van B&B vol liefde. Iedereen wil er beter van worden. Dat levert veel afschuw op. RTL zou echt meer zijn best moeten doen om reacties op bijvoorbeeld Facebook en Instagram meer te filteren.’’

Bron: AD
Ah! Echt jammer zeg en ik vrees dat er wel een kern van waarheid in zit....
Jaaa, ik meld mij ook alvast! Mijn favoriete guilty pleasure!
The impossible only takes a little longer
Ik schrijf mee.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven