Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3985 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Care, ik vind het wel voor hem spreken dit voorstel dat hij naar jouw stad komt 👌
care_ schreef:
09-07-2025 11:10
Leuk Mimali! Ben nog steeds verbaasd hoe het zo omgeslagen is haha, maar ook juist goed voorbeeld voor ons dat dat toch ook kan.
Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten!

Maar ik hoop voor jou ook dat het vanavond echt een heel gezellig etentje wordt Care!
Care wat leuk dat hij naar jouw stad komt. Heerlijk toch, dat een man de moeite neemt om dat voor jouw te doen.

Geniet ervan vanavond.

Mimali, leuk leuk!!
Care, dat is netjes van 'jouw' man, ik houd wel van een beetje hoffelijkheid.

Ik kreeg net een heel lief berichtje van mijn date, dat hij zo'n zin heeft in de avond, en ben weer helemaal terug bij af. Kriebels weer volop terug. Verdorie!
Wat een boel leuke berichten hier. Ik postte een tijd geleden dat ik mee ging posten, maar het is niet bij te houden :P

Happening, wat spannend na zoveel jaren. Hopelijk heb je vanavond een leuke date!

Mimali, wat fijn te horen van je roze wolk. Ik meen me te herinneren dat je al heel wat jaren single was, dus het is je gegund. :heart:

Ik heb een tijdje terug Lexa gedownload en het na een dag weer geannuleerd. Ik werd overladen met gore of standaard berichtjes. Bijvoorbeeld 'leuk profiel!' terwijl ik het moment van versturen nog bezig was mijn profiel in te vullen. Ik geloof dat ik toch maar over moet op Bumble, maar dat vind ik erg spannend. Ik ben bang om bekenden tegen te komen, vooral mijn ex. Weten jullie of het mogelijk is dat te voorkomen?
En even een hele andere vraag, die niet te maken heeft met daten, maar voelen jullie je als single wel eens eenzaam?

Ik merk dat de laatste tijd steeds meer op. De meeste avonden alleen op de bank, ik vind er niet zoveel aan. Ik merk het vooral op bijvoorbeeld zondagavond, of laatst na een hele fijne werkdag met feestelijk nieuws: toen kwam ik thuis en baalde ik echt even dat er niemand was om samen een fles wijn mee open te trekken.

Het zal niet voor iedereen hetzelfde zijn. Ik heb een vriendin die bewust single is en heel erg geniet van het alleen zijn, zeker na een dag werken, maar ik ben er niet zo voor gemaakt.
Lief al die reacties!

Ik vind het (uiteindelijk) ook wel voor hem spreken! Hij laat sowieso sinds het begin al zien dat hij moeite voor me doet. Ik moet daar soms nog aan wennen. 😜 Hij gaf vandaag ook al aan dat hij me graag op het etentje trakteert. Ben soms door het jarenlange single zijn iets te onafhankelijk/zelfstandig geworden, dat ik al heel snel denk: is niet nodig, kan ik zelf, ik ben een zelfstandige vrouw. Maar stiekem is het natuurlijk heel fijn als een man moeite voor je wil doen. 🤩 Ik mag soms ook wel leren dat iets meer aan te nemen. 😅

@regendruppels: jaa die momenten heb ik wel eens. Ik denk dat dat erbij hoort. Het mag er iig zijn. :) Ik herinner mezelf op die momenten er wel aan dat een relatie ook niet zaligendmakend is. Ik kan soms op een zondag wel wel eens zo'n off-day hebben, dat "heel de wereld gezellig samen is behalve ik" maar voor hetzelfde geld val je op een man die elke zondag naar de voetbal is, en dan zit je ook alleen. Maar natuurlijk mis je soms die ene persoon die er extra voor jou is, juist op dat soort momenten.
Adem in, adem uit Happening. Komt écht goed! Heel veel plezier ;)

Jij ook heel veel plezier Care ;) En geniet van het eten! Super attent dat hij je mee uit eten neemt!

Waarom ben je bang om bekenden/ex tegen te komen Regendruppels? Elke vrijgezelle vrouw/man, oké bijna elke, is te vinden op een datingsite. Ik kom ook wel eens bekenden tegen, ben mijn ex ook wel eens tegengekomen maar gelukkig kun je hem of anderen naar links swipen ;) Ik voel mij ook wel geregeld alleen hoor en zou het ook echt wel weer leuk vinden om iemand te vinden om mee samen te zijn.

Over 1,5u is het voor mij ook weer date time! Ik heb er zin in maar vind het ook wel weer een klein beetje spannend ;)
Veel plezier Pupke! Je hebt heerlijk weer voor een wandeling (toch?) en de date-ervaring opzich pakt niemand je meer af. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het heel leuk wordt!

@Regendruppels: naar mijn weten kan je niemand uitsluiten op een dating app. Maar je ziet elkaar over en weer, dus het is voor de ander net zo 'genant' of wat je daar ook van vindt. Dan swipe je weg en ga je weer verder. Ik ben vaak zat bekenden tegen gekomen, maar ik heb daar nog nooit een opmerking over gekregen.
Ik vind het niet per se gênant, maar ik weet dat ex er een hoop stampij om zal maken vanwege ons kind. Dus zolang er geen vaste partner is, heb ik liever dat hij van niets weet.

