Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.

24-11-2023 12:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.

Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter :heart:. Daar worden we blij van.

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
Ik kom helemaal bij.
Ik heb meteen zoveel meer energie. Heel blij!
Vandaag de laatste dag 33. Vanavond onweer en dan een VOLLE week tussen de 18 en 26., met regen! :jump:
To the end of my days; I will follow.
Bijna de hele dag regen en grijs. Heerlijk, ik kom helemaal tot rust. Niet het gevoel dat ik van alles ‘moet’. Lekker met podcast op op bed gelegen, theetje erbij, chocolade. Het leek wel even herfst :heart:
13th_Star schreef:
06-07-2025 14:41
Vandaag de laatste dag 33. Vanavond onweer en dan een VOLLE week tussen de 18 en 26., met regen! :jump:
Ah fijn dat er ook voor jou wat verlossing in zicht is!
Liv8 schreef:
06-07-2025 20:00
Ah fijn dat er ook voor jou wat verlossing in zicht is!
Sterker nog, het heeft geonweerd en geregend en nu is het nog maar 24. Fijn dat het bij jullie ook weer lekker weer is!
Wat was het een heerlijke dag! Eindelijk is het weer 23 graden in huis, eindelijk weer goed geslapen, eindelijk weer een beetje concentratie om te kunnen lezen. Wat een verademing!
Tjongejonge, bij Hart van Nederland een item over het 'slechte weer' net nu de vakantie in het zuiden is begonnen. Alsof de voorspelling is dat het weken zo blijft. Gelukkig reageerden de meeste mensen er vrij laconiek.
flawed schreef:
06-07-2025 14:34
Ik kom helemaal bij.
Ik heb meteen zoveel meer energie. Heel blij!
Ik ook! Echt zo fijn!
En ik slaap ook weer zoveel beter :-D
Mijn huis wordt ook eindelijk weer normaal qua temperatuur (23 graden)
Hoe blij kun je zijn als je wakker wordt en het geluid van regen tegen de ramen hoort? Te merken dat de binnentemperatuur met twee graden gezakt is, omdat het buiten vijftien(!) graden is met harde wind? :love:

Heel blij. Over the moon. En dat terwijl de depressie toch weer langzaam bezit van me neemt. Ik ga vanmiddag naar de psychiater om te kijken wat we kunnen doen.

Maar het weer... ik word verwend deze week!
Er staat een bericht over het weer op nu.nl

Een reactie even gekopieerd (ik ga maar even uit van een trolreactie):

‘Zomer is 28/34 graden, alles daaronder is gewoon lente of herfst en liever meer warme dagen als minder graag... aarde kan mij niet snel genoeg opwarmen :)

Tevens iemand die vindt dat warme dagen de laatste jaren uiterst zeldzaam zijn geworden :biggrin:
flawed schreef:
07-07-2025 12:12
Er staat een bericht over het weer op nu.nl

Een reactie even gekopieerd (ik ga maar even uit van een trolreactie):

Zomer is 28/34 graden, alles daaronder is gewoon lente of herfst en liever meer warme dagen als minder graag... aarde kan mij niet snel genoeg opwarmen :)

Tevens iemand die vindt dat warme dagen de laatste jaren uiterst zeldzaam zijn geworden :biggrin:
Types van 'na mij de zondvloed' Prima dat mensen genieten van die temperaturen, maar die opmerking over het opwarmen van de aarde trek ik heel slecht.
Zo fijn deze regen en grijze dag! Ik voel me echt veel beter nu. Nog 76 dagen tot de herfst. Ben gewoon aan het aftellen
Hier helaas gewoon heel zonnig... vies weer. De regen was lekker maar daardoor is het nu extra vochtig.
Ik moet met veel teleurstelling even mijn status als pluviofiel inleveren. De laatste periode al een paar lekkages gehad bij regen, die leken opgelost. Nu een nieuwe. En daar lijkt zelfs wat schade uit te zijn ontstaan.
Oh Liv8, dat snap ik! Balen!
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
Ik ga net in bed liggen.. Koude voeten :heart:
Het is 11 graden en donker (zwaar bewolkt, komt onweer aan).
Heerlijk :-D
Ik had het vanochtend koud bij het uit bed stappen :-o dat is lang geleden. Het is 21 graden binnen.
Pluviofiel
Kidneybean schreef:
08-07-2025 07:14
Ik had het vanochtend koud bij het uit bed stappen :-o dat is lang geleden. Het is 21 graden binnen.
Haha ik had het vannacht ook ‘koud’, heerlijk dat gevoel! Het is bij mij nu 22,5 graad binnen.. eindelijk weer normale temperaturen.
Het was vanochtend 10 graden, heerlijk!
Ik ben jaloers, want hier is het maar liefst 14 graden :-)
13th_Star schreef:
08-07-2025 09:42
Ik ben jaloers, want hier is het maar liefst 14 graden :-)
Succes en sterkte voor jou :rose:
Tanteslankie20 schreef:
08-07-2025 10:46
Succes en sterkte voor jou :rose:
Dank :heart:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven