Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 254 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Hij staat er bij mij nu op !
love2dance wijzigde dit bericht op 11-07-2025 16:44
1.75% gewijzigd
Pimpelmeesje87 schreef:
11-07-2025 14:46
Misschien kan je alleen kijken als je een betaald abbo hebt?
Ik denk dat degenen die in dit topic meeschrijven een account hebben.
love2dance schreef:
11-07-2025 15:04
Hij staat er bij mij nu op !!
Bij mij staat hij er nu ook op.
Hier ook.
Maar mensen gaan voorbij
PlantOpWater schreef:
11-07-2025 14:49
Ik heb hem ook al gezien op Videoland. Wat apart!
Dat heb ik wel vaker meegemaakt bij Videoland, dat het bij sommigen er later op komt.
Soms wel eens een dag later. Geen idee waar dat aan ligt, regio of provider?
Tvp
Ik dacht wel even dat Judith zwanger was. Ronder gezicht en ze stond zo met haar buik vooruit.
Maar het zal het goede leven samen zijn. Heerlijk stel!
Videoland kan nieuwe content stapsgewijs beschikbaar maken, bijvoorbeeld per regio of per gebruikersgroep. Dit betekent dat niet iedereen de serie exact op hetzelfde moment te zien krijgt. Dit gebeurt om de servers te ontlasten of om technische fouten snel op te kunnen vangen.
BeeDifferent schreef:
11-07-2025 16:54
Ik dacht wel even dat Judith zwanger was. Ronder gezicht en ze stond zo met haar buik vooruit.
Ja dat viel me ook op.
Heb hem ook gezien!
Albert wilde eerst Joyce haar pappie of mammie zijn.
En toen Leonie vroeg of Joyce de kinderen al had ontmoet , zei Albert ja en ze vroegen of het haar stiefmoeder zou worden en Albert zei nee jullie hebben al een moeder , Joyce zei daarop : grote zus
Het blijft apart bij hun haha
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
Wat een heerlijke terugblik. Van Joy dachten de meesten dat hij alleen meedeed ter promotie van zijn B&B en die is nu alweer 2 jaar met Dani. Paul en Debbie, mooi stel.
Heb zonet ook gekeken. Toch wel leuk om zo nog even door de seizoenen heen te gaan en iedereen kort terug te zien. Ik heb alle updates nl niet meer echt gevolgd na de uitzendingen. Ik volg alleen saul op social media en geniet erg van zijn kookfilmpjes. Leuk stel, terwijl ik dat helemaal niet vond tijdens de afleveringen. En over albert en zijn aanzoek: op mij kwam hij nogal dronken over.
Vivamensje schreef:
11-07-2025 02:12
Leuke aflevering, “hoe is het nu met”, veel te zien, beetje oppervlakkig maar heel vrolijk. Iets te veel Leontien.
Haar naam is zo vaak gevallen, maar toch heb je niet meegekregen dat ze Leonie heet.
Ik vind dat ze het leuk doet.
Cesarinajoy schreef:
11-07-2025 20:22
Heb zonet ook gekeken. Toch wel leuk om zo nog even door de seizoenen heen te gaan en iedereen kort terug te zien. Ik heb alle updates nl niet meer echt gevolgd na de uitzendingen. Ik volg alleen saul op social media en geniet erg van zijn kookfilmpjes. Leuk stel, terwijl ik dat helemaal niet vond tijdens de afleveringen. En over albert en zijn aanzoek: op mij kwam hij nogal dronken over.
Naar Albert en Joyce kan ik niet kijken.
Ze zijn voor mij echt het tegenovergestelde van Paul en Debbie.
BeeDifferent schreef:
11-07-2025 16:54
Niet alleen naar jou bedoeld, maar ik vind het echt ontzettend irritant dat men steeds vraagt of insinueert naar een zwangerschap. Ben nu de aflevering aan het kijken en hoor in een voorstukje ook Leonie insinueren.

Bart zei er laatst over dat ze er helemaal niks over zeggen "stel je voor dat we net een miskraam hebben gehad"
Judith en Bart uit Winter Vol Liefde laten zich niet uit over kinderwens: 'Dat onderwerp moet bij ons blijven': https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... niet-delen

Het is zo'n privé-onderwerp en kan zo gevoelig liggen.

Die Mijk en Denise komen voor mij onbetrouwbaar over. Vooral hoe alles na de uitzending is verlopen en alles continu op Insta werd uitgevochten
lenthe_ schreef:
11-07-2025 20:35
Niet alleen naar jou bedoeld, maar ik vind het echt ontzettend irritant dat men steeds vraagt of insinueert naar een zwangerschap. Ben nu de aflevering aan het kijken en hoor in een voorstukje ook Leonie insinueren.

Ik zou dat dan ook nooit in het echt tegen iemand zeggen.
Ik reageer ook alleen maar op de aflevering ivm met het vragen van Leonie.
Weet zelf hoe dat voelt. Dus je lesje is niet nodig
BeeDifferent schreef:
11-07-2025 20:41
Ik zou dat dan ook nooit in het echt tegen iemand zeggen.
Ik reageer ook alleen maar op de aflevering ivm met het vragen van Leonie.
Weet zelf hoe dat voelt. Dus je lesje is niet nodig
Het was geen lesje. Sorry als dat zo overkwam. En nu ik de aflevering helemaal heb gezien snapte ik ook wel wat je bedoelde, haar kleding kleedde niet echt af, waardoor het buikje wel opviel en er zaten wel wat extra kilo's aan wat je zag in het gezicht.

Ik vind het gewoon irritant als mensen zo gaan lopen vissen bij een onderwerp wat gewoon heel pijnlijk kan zijn. Je ziet dat vaak op tv.
Ik vond het erg onder de gordel bij Mike en Denise dat ze over de Prada bril begonnen, echt naar.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
11-07-2025 23:48
Ik vond het erg onder de gordel bij Mike en Denise dat ze over de Prada bril begonnen, echt naar.

Moeder Mo zette vooral zichzelf weer ontzettend voor lul vond ik.
Popcorn schreef:
11-07-2025 20:14
Heb hem ook gezien!
Albert wilde eerst Joyce haar pappie of mammie zijn.
En toen Leonie vroeg of Joyce de kinderen al had ontmoet , zei Albert ja en ze vroegen of het haar stiefmoeder zou worden en Albert zei nee jullie hebben al een moeder , Joyce zei daarop : grote zus
Het blijft apart bij hun haha

Ik vind dat echt niet ‘haha’ eerder bizar. Een 53jarige die zich de grote zus van twee jonge kinderen noemt. Heeft ze écht het idee dat ze het met haar pappie doet?
Joppie schreef:
11-07-2025 23:48

Naar én vooraf zo bedacht.
Als ze maar geen ‘ik vertrek’-achtige serie gaan maken van hun avontuur in Spanje.
Frizz schreef:
12-07-2025 00:08
Naar én vooraf zo bedacht.
Als ze maar geen ‘ik vertrek’-achtige serie gaan maken van hun avontuur in Spanje.

Dan doen ze wel. Sbs6 is bezig met de opnames voor de real life.
Pelle schreef:
11-07-2025 20:24
Haar naam is zo vaak gevallen, maar toch heb je niet meegekregen dat ze Leonie heet.
Ik vind dat ze het leuk doet.
O, ja, nu vergeet ik het niet meer!
Op X vraagt iemand zich af of Mike en moeder Monique nog bij elkaar zijn :biggrin:
Maar mensen gaan voorbij
Leuke aflevering. Leuk om iedereen weer te zien. Ik denk ook dat Judith zwanger is. Gelukkig maar, want na die dreun van die geit lukt het misschien niet meer :-D

Apart dat Mike en Denise alweer verhuisd zijn. Daar liep alles toch? Jammer dat papa en mama ook weer mee moesten. Mo blijft een kreng….

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven