Het Perfecte Plaatje op Reis 2025
woensdag 9 april 2025 om 08:04
vrijdag 11 juli 2025 om 13:33
Ik schrijf het elk jaar, maar ik vind Tijl ook leuk.PoesMinoes schreef: ↑11-07-2025 13:29Helaas te laat dit topic ontdekt maar eens met wat de meeste schrijven. Weinig echt mooie en creatieve foto's. Ik hou overigens wel van de humor van Tijl maar ik behoor tot de minderheid volgens mij.
Hij gaat leuk met de kandidaten om, beetje plagen op zijn tijd.
vrijdag 11 juli 2025 om 14:01
Ik nam het ook altijd op. Was heel handig. Nu hebben we Videoland. Kijk ik daar naar het Perfecte plaatje en de Verraders. Veel sneller inderdaad.

vrijdag 11 juli 2025 om 23:20
Ik ben ook wat late to the party, maar heb net de finale gezien. Irene krijgt onder stress wel erg oogkleppen op. Alleen nog gefocust op de foto, terwijl als ze verbinding maakt met de mensen om zich heen (ipv ze dirigeert) ze waarschijnlijk betere beelden krijgt. Met de modellen, chauffeurs e.d. heeft ze veel gedoe. Het lukt haar ook minder goed dan een Stefan om te werken met wat er is.
Maar goed, ik vond Stefan ook heeeelll irritant. Dat kinderlijke gedoe. Maar ook vond wel dat hij het veel beter deed in de interactie met zijn modellen en dingen zien in zijn omgeving. Wat jammer dat ie die schapenfoto niet had gecropt, was echt een prachtplaat geweest. Maar volgens mij krijgen ze maar heel kort voor de nabewerking toch? Maar een kwartiertje ofzo? Ik kan me voorstellen dat je er dan niet aan denkt.
Gebaseerd op deze foto’s is Irene wel de terechte winnaar, die in het klooster was waanzinnig. En de rest prima. Zagen jullie alleen ook hoe ontzettend uitgevreten die wolk was in haar fashion shoot? Verbaasde me dat ze daar niks van zeiden.
Ik had in deze shoot eigenlijk gehoopt op een vette foto in een supermarkt. Dat vond ik echt wel een tof idee van Stefan.
Maar goed, ik vond Stefan ook heeeelll irritant. Dat kinderlijke gedoe. Maar ook vond wel dat hij het veel beter deed in de interactie met zijn modellen en dingen zien in zijn omgeving. Wat jammer dat ie die schapenfoto niet had gecropt, was echt een prachtplaat geweest. Maar volgens mij krijgen ze maar heel kort voor de nabewerking toch? Maar een kwartiertje ofzo? Ik kan me voorstellen dat je er dan niet aan denkt.
Gebaseerd op deze foto’s is Irene wel de terechte winnaar, die in het klooster was waanzinnig. En de rest prima. Zagen jullie alleen ook hoe ontzettend uitgevreten die wolk was in haar fashion shoot? Verbaasde me dat ze daar niks van zeiden.
Ik had in deze shoot eigenlijk gehoopt op een vette foto in een supermarkt. Dat vond ik echt wel een tof idee van Stefan.
zaterdag 12 juli 2025 om 17:57
Zou het misschien kunnen dat doordat ze op reis zijn ze in veel kortere tijd de foto's moeten maken? Volgens mij moesten ze nu elke dag 2 fotoshoots doen.
Ik heb het idee dat in de seizoenen in Nederland er meer tijd zit tussen de fotoshoots en de kandidaten in theorie dus ook tussendoor kunnen oefenen en zich meer kunnen verdiepen in de werking van de camera.
Ik vond het niveau namelijk ook een stuk minder en kan dat misschien deels verklaren door de tijd als bovenstaande klopt.
Los van de creativiteit die je wel of niet bezit.
Ik heb het idee dat in de seizoenen in Nederland er meer tijd zit tussen de fotoshoots en de kandidaten in theorie dus ook tussendoor kunnen oefenen en zich meer kunnen verdiepen in de werking van de camera.
Ik vond het niveau namelijk ook een stuk minder en kan dat misschien deels verklaren door de tijd als bovenstaande klopt.
Los van de creativiteit die je wel of niet bezit.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in