Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 4 juli 2025 om 23:30
Kattentuintje schreef: ↑04-07-2025 21:51Ah Kia, dat klinkt nog veel naarder dan mijn oude taartje! Wat rot!
Hier is het goed gegaan vanmiddag. Heb haar zelf weggebracht, en kan haar volgende week weer ophalen, voor een eeuwig plekje naast haar grote mattie die twee jaar geleden is gegaan.Wel verdrietig maar het is goed zo.
En verder inderdaad leuke nieuwsen hier, top!
Fijn dat alles goed verlopen is en ze een fijn plekje gaat krijgen

Wat een goeie keuze van zoon LV! Hoop dat hij het naar zijn zin gaat hebben!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 4 juli 2025 om 23:37
Ik heb geen filmpjes van mijn liefste, maar door ervaring wijs geworden wel van mijn mijn cliënten.MrsM schreef: ↑04-07-2025 21:57Van harte allemaal met jullie kinderen!
Ik kan me voorstellen als je ouder bent van een kind, dat de jaren aan je voorbij vliegen. Het ene moment zijn ze 100% afhankelijk van je, en het volgende moment vliegen ze uit...
Lijkt me als ouder een heel mooi proces, maar ergens maakt het mij denk ik ook een beetje uhm... melancholiek?
Ik kwam vandaag een heel oud filmpje tegen (1987) van mijn vader op YouTube, echt heel kort moment, bij het beoefenen van zijn hobby. Daar kreeg ik ook zo'n melancholiek gevoel van... misschien is dat mijn stemming vandaag...
Zo te laat, te vaak geen afscheid kunnen nemen.
.

zaterdag 5 juli 2025 om 00:26
Zo dan. Het was een geintje.
Ik kat nooit op jou.
Maar doeiii
zaterdag 5 juli 2025 om 07:39
ModeratorViva schreef: ↑04-07-2025 23:25Ik vergeet steeds dat we dat nu doen. Ik zal hem even terug zetten als daar behoefte aan is.
Fijne reactie

zaterdag 5 juli 2025 om 07:40
Nieuwsgierig....

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 juli 2025 om 07:43

En wat leuk he, kids die uitvliegen. Stoer dat ze in een vliegtuig is gestapt LV.
Mijn oudste heeft eindelijk de studie van zijn dromen gevonden, hij heeft al zijn punten gehaald, behalve voor een vak: Basis Droomstudie. Die moet hij dus over doen, vind ik (en hij ook) zo grappig.
En wat heerlijk, dat filmpje van je vader MrsM.
Ik snap dat dat even goed voelde.
Ik heb nog heel veel korte shots van mijn vader die ooit op zo'n groot bakbeest zijn gemaakt. Ik moet eigenlijk die bandjes allemaal een digitaliseren.
zaterdag 5 juli 2025 om 07:49

David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 juli 2025 om 07:51
zaterdag 5 juli 2025 om 07:52
Saai.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 juli 2025 om 07:55
zaterdag 5 juli 2025 om 07:56
zaterdag 5 juli 2025 om 07:57
Kia•Ora schreef: ↑04-07-2025 15:36![]()
Heel veel sterkte, je dier laten inslapen is zo naar.
Mijn poes ging vorige week van, hmm er is toch echt wel iets met jou en ik ga naar een andere da met je, paar honderd euro aan testen, uitslagen waar niks duidelijk uit werd, vervolgbeleid bepalen en de dag erna al zitten met een poes die enkel nog kon ademhalen en verder niet meer reageerde om in te laten slapen. Ben er nog steeds van in shock, net als de rest van het gezin en haar zusje. Waarom laten ze pas zo laat zien dat ze zo ziek zijn.![]()
En echt boos op de andere dierenarts waar ik een tijdje geleden ook ben geweest die zei dat ze stress ervaarde en daarom wat ander gedrag liet zien.Wat best logisch was gezien alle veranderingen in huis.
Dit is zo naar

Ik ben blij dat het cliché toch heel vaak op gaat: tijd heelt (bijna) alle wonden. Je moet er alleen wel doorheen. Sterkte

zaterdag 5 juli 2025 om 08:00
Ik ben ook saai. En niet zo lief.
Dus dat kan best samengaan.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 juli 2025 om 08:01
Ben je nou helemaal gek geworden?! Koelen, koelen en nog eens koelen! Koelen voor je leven! Sowieso als het zomer is, maar mijn hemel, ik zie net dat het over een week 27 graden en hoger wordt, voor minimaal een week

zaterdag 5 juli 2025 om 08:02
18 graden vandaag.S-Groot schreef: ↑05-07-2025 08:01Ben je nou helemaal gek geworden?! Koelen, koelen en nog eens koelen! Koelen voor je leven! Sowieso als het zomer is, maar mijn hemel, ik zie net dat het over een week 27 graden en hoger wordt, voor minimaal een week![]()
![]()
. Lieve help, dat had ik nog niet gezien, ik dacht voorlopig zo tussen de 20-25 graden ofzo. Verwarming aan. Gek!
Alles open, uiteraard.
Maar dan wordt het binnen ook 18 graden.
Vinnik te koud.
Dus op tijd weer alles dicht.
Zwaar leven.
Alles boven 22 graden negeer ik.

David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 juli 2025 om 08:03
Nou saai... en lief... Denk dat de mods daar wel anders over denken. Mag peiler a tot m geblokkeerd? Mag peiler n tot (en met) z toch ook maar geblokkeerd? Hallooooo, is niet goed gegaan, mogen ze geblokkeerd? Mogen peilers g tot o gedeblokkeerd? Jee wat mis ik veel, mogen peiler a t/m z toch maar allemaal gedeblokkeerd?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in