Ervaring accomodaties camping de paal

08-07-2025 15:37 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,

Wie heeft er ervaring met de accomodaties op camping de Paal?

Ik twijfel namelijk tussen paalhuissie paalbergen en paalcottage.
We willen graag 2 weken gaan, is dit leuk genoeg voor 2 weken?
Maar het scheelt dus 1500 euro per accomodatie.

Is het echt zóveel beter om aan de paalbergen te zitten?

Andere tips van kampeerders zijn natuurlijk ook altijd welkom.

2 weken paalhuissie paalbergen (1500 euro duurder) of 2 weken paalcottage?

Totaal aantal stemmen: 8

Paalhuissie paalbergen (50%)
Paalcottage (50%)
1500 euro verschil is wel de moeite. Daarvan kun je elke dag uit eten.
Dat zou voor mij echt een nobrainer zijn zeg, zo’n groot prijsverschil.

Ik zou eerder naar de faciliteiten van de accomodatie kijken (vaatwasser, airco, fijne tuinset ipv picknicktafel etc) en beetje de ligging daarvan.
Kijk es even op de plattegrond. Zoveel verder liggen die andere accomodaties niet van de Paalbergen af hoor. Zou er geen seconde over na hoeven denken met zo’n verschil. Daar kun je nog een keer een week (of meer) voor weg.

Een centrale ligging ook bij zwembad en voetbalveld en speeltuin is ook fijn.
Als ik het goed zie heeft de ene wel een douche en de andere niet?
Maar dan nog is 1500 euro wel een groot verschil..
Vivatip. Is dat naar aanleiding van dit topic?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

mamaonbekend schreef:
08-07-2025 18:37
Dat zou voor mij echt een nobrainer zijn zeg, zo’n groot prijsverschil.

Ik zou eerder naar de faciliteiten van de accomodatie kijken (vaatwasser, airco, fijne tuinset ipv picknicktafel etc) en beetje de ligging daarvan.
Kijk es even op de plattegrond. Zoveel verder liggen die andere accomodaties niet van de Paalbergen af hoor. Zou er geen seconde over na hoeven denken met zo’n verschil. Daar kun je nog een keer een week (of meer) voor weg.

Een centrale ligging ook bij zwembad en voetbalveld en speeltuin is ook fijn.
Ja klopt, het prijsverschil is wel erg groot.
Bij de andere accomodatie is alleen een wc, geen douche, maar dat vind ik geen probleem. Buiten is er wel alleen een picknicktafel, dat is minder. Maarja 1500 euro is inderdaad wel erg veel.
Mimali schreef:
08-07-2025 18:59
Als ik het goed zie heeft de ene wel een douche en de andere niet?
Maar dan nog is 1500 euro wel een groot verschil..
Ja kopt, de ene heeft wel een douche en de andere niet. Maar beide hebben ze een wc en dat vind ik het belangrijkste. Ik las dat de sanitaire voorzieningen top zijn, dus ik vind het wel prima om daar te douchen, vind het zelfs wel wat hebben.
Maar buiten bij de paalcottage staat alleen een picknicktafel, is het fijn om daar 2 weken aan te zitten, geen idee.
Er is wel een speeltuintje voor de kinderen, de paalbergen lijken me veel leuker als ik lekker op mijn luie stoel daar zit, maargoed 1500 euro extra..
Je kan een boel lekkere luie stoelen kopen voor 1500 euro.
Ik vind het bijzonder dat TO denkt dat iedereen camping de Paal kent.
Nova schreef:
08-07-2025 22:35
Ik vind het bijzonder dat TO denkt dat iedereen camping de Paal kent.
Wat is dit nou weer voor rare reactie haha. Waar staat dat ik denk dat iedereen camping de paal kent? Het is maar waar je je druk om kan maken, maar super bedankt voor je zeer zinvolle reactie.
annabel11 wijzigde dit bericht op 08-07-2025 23:15
3.11% gewijzigd
Superuser2023 schreef:
08-07-2025 22:30
Je kan een boel lekkere luie stoelen kopen voor 1500 euro.
Ja haha. Jullie hebben me al overtuigd, 2 weken paalcottage wordt het. Van die 1500 euro kunnen we een hoop extra's doen.
Annabel11 schreef:
08-07-2025 23:11
Wat is dit nou weer voor rare reactie haha. Waar staat dat ik denk dat iedereen camping de paal kent? Het is maar waar je je druk om kan maken, maar super bedankt voor je zeer zinvolle reactie.
Omdat je niet eens in de OP zet waar die camping is!
En ik maak me niet druk, ik zit voor mn plezier op het forum. Maar graag gedaan!
Nova schreef:
08-07-2025 23:17
En ik maak me niet druk, ik zit voor mn plezier op het forum. Maar graag gedaan!
Als ik erin moet zetten waar die camping is, dan wil dat toch zeggen dat mensen er geen ervaring mee hebben, dus niet hoeven te reageren in mijn topic?
Ik vraag naar ervaringen met camping de paal.
Annabel11 schreef:
09-07-2025 03:43
Als ik erin moet zetten waar die camping is, dan wil dat toch zeggen dat mensen er geen ervaring mee hebben, dus niet hoeven te reageren in mijn topic?
Ik vraag naar ervaringen met camping de paal.
Zo werkt dat hier niet. Als jij om ervaringen vraagt met deze camping reageren er geheid ook mensen dat ze liever in een hotel aan de côte d’Azur gaan.

Wat het beste is, is ook een beetje afhankelijk van jouw kinderen. Bij de goedkopere optie kun je je luie stoel ook meenemen en die op de paalbergen neerzetten. Maar als je dan om de 10 minuten toch naar je huisje terug moet lopen is dat best onhandig.
Mijn ene kind houdt van zand, die kan uren bezig blijven daar. Ik zou hele de hele dag in mijn luie stoel kunnen blijven zitten zonder ooit terug te moeten naar de cottage. Mijn andere kind heeft steeds wat nodig, een schep, autootje, poepen, fietsje, drinken, zand in zijn ogen, hij wil ook een stoeltje en tafeltje, een spelletje doen… voor hem zou ik liever de duurdere optie kiezen.
wolkewitje schreef:
09-07-2025 10:35
Zo werkt dat hier niet. Als jij om ervaringen vraagt met deze camping reageren er geheid ook mensen dat ze liever in een hotel aan de côte d’Azur gaan.

Wat het beste is, is ook een beetje afhankelijk van jouw kinderen. Bij de goedkopere optie kun je je luie stoel ook meenemen en die op de paalbergen neerzetten. Maar als je dan om de 10 minuten toch naar je huisje terug moet lopen is dat best onhandig.
Mijn ene kind houdt van zand, die kan uren bezig blijven daar. Ik zou hele de hele dag in mijn luie stoel kunnen blijven zitten zonder ooit terug te moeten naar de cottage. Mijn andere kind heeft steeds wat nodig, een schep, autootje, poepen, fietsje, drinken, zand in zijn ogen, hij wil ook een stoeltje en tafeltje, een spelletje doen… voor hem zou ik liever de duurdere optie kiezen.
Ja klopt, maar ik bedoel dat dat de reden was dat ik niet exact uit had gelegd waar de camping lag. Ik vraag om ervaringen van die camping dus dan lijkt het me niet nodig om uit te gaan leggen waar die zich bevindt aan mensen die er nog nooit zijn geweest.

