Napraat 2025.6 met geklets
donderdag 26 juni 2025 om 21:07
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.6 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.6 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 3 juli 2025 om 18:52
Ach nou ja, mijn jongste is intussen al drie keer gezakt en hij blijft lachen. Behalve vlak na het zakken dan, even.
Laatste keer gaf hij aan een bomaanslag te beramen, op het CBR. Gelukkig zag hij na een goed gesprek met mij wel in dat dat de weg niet is, maar ik begrijp zijn wens wel. Hij zakte namelijk op iets wat zijn examinator ook wel eens deed, volgens haar eigen zeggen. Maar in het kader van dat examen had ie maar over die twee bejaarden heen moeten rijden of zo, in het kader van de Doorstroming.
Laatste keer gaf hij aan een bomaanslag te beramen, op het CBR. Gelukkig zag hij na een goed gesprek met mij wel in dat dat de weg niet is, maar ik begrijp zijn wens wel. Hij zakte namelijk op iets wat zijn examinator ook wel eens deed, volgens haar eigen zeggen. Maar in het kader van dat examen had ie maar over die twee bejaarden heen moeten rijden of zo, in het kader van de Doorstroming.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 03-07-2025 18:56
62.94% gewijzigd
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
donderdag 3 juli 2025 om 18:58
Mijnes maakte dus geen grove fout. Hij hield even in om te zien wat die twee ouwe mensen op de fiets zouden doen, want ouwe mensen willen wel eens zomaar ineens oversteken en dat weet zoon. En dat was dus niet goed.
Maar goed, het komt allemaal vast wel goed, ooit.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 03-07-2025 18:59
4.59% gewijzigd
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
donderdag 3 juli 2025 om 18:59
Oh wat erg...Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2025 18:58Mijnes maakte dus geen grove fout. Hij hield even in om te zien wat die twee ouwe mensen op de fiets zouden doen, want ouwe mensen willen wel eens zomaar ineens oversteken en dat weet zoon. En dat was dus niet goed.
Ik snap die bom zeker wel.
donderdag 3 juli 2025 om 19:03
Tja, en wat grove fouten betreft...
Als ik zie wat voor grove fouten mensen-met-rijbewijs af en toe maken verbaast het me hooglijk dat er überhaupt nog mensen zijn met een rijbewijs. Maar als je dat ding eenmaal hebt kun je doen wat je wilt of zo. Ik zeg beoordeel die mensen op voertuigbeheersing en verkeersinzicht, en laat onverwachte rare dingen buiten de beoordeling. Maar ja, ik ga er niet over.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
donderdag 3 juli 2025 om 20:55
Jammer dat zijn inzicht niet werd gezien ( beoordeeld)Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2025 18:58Mijnes maakte dus geen grove fout. Hij hield even in om te zien wat die twee ouwe mensen op de fiets zouden doen, want ouwe mensen willen wel eens zomaar ineens oversteken en dat weet zoon. En dat was dus niet goed.
Maar goed, het komt allemaal vast wel goed, ooit.
Komt vast ook goed tzt.
Vanity of vanities; all is vanity
donderdag 3 juli 2025 om 20:59
Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2025 18:52Ach nou ja, mijn jongste is intussen al drie keer gezakt en hij blijft lachen. Behalve vlak na het zakken dan, even.
Ik snap die gevoelens wel hoor, soms voelt het ook best oneerlijk en een beetje willekeur. Zeker voor de leerlingen zelf is het lastig te plaatsen wat nou precies fout is gegaan, en tijdens zo'n gesprek met een examinator blijft vaak ook maar de helft echt hangen of dringt niet door vanwege de teleurstelling.
Ik had gisteren helaas ook iemand die naar diens idee fijn had gereden en bij de uitslag echt even zat te kijken huh gezakt? Hoezo dan?
Dat is het kutte van dit werk vind ik, liefst wil je gewoon dat iedereen in 1x slaagt.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
donderdag 3 juli 2025 om 22:26
vrijdag 4 juli 2025 om 08:16
vrijdag 4 juli 2025 om 08:37
Ach, de grootste schurken zitten vooraan in de kerk.Kidneybean schreef: ↑04-07-2025 08:16Hopelijk houdt het CDA zich wel aan de "heb uw naasten lief" gezien SGP de Bijbelse tekst kwijt is geraakt.
Ik hoop de Bontenbal zijn poot stijf houdt.
Maar mensen gaan voorbij
vrijdag 4 juli 2025 om 08:56
Zijn er landen waar deze ontwikkeling niet gaande is?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 4 juli 2025 om 09:16
Er is een nieuwe napraat.
Veel plezier!
overig/napraat-met-geklets-2025-7/list_messages/512211
Veel plezier!
overig/napraat-met-geklets-2025-7/list_messages/512211
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.