Entertainment alle pijlers

Meerdijk; onze eigen GTST-metropool

07-07-2020 10:49 1593 berichten
(Melodie: 'Oh oh Den Haag')

Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.

Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.

Kleine kanttekening

Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dus ook veel vragen bonte specht met dezelfde reden als jij hebt, periode niet gekeken en het is allemaal lang geleden. Jammer deze clifhanger.
Ik weet alleen nog vaag dat het door Valentijn kwam dat Ludo op dat booreiland terecht kwam. Wat er verder met hem gebeurd is ... geen idee. En ik heb geen periode gemist, kun je nagaan. Het is gewoon een te oude koe. Niemand weet meer precies hoe en wat, denk ik.
Ik vind hier dingen van.
Ik weet ook niet meer hoe dat zat met Valentijn, Nick en Ludo, te lang geleden en te ver gezocht voor een klifhanger.

Wat vonden jullie van de zéér bijzondere tekst van Julian "jullie dochter zit bij de jukebox"
En dat in een verder lege kroeg, die natuurlijk zo enorm groot is dat er snel iemand over het hoofd wordt gezien.
Daar heeft vast iemand lang over nagedacht.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Die scene is totaal niet blijven hangen. Het is wel erg gesteld met mijn geheugen. o_o :$ Het kan ook zijn dat ik de scene gemist heb doordat ik vlak daarvoor ben flauwgevallen bij het zien van al die warme truien die iedereen draagt.
Ik vind hier dingen van.
Calamitycat schreef:
02-07-2025 14:55
Wat vonden jullie van de zéér bijzondere tekst van Julian "jullie dochter zit bij de jukebox"
En dat in een verder lege kroeg, die natuurlijk zo enorm groot is dat er snel iemand over het hoofd wordt gezien.
Daar heeft vast iemand lang over nagedacht.
Hilarisch, viel mij ook op! Zo dom ook.

En verder ben ik blij dat ik niet de enige ben die soms geen fluit van de verhaallijnen snapt. Ik kijk altijd met een schuin oog en níémand heeft me even gebeld om te zeggen dat ik ineens moet gaan opletten enzo
Sabeltandcavia schreef:
02-07-2025 15:55
Die scene is totaal niet blijven hangen. Het is wel erg gesteld met mijn geheugen. o_o :$ Het kan ook zijn dat ik de scene gemist heb doordat ik vlak daarvoor ben flauwgevallen bij het zien van al die warme truien die iedereen draagt.
:D Logisch. Viel mij ook al op, vooral Linda en haar coltrui.
Het is natuurlijk ook geen wonder dat Laura bijna het loodje legt, zo warm is dat mens aangekleed.
In Meerdijk gaat de klimaatverandering precies de andere kant op. Door zeer plaatselijke afkoeling van de aarde is het daar hoogzomer truienweer. Ik vind het zo'n blunder van de stylisten! Je weet toch dat je met een zomercliff bezig bent. :bonk:
Ik vind hier dingen van.
Wat denken jullie? Is Stefano dood, of is alles in zijn lijf verschoven waardoor hij ineens weer kan lopen? (wel met een paar mooie brandwonden a la Yasmin, zijn overleden vrouw)
Ik vind het erg jammer Everon Jackson Hooi niet de zomercliff heeft kunnen doen. Had me leuker geleken.
En misschien is er iemand die het weet, had Valentijn (of Nick) miljoenen euro's tot zijn beschikking voor dit wraakplan? Hoe betaal je zoiets?

En ook nog een reactie op kleding/klimaat. Het viel me een paar weken geleden heel erg op toen Rik en Julian de bank aan de straat zette, de bomen waren helemaal kaal. Hoe ver van te voren wordt dit wel niet opgenomen? Echt een beetje jammer. Het is al zo ongeloofwaardig allemaal en dit maakt het nog 10x erger.
Ik geloof niet dat Stefano dood is. Ik denk dat Andrea een schot heeft gelost nadat Stefano weg is gereden en dat Andrea nu dood is. De nieuwe Bing vind ik toch wel leuk, aan de nieuwe Shanti moet ik wel wennen, vooral door de pony.

Per ongeluk gespoilerd van de week en weggehaald, maar ik had verwacht dat de man die steeds maar tegen Ludo over zijn scheiding bezig was ook nog wel achterliggende gedachten had en in het complot zat, weet eigenlijk niet wat zijn rol eigenlijk was. Van Els en Henk had ik ook wel wat meer diepgang verwacht. En bv Bijou's reactie op de bekentenis van Julian had ook wel wat meer naar een goeie cliffhanger mogen gaan.
De oplettendheid van de kleding en de kale bomen heb ik niet, goed van jullie zeg. Ik zit vaak ook half te kijken en met de laptop op schoot.
Ik denk dat Valentijn dood is en dat Ludo zijn bij toeval nog werkende benen uit een boom heeft gevist en aan Stefano heeft gegeven zodat hij weer kan lopen :couple:
Calamitycat schreef:
04-07-2025 18:31
Ik denk dat Valentijn dood is en dat Ludo zijn bij toeval nog werkende benen uit een boom heeft gevist en aan Stefano heeft gegeven zodat hij weer kan lopen :couple:
:rofl:
Hadden ze jou maar als scenarioschrijver voor de cliff gevraagd :mrgreen:
Ik vind hier dingen van.
Had ik met liefde gedaan :proud:
Net in RTL Boulevard over de klifhangerT: veel kijkers die uiterst verbaasd zijn dat Bing zo hard kan lopen met zijn prothese ;-D
Dus ik zie het wel gebeuren hoor met die benen, echt.
Dat viel mij dus juist op, hoezo kan Bing zo hard rennen? En ik moet zeggen dat ik de acteur die invalt echt wel zijn plek vindt daar. Hij is in ieder geval net zo duidelijk naar Nina toe af en toe.
Kleding en kale bomen is mij totaal niet opgevallen, maar ik kijk dus ook altijd met een half oog en alle scenes met Nola en Steef spoel ik automatisch door.
Morgan-Salander schreef:
30-06-2025 22:47
Jemig, wat een slecht gemaakte deep fake van Ludo. Daar trapt zelfs een blinde, seniele bejaarde niet in.
Haha ja echt hè, dat dacht ik ook meteen, hoezo trapt Janine daar gewoon in? Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat hij zo'n rare video stuurt, dat ziet toch iedereen dat het nep is 🤦‍♀️

Verder denk (hoop) ik dat Stefano nog leeft en opeens schreeuwt: auww auww mijn benen!! En dus door de klap (die eigenlijk niemand kan overleven) weer kan lopen.
Nina is ook ooit verlamd geraakt aan de rechterkant van het lichaam. Als ik het me goed herinneren 'permanent'. Maar blijkbaar is de lucht in Meerdijk heel helend.
In Meerdijk gebeuren wonderen. Dat weet iedereen.
Dus waarom naar zo'n enge gebedsgenezer, terwijl je gewoon naar Meerdijk kan gaan?
Ik vind deze Bing echt heel leuk. Dat van die prothese daar had ik dan weer helemaal niet aan gedacht maar inderdaad...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven