Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerende onderbroek onderbuikje

12-07-2025 09:08 47 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

ik ben op zich best slank alleen heb ik wel een onderbuikje, onder de navel zeg maar. Nu heb ik een heel mooi strak jurkje alleen zie je mijn buik dan wel helaas.
Iemand een goede tip voor een corrigerende onderbuik onderbroek/slip? Specifiek dus voor die 'zone'.
Una noche loca
Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.

Maar dat vroeg je niet, dat weet ik…
Sinneljocht schreef:
12-07-2025 09:23
Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.

Maar dat vroeg je niet, dat weet ik

Dat vroeg ze inderdaad niet nee.
Maar jouw mening is zo belangrijk en bijzonder, dat je meende er toch even een plasje over te moeten doen.
Die verkopen ze toch overal?
Waar je op moet letten is dat het neveneffect mogelijk is dat je dan weer duidelijke lijnen bij je billen ziet. Dus een string of Brazilian model is dan het handigst.
Frizz schreef:
12-07-2025 09:33
Die verkopen ze toch overal?
Ja, maar wat zijn een beetje goede, van ervarinsdeskundigen. Ik weet wel dat ieder lichaam anders is maar wie weet....
Una noche loca
Sinneljocht schreef:

Ach ja, de 1 neemt een beugel en de ander een corrigerende onderbroek he, maar bedankt voor je mening.....
Una noche loca
Oe strings vind ik echt niet lekker zitten helaas.
Una noche loca
ChicaHolandesa schreef:
12-07-2025 09:35
Ja, maar wat zijn een beetje goede, van ervarinsdeskundigen. Ik weet wel dat ieder lichaam anders is maar wie weet....

Sorry aan mij heb je niks. Mijn lievelings komen van H&M en worden niet meer verkocht.
Ik heb wel ook deze die ik fijn vind, maar die zijn veel minder stevig;

Medium Shape slip van microvezel - Brazilian https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1280890002.html
Ik heb ze van de Hema. Lopen iets uit na een paar maanden maar de prijs is prima
https://www.hema.nl/dames/lingerie/corr ... olor=zwart
ChicaHolandesa schreef:
12-07-2025 09:44
Oe strings vind ik echt niet lekker zitten helaas.
Ik neem altijd met pijpjes, dan voorkom je ook dat het bij de billen erg tekent. Ik heb overigens geen tips voor een goed merk, ik draag geen strakke jurken en licht corrigerende zodat een jurk wat netter valt is dan voldoende.
Gryla schreef:
12-07-2025 09:56
Ik heb ze van de Hema. Lopen iets uit na een paar maanden maar de prijs is prima
Ik heb die ook in huidskleur. Gebruik ze vooral bij strakke jurkjes en feestjes, en je ziet de lijntjes niet. Ik had hem ook aan op m’n bruiloft. Ideaal.
Idem van de Hema, en dan een broekje.
Sinneljocht schreef:

Ik heb zo’n onderbroek en het voelt helemaal niet als een dwangbuis. M’n jurk staat dan gewoon mooier doordat je niet alles er doorheen ziet.
Ik zal eens kijken bij de hema, dank!
Una noche loca
Hema, met pijpjes. Schuurt het meteen niet meer bij de dijen (maar daar heb je misschien wel helemaal geen last van :P )
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Ik vind die van de Hema ook heel fijn, en dan het liefst die van bamboe.
Kijk ook eens online bij bonprix. Je hebt ze ook met kant bij de billen, dan zie je ook geen randjes.
Bij de meeste staan genoeg recensies. Mijn ervaring met pijpjes is weer dat die op kunnen krullen.
Ik heb bij Intimissimi een fijne gekocht, corrigerend op de buik en zonder naden op de billen
Het glas blijft half vol
Pelle schreef:
12-07-2025 11:24
Kijk ook eens online bij bonprix. Je hebt ze ook met kant bij de billen, dan zie je ook geen randjes.
Bij de meeste staan genoeg recensies. Mijn ervaring met pijpjes is weer dat die op kunnen krullen.

Kant op de billen bij een strakke jurk zou ik niet doen - vind ik niet mooi. En als de pijpjes krullen is de broek toch iets te klein, maatje groter rolt niet op, is mijn ervaring.
Gryla schreef:
12-07-2025 11:42
Kant op de billen bij een strakke jurk zou ik niet doen - vind ik niet mooi. En als de pijpjes krullen is de broek toch iets te klein, maatje groter rolt niet op, is mijn ervaring.
Zie je echt niks van.
En het is allemaal echt afhankelijk van je figuur. Bovenrand kan ook tekenen en maatje groter is niet altijd de oplossing, dan wordt er niks meer gecorrigeerd.
pelle wijzigde dit bericht op 12-07-2025 12:35
0.12% gewijzigd
Zelf heb ik al heel veel complimenten gehad op de corrigerende broekjes (met pijpjes) van Maiden Form.
Niet goedkoop, maar iedere cent waard. Beter even investeren in een goede corrigerende onderbroek en dan heb je daar hartstikke lang plezier van. Ze blijven ook echt lang mooi. En wat ik ook heel fijn vind, is dat ze er rekening mee houden dat de broek kan scheuren in het kruis. Hier heeft het broekje een dubbele laag die over elkaar heen schuift. Ik kreeg bij andere merken hier altijd gaten maar bij deze gebeurt dat niet om deze reden. Ik heb een huidskleur en een zwarte en beide draag ik regelmatig.
Een-nieuw-geluid schreef:
12-07-2025 11:55
Zelf heb ik al heel veel complimenten gehad op de corrigerende broekjes (met pijpjes) van Maiden Form.
Niet goedkoop, maar iedere cent waard. Beter even investeren in een goede corrigerende onderbroek en dan heb je daar hartstikke lang plezier van. Ze blijven ook echt lang mooi. En wat ik ook heel fijn vind, is dat ze er rekening mee houden dat de broek kan scheuren in het kruis. Hier heeft het broekje een dubbele laag die over elkaar heen schuift. Ik kreeg bij andere merken hier altijd gaten maar bij deze gebeurt dat niet om deze reden. Ik heb een huidskleur en een zwarte en beide draag ik regelmatig.
Complimenten?
Zagen mensen dat je ze droeg??
Gryla schreef:
12-07-2025 09:56
Kan niet vergelijken met de Hema maar Zeeman € 6,99 zitten goed en lopen niet uit. Blijven mooi strak. Maatvoering valt wel wat klein uit.
Lila-Linda schreef:
12-07-2025 11:59
Complimenten?
Zagen mensen dat je ze droeg??
:-D dacht hetzelfde toen ik het las.
HEMA!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven