Sinds wanneer hang jij hier rond?
woensdag 9 juli 2025 om 21:03
OlleGrieze schreef: ↑09-07-2025 21:00Dat vermoed ik niet. Arrrrrrmand ben ik in een RL context ooit tegen gekomen en hij is niet bepaald positief regelmatig in de media. Van een relatie kreeg ik uit die berichten geen weet.
Ik weet het. Hij stond regelmatig in de krant.
woensdag 9 juli 2025 om 21:04
Dat was Louise toch?
Die poes had volgens mij twee verschillende kleuren ogen.
Maar ik kan er helemaal naast zitten.
woensdag 9 juli 2025 om 21:09
Poezewoez dacht ik, maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.
Louise is niet weg volgens mij.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 9 juli 2025 om 21:18
Calamitycat schreef: ↑09-07-2025 21:09Poezewoez dacht ik, maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.
Louise is niet weg volgens mij.
Zou ook kunnen hoor.
woensdag 9 juli 2025 om 21:23
Ik weet niet meer helemaal hoe en wat, of ze nou zei dat haar (tweeling ? ) zus zo kleurrijk en bijzonder en beeldschoon was en alles maar dan ook alles mee had gemaakt en dat wij er toen van gemaakt hebben dat zij dan de beige van de twee was …. Zoiets was het volgens mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 9 juli 2025 om 21:24
Toen ze beiden nog forumden was het al uit. Hij had nog meer forumveroveringen op zijn naam staan.
woensdag 9 juli 2025 om 21:27
Bij haar heb ik voor het eerst gezien wat groepsdynamiek teweeg kan brengen: met z'n allen tegen één.
Sindsdien probeer ik mezelf uit dat soort giftige poelen te houden, wat uiteraard niet helemaal lukt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 juli 2025 om 21:48
Was ergens in de beginjaren.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 9 juli 2025 om 21:48
Bij Brummetje was het precies zo. Ik herinner me nog een topic dat ging over 'geen baan kunnen houden'. Mensen gingen massaal los. Met zijn allen tegen 1.
En nog steeds gebeurt dat.
strikje wijzigde dit bericht op 09-07-2025 21:51
2.82% gewijzigd
woensdag 9 juli 2025 om 21:59
Het forum ( en geen 1 ander forum ) is - helaas - geen geschikte plaats voor iedereen. Die knul die vanuit een inrichting postte ( NeonLeon ? ) , Bente ( ? ) met haar anorexia, Brummetje …. allemaal nogal bijzonder, of in ieder geval te complex om zich hier op / staande te houden. Te gevaarlijk eigenlijk ook. Niet voor de rest, maar voor henzelf.
woensdag 9 juli 2025 om 22:02
Spijker en kop, vrouw Wijnstekers.blijfgewoonbianca schreef: ↑09-07-2025 21:59Het forum ( en geen 1 ander forum ) is - helaas - geen geschikte plaats voor iedereen. Die knul die vanuit een inrichting postte ( NeonLeon ? ) , Bente ( ? ) met haar anorexia, Brummetje …. allemaal nogal bijzonder, of in ieder geval te complex om zich hier op / staande te houden. Te gevaarlijk eigenlijk ook. Niet voor de rest, maar voor henzelf.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
woensdag 9 juli 2025 om 22:08
Zeker.
Het gebeurde natuurlijk altijd al, maar bij Iris heb ik het voor het eerst herkend.
Mss ben ik niet zo snel in die dingen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 juli 2025 om 22:10
blijfgewoonbianca schreef: ↑09-07-2025 21:59Het forum ( en geen 1 ander forum ) is - helaas - geen geschikte plaats voor iedereen. Die knul die vanuit een inrichting postte ( NeonLeon ? ) , Bente ( ? ) met haar anorexia, Brummetje …. allemaal nogal bijzonder, of in ieder geval te complex om zich hier op / staande te houden. Te gevaarlijk eigenlijk ook. Niet voor de rest, maar voor henzelf.
En daarom mag je met z'n allen op 1 forummer losgaan? Zoals bij Brummetje destijds?
woensdag 9 juli 2025 om 22:14
woensdag 9 juli 2025 om 22:15
Dan heb jij het niet begrepen. Er werd niet losgegaan omdat ze geen baan kon houden of die andere flauwekul. Het ging om haar ‘persoonlijke voorkeuren’. Iets met ‘walchelijk’.
LV benoemde het nog. Lees maar terug.
woensdag 9 juli 2025 om 22:21
Ik denk dat niet veel mensen doorhebben of bedenken waarom iemand schrijft zoals hij/zij schrijft. Wat lekker-irritant of rete-irritant is kan net zo goed iemand met een licht verstandelijke handicap zijn als een superslimme trol, om maar eens wat te verzinnen.
En ik denk oprecht niet dat de meeste mensen uit gaan van hele kwetsbare mensen.
En… ik denk ook niet dat je “ het forum “ moet overschatten. Inderdaad ; kuddedieren die bloed ruiken. Zeker niet nobel, maar al zo oud als de weg naar Kralingen.
woensdag 9 juli 2025 om 22:21
Ik heb het prima begrepen.
Ik heb de reacties van LV van de hele dag terug gelezen, maar kan het niet vinden.
Wat waren de voorkeuren van Brummetje volgens jou?
woensdag 9 juli 2025 om 22:22
Jij denkt toch werkelijk niet dat ik dat ga herhalen? Zoek maar lekker.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in