Care, ja daar heb je wel gelijk in! Maar op eenzame momenten kan ik een fijne relatie hopeloos romantiseren. Werkt wel ontnuchterend om te denken over die voetbal, of andere ongemakken van een relatie.

Pupke, veel plezier!
. Ik moet daar soms nog aan wennen. 😜 Hij gaf vandaag ook al aan dat hij me graag op het etentje trakteert. Ben soms door het jarenlange single zijn iets te onafhankelijk/zelfstandig geworden, dat ik al heel snel denk: is niet nodig, kan ik zelf, ik ben een zelfstandige vrouw. Maar stiekem is het natuurlijk heel fijn als een man moeite voor je wil doen. 🤩 Ik mag soms ook wel leren dat iets meer aan te nemen.

Care dit is zo herkenbaar, na 10 jaar lang de independent women te zijn geweest moet ik ook erg wennen dat iemand iets voor mij wil doen en naar me omkijkt..maar ik geniet er ook enorm van!
Dus soms idd stapje terug en het over je heen laten komen en er gewoon van genieten!
Pupke, Care en Happening, hele fijne en leuke dates gewenst allemaal!
Aan de daters: geniet!

Regendruppels bij Tinder kan je mensen uit je contactenlijst weren. Jij krijgt hun niet te zien en zij jou niet.
Eenzaam ben ik niet zo vaak, heb een sociaal beroep en hou van de rust thuis. Maar ik mis wel een lief!
Jullie hoeven geen opsporing verzocht in te schakelen haha want ik heb mijn wandeldate gehad! Qua uiterlijk echt een leuke man! Maar ik vond hem nogal correct, netjes, heel rustig over komen.. Maar dat kan ook zijn omdat je voor het eerst iemand ontmoet en dat hij misschien een kat uit de boom kijker is. Hij is wel een makkelijke prater en in het uur dat we gewandeld hebben is er geen seconde stilte gevallen. Het is dus geen directe nee maar ook geen directe ja. We hebben al wel geappt en hij twijfelt of het meer zou kunnen worden dan alleen vriendschap.. ik deel die twijfel wel maar dan puur gebaseerd op hoe hij over kwam en of hij niet veel te rustig is voor mij. Nog maar even laten bezinken denk ik.
Bezinken is nooit verkeerd.
Geen slecht begin toch @Pupke?

Ik heb een van mijn matches met wie ik nu op whatsapp chat even opgezocht op social media (bizar hoe snel je van alles van ze kunt vinden) en ik denk echt dat het niet mijn type is. Maar het voelt ook weer super oppervlakkig om dat zo al te besluiten. (Dit is trouwens tong uitsteekt man waar ik het eerder over had).
Hij is wel heel aardig en attent op whatsapp, Pfff..

Ex date is ineens ook weer terug. Met hele enthousiaste verhalen, dat hij hier in de buurt was en aan me dacht, maar vooral veel suggestieve praat en geen initiatief.
Pupke schreef:
09-07-2025 19:54
Jullie hoeven geen opsporing verzocht in te schakelen haha want ik heb mijn wandeldate gehad! Qua uiterlijk echt een leuke man! Maar ik vond hem nogal correct, netjes, heel rustig over komen.. Maar dat kan ook zijn omdat je voor het eerst iemand ontmoet en dat hij misschien een kat uit de boom kijker is. Hij is wel een makkelijke prater en in het uur dat we gewandeld hebben is er geen seconde stilte gevallen. Het is dus geen directe nee maar ook geen directe ja. We hebben al wel geappt en hij twijfelt of het meer zou kunnen worden dan alleen vriendschap.. ik deel die twijfel wel maar dan puur gebaseerd op hoe hij over kwam en of hij niet veel te rustig is voor mij. Nog maar even laten bezinken denk ik.
Je weet hoe zoiets ook kan aflopen hé😉
Maar laten bezinken kan nooit kwaad..
Pupke, klinkt toch wel redelijk positief. Idd even de tijd geven, wie weet wagen jullie er toch nog een tweede date aan.
Pupke schreef:
08-07-2025 07:37
Niet twijfelen aan jezelf! Jij hebt écht niets verkeerds gedaan, hij is hier diegene die heel erg iets verkeerds heeft gedaan. Ik snap wel dat je met vragen zit maar dat heeft even tijd nodig, geef het ook de tijd. Maar nogmaals: Ga niet aan jezelf twijfelen! Hij is echt een lafaard dat hij de weg van de minste weerstand kiest, bedenk je eens in wat er gebeurt als hij een tegenslag krijgt als je een relatie met hem zou hebben.. zo iemand wil je echt niet.

Nog bedankt Pupke voor deze post. Je hebt ook gelijk dat ik niks verkeerd heb gedaan en dat ik dit niet moet willen. En toch dat twijfelen aan mijzelf. Ben er wel wat rustiger onder maar blijf van alles overdenken. Maar de tijd geven idd.
Lemon, ik vind het niet oppervlakkig van je hoor. Soms kun je eenmaal een hoop opmaken uit wat iemand laat zien op social media. Wel lastig dat hij dan in het contact wel leuk overkomt. Dus je twijfelt.. begrijpelijk.
Nou, ik ben weer thuis, kruisverhoor van de kinderen overleefd.

Ik was echt heel erg zenuwachtig en heb dat er ook meteen bij de begroeting uitgeflapt. Hij was ook heel zenuwachtig. Maar we hebben zitten praten en eten tot het restaurant dicht ging. Bijna vier uur lang en eigenlijk waren we nog niet uitgepraat. Hij is in heel veel dingen heel anders dan ik. Echt wel tegenpolen. Ik vind dat leuk. Het is een hele lieve rustige, intelligente man met een hele fijne energie. Ben niet hoteldebotel, ik vind hem ook niet heel knap, maar zeker ook niet lelijk. Wel een fijn groot en breed postuur. Heb het gevoel dat ik helemaal mijzelf kan zijn bij hem. Dat vind ik het allerbelangrijkst.

Hij heeft netjes de rekening betaald (vroeger had ik dat ook zeker niet gewild, maar ik heb inmiddels wel door schade en schande gekeerd dat het echt beter is als je een man een beetje zin best voor je laat doen). Hij appte al dat hij het heel leuk vond en we gaan zeker nog een keertje afspreken. :-D

Eenzaam ben ik nooit, maar dat komt ook omdat de kinderen altijd bij mij wonen. Ik ben blij als ik ff alleen thuis ben. Maar als dat niet zo wat zou ik ook wel iemand om me heen missen denk ik.
Klinkt als een heel geslaagde date Happening! En wat leuk dat jullie nog een keer gaan afspreken.
Lemon mss laat hij op social media zien wie hij zou willen zijn (een feestbeest of zo) terwijl hij dat helemaal niet is.
Maar dat vind ik op zich ook al een afknapper.

Happening of dat 'tegenpolen' zijn een belemmering is hangt er van af op welk vlak. En zal de tijd wel uitwijzen.

Hier gebeurt er erg weinig, ben over geen enkele match echt enthousiast. Gisteren zag ik dat een oud date me een like had gegeven. Was lang geleden dat we een paar maand hebben gedate, zijn kinderen hadden toen nog studentenjobs en nu zijn er kleinkinderen. Het ging toen verkeerd omdat hij zijn scheiding nog niet had verteerd. Hij worstelde daar erg mee zodat het naar mij toe een spelletje van aantrekken en afstoten werd.
Heb uit nieuwsgierigheid terug geliked en zijn nu aan de praat. Intussen heeft hij alles op de rit. Weet niet wat ik er moet van denken.
Ben heel wat van mijn date-enthousiasme kwijt sinds ik dat blauwtje heb gelopen 😅
(maar besef nu dat ik menig man die ik heb afgewezen wel pijn heb gedaan)
Mimali schreef:
09-07-2025 21:29
Je weet hoe zoiets ook kan aflopen hé😉
Maar laten bezinken kan nooit kwaad..
Hahah ja klopt! Maar qua uiterlijk vond ik hem wel leuk alleen is hij echt heel rustig en heel correct in zijn woorden. Hij praatte ook vrij zacht, kon hem de helft van de tijd niet goed verstaan🙈 en dan heb je mij waarvan veel mensen soms zeggen dat ik iets zachter moet praten haha. Ik ben echt het tegenovergestelde en na een nachtje slapen is dat gevoel alleen maar versterkt dat hij echt té rustig voor mij gaat zijn. Maar hij twijfelde zelf ook en je hebt wel 2x een ja nodig haha! Maaaar ik heb man2 nog in de wachtkamer zitten :lol:

Ik vind het ook absoluut niet oppervlakkig Lemon! Zelf hou ik er ook niet van als mannen op social media heel actief zijn en er van alles op zetten, ook dat vormt al snel een beeld ;)

Klinkt als een fijne date Happening! Heb je lekker gegeten?

Ik wou net vragen hoe het met jou was Attraverso maar het is dus even niet zo. Wel leuk dat je weer aan de praat met een oud date! Je zou kunnen kijken waar het naar toe gaat in het gesprek en aan de hand daarvan bedenken of je nog eens wil afspreken.

Hoe was jouw etentje/avond Care?

Nouja ik heb er een nachtje over geslapen en ik vond het een prima date. Wat ik hierboven al zei is het qua uiterlijk een leuke man maar hij is zó rustig, te rustig voor mij. En qua praten en bewoordingen echt heel correct terwijl ik er van alles uit flap haha. De rest staat in het bovenste bericht. Ik vind het ergens wel jammer omdat het qua uiterlijk echt wel een leuke man is! Leuker dan op de foto’s maar ja aan alleen het uiterlijk heb je niet zoveel haha! Man2 had mij een paar dagen geleden op date gevraagd, daar was ik nog niet op in gegaan maar dat ga ik nu wel doen. We gaan gewoon weer door :-D
Helemaal in de juiste flow Pup! Goed bezig! 😊
(en hier komt het ook wel weer goed hoor)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven