Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 9 juli 2025 om 13:18
O, wat fijn om te lezen dat iemand anders dit ook heeft gedaanLady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 13:05Ik heb een keer mijn soep afgegoten als ware het een pan kruimige piepers: deksel erop en gieten maar. Stond ik daar heel dom te kijken naar een pan papgare groente, vermicelli en een paar gehaktballetjes![]()

Pluviofiel
woensdag 9 juli 2025 om 13:21
Tja, maar dan is de soep dus niet volledig, als er brood bij moet.
Ik eet regelmatig soep met brood, maar alleen soep vind ik te weinig vullend.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 juli 2025 om 13:22
woensdag 9 juli 2025 om 13:24
Waar staat dat ik soep ging maken?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 juli 2025 om 13:25
woensdag 9 juli 2025 om 13:27
Ja, dat urendurende snijfestijn verbaast me ook elke keer weer. Ik zie dan iemand voor me die met een bot schilmesje (zo eentje van Xenos, maar dan de met een glitterlemmet uit 1997) op een plastic Ikeabord elke keer naast haar ui snijdt en uiteindelijk in huilen uitgebarsten alles agressief in willekeurige stukken hakt en dan in de pan "smijt." Intussen is het al 21.14 natuurlijk.
Ergernis van de dag: ik nam een serie op. Acht afleveringen. KPN zet bij elk aflevering voor de gezelligheid een korte samenvatting in beeld. Hoera, na aflevering 2 kwam de korte samenvatting van aflevering 8 even in beeld en nu weet ik al wie de moorden gepleegd heeft.
Ergernis van de dag: ik nam een serie op. Acht afleveringen. KPN zet bij elk aflevering voor de gezelligheid een korte samenvatting in beeld. Hoera, na aflevering 2 kwam de korte samenvatting van aflevering 8 even in beeld en nu weet ik al wie de moorden gepleegd heeft.
Si abra la puerta hay lobos.
woensdag 9 juli 2025 om 13:29
Beter dan een soepkip.
•
woensdag 9 juli 2025 om 13:29
woensdag 9 juli 2025 om 13:30
woensdag 9 juli 2025 om 13:31
Amai!Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 13:31Pannenkoeken als avondeten kunnen ook niet, want dan vraagt Wisseman onmiddellijk een echtscheiding aan![]()
Nu heb ik zin in spekpannenkoeken.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
woensdag 9 juli 2025 om 13:32
Sorry maar

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 9 juli 2025 om 13:41
woensdag 9 juli 2025 om 13:51
Camping servies?Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 12:49Ja er wordt wat afgesmeten in huize Wissewis. Afgaande op haar schrijfsels is het verbazingwekkend te noemen dat ze daar nog servies hebben om het eten in op te dienen.
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 9 juli 2025 om 14:06
Dat zal streekgebonden zijn, want de combinatie pannenkoek-erwtensoep klinkt mij ook zeer bekend in de oren.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
woensdag 9 juli 2025 om 14:07
Geen idee. Nooit gehoord van pannenkoeken met snert.Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 14:06Dat zal streekgebonden zijn, want de combinatie pannenkoek-erwtensoep klinkt mij ook zeer bekend in de oren.
De realiteit haalt de werkelijkheid in

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in