Corrigerende onderbroek onderbuikje
zaterdag 12 juli 2025 om 09:08
zaterdag 12 juli 2025 om 09:33
Sinneljocht schreef: ↑12-07-2025 09:23Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.
Maar dat vroeg je niet, dat weet ik…
Dat vroeg ze inderdaad niet nee.
Maar jouw mening is zo belangrijk en bijzonder, dat je meende er toch even een plasje over te moeten doen.
zaterdag 12 juli 2025 om 09:36
Ach ja, de 1 neemt een beugel en de ander een corrigerende onderbroek he, maar bedankt voor je mening.....Sinneljocht schreef: ↑12-07-2025 09:23Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.
Una noche loca
zaterdag 12 juli 2025 om 09:44
ChicaHolandesa schreef: ↑12-07-2025 09:35Ja, maar wat zijn een beetje goede, van ervarinsdeskundigen. Ik weet wel dat ieder lichaam anders is maar wie weet....
Sorry aan mij heb je niks. Mijn lievelings komen van H&M en worden niet meer verkocht.
Ik heb wel ook deze die ik fijn vind, maar die zijn veel minder stevig;
Medium Shape slip van microvezel - Brazilian https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1280890002.html
•
zaterdag 12 juli 2025 om 09:56
Ik heb ze van de Hema. Lopen iets uit na een paar maanden maar de prijs is prima
https://www.hema.nl/dames/lingerie/corr ... olor=zwart
zaterdag 12 juli 2025 om 09:57
Ik neem altijd met pijpjes, dan voorkom je ook dat het bij de billen erg tekent. Ik heb overigens geen tips voor een goed merk, ik draag geen strakke jurken en licht corrigerende zodat een jurk wat netter valt is dan voldoende.
zaterdag 12 juli 2025 om 10:00
Ik heb die ook in huidskleur. Gebruik ze vooral bij strakke jurkjes en feestjes, en je ziet de lijntjes niet. Ik had hem ook aan op m’n bruiloft. Ideaal.Gryla schreef: ↑12-07-2025 09:56Ik heb ze van de Hema. Lopen iets uit na een paar maanden maar de prijs is prima
zaterdag 12 juli 2025 om 10:02
Ik heb zo’n onderbroek en het voelt helemaal niet als een dwangbuis. M’n jurk staat dan gewoon mooier doordat je niet alles er doorheen ziet.Sinneljocht schreef: ↑12-07-2025 09:23Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.
zaterdag 12 juli 2025 om 11:42
Kant op de billen bij een strakke jurk zou ik niet doen - vind ik niet mooi. En als de pijpjes krullen is de broek toch iets te klein, maatje groter rolt niet op, is mijn ervaring.
zaterdag 12 juli 2025 om 11:48
Zie je echt niks van.
En het is allemaal echt afhankelijk van je figuur. Bovenrand kan ook tekenen en maatje groter is niet altijd de oplossing, dan wordt er niks meer gecorrigeerd.
pelle wijzigde dit bericht op 12-07-2025 12:35
0.12% gewijzigd
zaterdag 12 juli 2025 om 11:55
Zelf heb ik al heel veel complimenten gehad op de corrigerende broekjes (met pijpjes) van Maiden Form.
Niet goedkoop, maar iedere cent waard. Beter even investeren in een goede corrigerende onderbroek en dan heb je daar hartstikke lang plezier van. Ze blijven ook echt lang mooi. En wat ik ook heel fijn vind, is dat ze er rekening mee houden dat de broek kan scheuren in het kruis. Hier heeft het broekje een dubbele laag die over elkaar heen schuift. Ik kreeg bij andere merken hier altijd gaten maar bij deze gebeurt dat niet om deze reden. Ik heb een huidskleur en een zwarte en beide draag ik regelmatig.
Niet goedkoop, maar iedere cent waard. Beter even investeren in een goede corrigerende onderbroek en dan heb je daar hartstikke lang plezier van. Ze blijven ook echt lang mooi. En wat ik ook heel fijn vind, is dat ze er rekening mee houden dat de broek kan scheuren in het kruis. Hier heeft het broekje een dubbele laag die over elkaar heen schuift. Ik kreeg bij andere merken hier altijd gaten maar bij deze gebeurt dat niet om deze reden. Ik heb een huidskleur en een zwarte en beide draag ik regelmatig.
zaterdag 12 juli 2025 om 11:59
Complimenten?Een-nieuw-geluid schreef: ↑12-07-2025 11:55Zelf heb ik al heel veel complimenten gehad op de corrigerende broekjes (met pijpjes) van Maiden Form.
Zagen mensen dat je ze droeg??
zaterdag 12 juli 2025 om 12:09
Kan niet vergelijken met de Hema maar Zeeman € 6,99 zitten goed en lopen niet uit. Blijven mooi strak. Maatvoering valt wel wat klein uit.Gryla schreef: ↑12-07-2025 09:56Ik heb ze van de Hema. Lopen iets uit na een paar maanden maar de prijs is prima
zaterdag 12 juli 2025 om 12:12

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in