Maargoed ik ben toch weer aan het twijfelen. Mijn kinderen zijn dól op water en zand. Ik vind het verschil gewoon belachelijk duur. Hoewel ik voor 1 week zeker 2200 euro neer zou leggen, maar het dubbele voor 2 weken is toch anders op een of andere manier.
Nova schreef:
08-07-2025 23:17
je zou natuurlijk kunnen deken: ah die ken ik niet, néxt..
maar gelukkig deed je dat niet en was je weer een aantal reacties van de straat. fijn he dat TO je zo faciliteert in het beheersen van je verveling?
En doooooor!
broadway schreef:
09-07-2025 11:14
je zou natuurlijk kunnen deken: ah die ken ik niet, néxt..
maar gelukkig deed je dat niet en was je weer een aantal reacties van de straat. fijn he dat TO je zo faciliteert in het beheersen van je verveling?
:rofl:
Of je/TO relativeert wat meer. Halleluja, het is maar een forum.
Nova schreef:
09-07-2025 11:45
:rofl:
Of je/TO relativeert wat meer. Halleluja, het is maar een forum.
precies! super toch dat jij weer wat tijdverdrijf hebt gehad!
En doooooor!
Annabel11 schreef:
09-07-2025 11:09
Maargoed ik ben toch weer aan het twijfelen. Mijn kinderen zijn dól op water en zand. Ik vind het verschil gewoon belachelijk duur. Hoewel ik voor 1 week zeker 2200 euro neer zou leggen, maar het dubbele voor 2 weken is toch anders op een of andere manier.
Zie bij dat die cottages iets verder van het strand liggen maar wel een speeltuin voor de deur hebben. Helemaal prima toch! Je leeft op een camping toch voornamelijk buiten. Plus als je er toch 2 weken bent is het ook best lekker dat je met regelmaat een doel hebt om een stukje te lopen, dus van en naar het zandstrand enz. Je hebt met 2 weken echt tijd genoeg.
Lekker voor de volwassenen een luxe stoel mee en heerlijk even €1500 besparen die je dan mooi op een andere manier kunt uitgeven.
Fijne vakantie gewenst!!
merano schreef:
08-07-2025 19:04
Vivatip. Is dat naar aanleiding van dit topic?
Ja, ik zag het ook, gek toch?
thistle schreef:
09-07-2025 12:39
Ja, ik zag het ook, gek toch?
Heb ik iets gemist? Ik wist even niet waar die reactie over ging vandaar dat ik er ook niet op in was gegaan.
Is 2 weken wel echt leuk op deze camping?
Wij gaan normaal altijd 1 week ergens heen, camping sowieso nog nooit geweest.

Ik twijfel nu tussen 2 weken paalcottage of 1 week paalhuissie paalbergen en 1 week terspegelt, capfun wondermolen of vakantiepark de bergen.

Iemand toevallig ook ervaring met capfun wondermolen of vakantiepark de bergen? :-D
Ik zou dan idd twee verschillende plekken doen.

Terspegelt is ook erg leuk. Met name voor iets oudere kinderen.
Maar ook de bijv. Molenhof, de Kleine Wolf, Beerze Bulten, De Leistert zijn aan te raden.
Andere topper is Marveld, zooo leuk daar!
Annabel11 schreef:
09-07-2025 16:11
Is 2 weken wel echt leuk op deze camping?
Wij gaan normaal altijd 1 week ergens heen, camping sowieso nog nooit geweest.

Ik twijfel nu tussen 2 weken paalcottage of 1 week paalhuissie paalbergen en 1 week terspegelt, capfun wondermolen of vakantiepark de bergen.

Iemand toevallig ook ervaring met capfun wondermolen of vakantiepark de bergen? :-D
Terspegelt is ook leuk.
Capfun de wondermolen heeft wel een leuke binnenspeeltuin, maar het binnenzwembad stelt weinig voor, het buiten waterplay stuk zag er op zich nog wel leuk uit, maar daar was het totaal geen geschikt weer voor toen wij daar een weekendje waren.
happyapple schreef:
10-07-2025 12:54
Terspegelt is ook leuk.
Capfun de wondermolen heeft wel een leuke binnenspeeltuin, maar het binnenzwembad stelt weinig voor, het buiten waterplay stuk zag er op zich nog wel leuk uit, maar daar was het totaal geen geschikt weer voor toen wij daar een weekendje waren.
Ja terspegelt is ook leuk, maar ik twijfel of er genoeg te doen is voor kinderen van 2 en 6 jaar. Het meer is leuk, maar verder heb je buiten niks. Binnen ben ik nog nooit geweest, dat ziet er ook wel leuk uit op de foto's.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven