Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerende onderbroek onderbuikje

12-07-2025 09:08 47 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

ik ben op zich best slank alleen heb ik wel een onderbuikje, onder de navel zeg maar. Nu heb ik een heel mooi strak jurkje alleen zie je mijn buik dan wel helaas.
Iemand een goede tip voor een corrigerende onderbuik onderbroek/slip? Specifiek dus voor die 'zone'.
Una noche loca
sneeuwvrouw schreef:
12-07-2025 12:31
HEMA!
Je hoeft niet te schreeuwen. Hema is overigens al een paar keer genoemd.
Lila-Linda schreef:
12-07-2025 11:59
Complimenten?
Zagen mensen dat je ze droeg??
Jij trekt op feestjes niet je jurk omhoog om je onderbroek te laten zien? :proud:
Ik vind die van Hema juist helemaal niks.
Elsy schreef:
12-07-2025 12:44
Jij trekt op feestjes niet je jurk omhoog om je onderbroek te laten zien? :proud:
:rofl:
Geen bijzonderheden
Pelle schreef:
12-07-2025 12:37
Dat gaat vanzelf…
Ik heb niet het hele topic gelezen.
Wist niet dat je kwaad werd… jeetje
Elsy schreef:
12-07-2025 12:44
Zoveel gemiste kansen!
Pelle schreef:
HEMA is een afkorting (Hollandsche Eenheisprijzen Maatschappij Amsterdam) en wordt altijd met hoofdletters geschreven.
Spanx is ook goed...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Even voor de duidelijkheid: de complimentjes waren tijdens een sample sale in een hal die functioneerde als paskamer. Geen opgetilde jurken, gewoon een goed zittende onderbroek. 😄
Een-nieuw-geluid schreef:
12-07-2025 15:34
Even voor de duidelijkheid: de complimentjes waren tijdens een sample sale in een hal die functioneerde als paskamer. Geen opgetilde jurken, gewoon een goed zittende onderbroek. 😄
:proud:
Sinneljocht schreef:
12-07-2025 09:23
Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.

Maar dat vroeg je niet, dat weet ik…
:hamer:
.
Ik heb ook een buikje en draag graag een (semi-corrigerende) body. Zo eentje met ingebouwde bh en kant. Echt heel mooi en strijkt de hele boel een beetje glad zonder dat je zo’n snijdende boord om je middel hebt. Besteld bij wehkamp. Merk weet ik niet.
Sinneljocht schreef:
12-07-2025 09:23
Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.

Maar dat vroeg je niet, dat weet ik…
Doe het nu niet...want ik geef mij n mening zo graag.
Net als die topics over: je haar niet meer verven, je doos niet meer scheren.
Hee mag he....doe lekker je ding maar laat TO ook in haar waarde qua vraag.

Ga lekker je buikjes evangelie elders tentoonspreiden joh
Cesarinajoy schreef:
12-07-2025 18:53
Ik heb ook een buikje en draag graag een (semi-corrigerende) body. Zo eentje met ingebouwde bh en kant. Echt heel mooi en strijkt de hele boel een beetje glad zonder dat je zo’n snijdende boord om je middel hebt. Besteld bij wehkamp. Merk weet ik niet.
Ben benieuwd....
wolkewitje schreef:
12-07-2025 14:18
HEMA is een afkorting (Hollandsche Eenheisprijzen Maatschappij Amsterdam) en wordt altijd met hoofdletters geschreven.
Het ging me niet om de hoofdletters, maar om het uitroepteken.
Skims , niet de goedkoopste optie maar ik vind het veel beter zitten dan die van de Hema ( sorry hema liefhebbers )
Maidenform heb ik jaren gehad en bleef lang mooi.
Pelle schreef:
13-07-2025 00:31
Het ging me niet om de hoofdletters, maar om het uitroepteken.
:facepalm:
Mijn ervaringen:
- Maidenform, Triumph, ten Cate: top en gaan lang mee
- HEMA, skims, magic bodywear, H&M: flop (zweterige toestand, krullende pijpjes/tailleband die omkrult of afzakt, tailleband die zo hoog is dat ik ‘m nog over mijn bh kan trekken, op andere plekken aftekenen tot 0,0 effect)

Die van Maidenform is wel een super degelijk geval met dubbel voorpand maar eenmaal erin geworsteld is alles zo plat als een dubbeltje op plaatsen waar je het graag plat hebt. Geen krullende pijpjes, geen tailleband die omslaat of afzakt en geen lijnen in je derrière. Die van Triumph is een gewone slip met hoge tailleband (krult ook niet maar je voelt ‘m wel als je een diner hebt zo rond het nagerecht) en die van Ten Cate duwt niet zozeer de massa in model maar zorgt ervoor dat de kleding gewoon gladder valt en niets tekent.
Oh die van maidenform klinkt wel heel goed! Aangezien ik 'm alleen met gelegenheden aan zal trekken is eentje ook wel genoeg dus qua geld zou het eventueel wel kunnen ook al kosten ze wat meer.
Una noche loca
Pelle schreef:
HEMA is een afkorting, dus dat mag je met hoofdletters schrijven. :rolling:
Wellicht ten overvloede maar mss handig voor de statistieken, deze: https://www.hema.nl/dames/lingerie/corr ... 02395.html

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven