Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 6 juli 2025 om 19:00
Klinkt goed Frizz, voor jezelf. Waarom kwam die aannemer niet?
Ik had een buizerd in mijn boom! Midden in de stad. Het tumult van de meeuwen en eksters was al gigantisch. Maar dat er een echte dreiging was (dus niet mijn poezels) had ik niet verwacht. Toch mooi, zo'n grote vogel. In mijn tuin.
Ik had een buizerd in mijn boom! Midden in de stad. Het tumult van de meeuwen en eksters was al gigantisch. Maar dat er een echte dreiging was (dus niet mijn poezels) had ik niet verwacht. Toch mooi, zo'n grote vogel. In mijn tuin.
Vanity of vanities; all is vanity
zondag 6 juli 2025 om 21:34
Die is volgens mij op anoniem, maar dat doet ze wel vaker. Ik maak me nog geen zorgen.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 6 juli 2025 om 21:35
Oh en nog meer raar nieuws: ik ga volgend jaar op vakantie naar Nepal. Met mijn dochter. Wat een gekkigheid niewaar, dat is nog eens wat anders dan Zeeland

lady*voldemort wijzigde dit bericht op 06-07-2025 21:36
14.18% gewijzigd
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 6 juli 2025 om 21:36
Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:35Oh en nog meer raar nieuws: ik ga volgend jaar op vakantie naar Nepal. Met mijn dochter. Wat een gekkigheid niewaar![]()
Oh wat tof!
zondag 6 juli 2025 om 21:38
Wat gaaf! Nog nooit geweest, lijkt me mooi zo samen met je dochter.Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:35Oh en nog meer raar nieuws: ik ga volgend jaar op vakantie naar Nepal. Met mijn dochter. Wat een gekkigheid niewaar, dat is nog eens wat anders dan Zeeland![]()
zondag 6 juli 2025 om 21:39
Ja ik zit mijn eigen bericht nog eens na te lezen en het leest echt heel onwerkelijk. Maar toch is het echt waar. Ik wil al mijn ganse na-puberse leven ontzettend graag naar Nepal en nu gaat het er eindelijk van komen. Alleen dat vliegen zie ik echt ontzettend tegenop maar ja, met de boot duurt het ook zo lang voor je er bent he.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 6 juli 2025 om 21:41
Ja zij is ook nogal reislustig. Man en zoon wat minder, maar die hebben afgesproken om samen met de auto naar Italië te gaan om Rome te bezichtigen en heerlijk te gaan eten dus zij zijn niet zielig of zo.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 6 juli 2025 om 21:41
Hoe gaaf is dat. Wow.Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:35Oh en nog meer raar nieuws: ik ga volgend jaar op vakantie naar Nepal. Met mijn dochter. Wat een gekkigheid niewaar, dat is nog eens wat anders dan Zeeland![]()
zondag 6 juli 2025 om 21:43
Gek!!Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:35Oh en nog meer raar nieuws: ik ga volgend jaar op vakantie naar Nepal. Met mijn dochter. Wat een gekkigheid niewaar, dat is nog eens wat anders dan Zeeland![]()

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 6 juli 2025 om 21:47
Kan verkeren nietwaar?Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:35Oh en nog meer raar nieuws: ik ga volgend jaar op vakantie naar Nepal. Met mijn dochter. Wat een gekkigheid niewaar, dat is nog eens wat anders dan Zeeland![]()
Lijkt me wel heul gaaf.
En ook niets mis met Zeeland, wij vertoeven er binnenkort.
Pieremachochel
zondag 6 juli 2025 om 21:47
Nou zeg dat, ook een trip naar Italië en lekker eten klinkt erg goed.Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:41Ja zij is ook nogal reislustig. Man en zoon wat minder, maar die hebben afgesproken om samen met de auto naar Italië te gaan om Rome te bezichtigen en heerlijk te gaan eten dus zij zijn niet zielig of zo.
Gave vooruitzichten voor jullie. De voorbereidingspret is al genieten.
zondag 6 juli 2025 om 21:54
Wat gaaf! Nepal is erg mooi.Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:35Oh en nog meer raar nieuws: ik ga volgend jaar op vakantie naar Nepal. Met mijn dochter. Wat een gekkigheid niewaar, dat is nog eens wat anders dan Zeeland![]()

zondag 6 juli 2025 om 21:58
Oh dat is wel een goeie tip. Niet dat we van plan zijn om hele inspannende dingen te ondernemen, maar als ik de kans krijg de Everest een keer live te aanschouwen zal ik me die zeker niet laten ontnemen!
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 6 juli 2025 om 21:59
zondag 6 juli 2025 om 22:01
Wij gaan in september ook naar Zeeland, met de hele misjpoge. Zelfs de kinderen willen nog meenoglangnietjarig schreef: ↑06-07-2025 21:47Kan verkeren nietwaar?
Lijkt me wel heul gaaf.
En ook niets mis met Zeeland, wij vertoeven er binnenkort.

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 6 juli 2025 om 22:09
Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:41Ja zij is ook nogal reislustig. Man en zoon wat minder, maar die hebben afgesproken om samen met de auto naar Italië te gaan om Rome te bezichtigen en heerlijk te gaan eten dus zij zijn niet zielig of zo.
zondag 6 juli 2025 om 22:14
I know en, ze komt vast weer terug. Maar toch.Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2025 21:34Die is volgens mij op anoniem, maar dat doet ze wel vaker. Ik maak me nog geen zorgen.
zondag 6 juli 2025 om 22:14
Vanuit Chandragiri en Nagarkot kun je bij heel helder weer de Everest zien liggen.
Mijn tip, bezoek vooral Bhaktapur, erg mooie stad met veel kunst, prachtige gebouwen en houtsnijwerk: een soort openlucht museum.
En ga een tijdje op Dhurbar square in Kathmandu zitten voor zonsondergang, dan worden alle lampjes aangedaan, zo mooi!
Nepal is niet zo enorm groot dus je kunt er al snel veel dingen zien.
Mijn tip, bezoek vooral Bhaktapur, erg mooie stad met veel kunst, prachtige gebouwen en houtsnijwerk: een soort openlucht museum.
En ga een tijdje op Dhurbar square in Kathmandu zitten voor zonsondergang, dan worden alle lampjes aangedaan, zo mooi!
Nepal is niet zo enorm groot dus je kunt er al snel veel dingen zien.
zondag 6 juli 2025 om 22:16
Ja ik stond er zelf ook van te kijken. Maar aan de andere kant: ik droom al jaren van Nepal, letterlijk. En nu kan het dus laat het dan maar gebeuren ook.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in