Corrigerende onderbroek onderbuikje
zaterdag 12 juli 2025 om 09:08
zaterdag 12 juli 2025 om 12:37
Je hoeft niet te schreeuwen. Hema is overigens al een paar keer genoemd.
zaterdag 12 juli 2025 om 12:44
Jij trekt op feestjes niet je jurk omhoog om je onderbroek te laten zien?

zaterdag 12 juli 2025 om 17:09
Een-nieuw-geluid schreef: ↑12-07-2025 15:34Even voor de duidelijkheid: de complimentjes waren tijdens een sample sale in een hal die functioneerde als paskamer. Geen opgetilde jurken, gewoon een goed zittende onderbroek.![]()

De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zaterdag 12 juli 2025 om 18:14
Sinneljocht schreef: ↑12-07-2025 09:23Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.
Maar dat vroeg je niet, dat weet ik…

.
zaterdag 12 juli 2025 om 18:53
zaterdag 12 juli 2025 om 20:40
Doe het nu niet...want ik geef mij n mening zo graag.Sinneljocht schreef: ↑12-07-2025 09:23Gefeliciteerd! Je bent een echt mens. Het leven is te kort om jezelf in een dwangbuis te stoppen. Ik vind het juist altijd mooi als vrouwen een buikje hebben en dat gewoon laten zien.
Maar dat vroeg je niet, dat weet ik…
Net als die topics over: je haar niet meer verven, je doos niet meer scheren.
Hee mag he....doe lekker je ding maar laat TO ook in haar waarde qua vraag.
Ga lekker je buikjes evangelie elders tentoonspreiden joh
zaterdag 12 juli 2025 om 20:44
Ben benieuwd....Cesarinajoy schreef: ↑12-07-2025 18:53Ik heb ook een buikje en draag graag een (semi-corrigerende) body. Zo eentje met ingebouwde bh en kant. Echt heel mooi en strijkt de hele boel een beetje glad zonder dat je zo’n snijdende boord om je middel hebt. Besteld bij wehkamp. Merk weet ik niet.
zondag 13 juli 2025 om 00:31
Het ging me niet om de hoofdletters, maar om het uitroepteken.wolkewitje schreef: ↑12-07-2025 14:18HEMA is een afkorting (Hollandsche Eenheisprijzen Maatschappij Amsterdam) en wordt altijd met hoofdletters geschreven.
maandag 14 juli 2025 om 03:56
Mijn ervaringen:
- Maidenform, Triumph, ten Cate: top en gaan lang mee
- HEMA, skims, magic bodywear, H&M: flop (zweterige toestand, krullende pijpjes/tailleband die omkrult of afzakt, tailleband die zo hoog is dat ik ‘m nog over mijn bh kan trekken, op andere plekken aftekenen tot 0,0 effect)
Die van Maidenform is wel een super degelijk geval met dubbel voorpand maar eenmaal erin geworsteld is alles zo plat als een dubbeltje op plaatsen waar je het graag plat hebt. Geen krullende pijpjes, geen tailleband die omslaat of afzakt en geen lijnen in je derrière. Die van Triumph is een gewone slip met hoge tailleband (krult ook niet maar je voelt ‘m wel als je een diner hebt zo rond het nagerecht) en die van Ten Cate duwt niet zozeer de massa in model maar zorgt ervoor dat de kleding gewoon gladder valt en niets tekent.
- Maidenform, Triumph, ten Cate: top en gaan lang mee
- HEMA, skims, magic bodywear, H&M: flop (zweterige toestand, krullende pijpjes/tailleband die omkrult of afzakt, tailleband die zo hoog is dat ik ‘m nog over mijn bh kan trekken, op andere plekken aftekenen tot 0,0 effect)
Die van Maidenform is wel een super degelijk geval met dubbel voorpand maar eenmaal erin geworsteld is alles zo plat als een dubbeltje op plaatsen waar je het graag plat hebt. Geen krullende pijpjes, geen tailleband die omslaat of afzakt en geen lijnen in je derrière. Die van Triumph is een gewone slip met hoge tailleband (krult ook niet maar je voelt ‘m wel als je een diner hebt zo rond het nagerecht) en die van Ten Cate duwt niet zozeer de massa in model maar zorgt ervoor dat de kleding gewoon gladder valt en niets tekent.
maandag 14 juli 2025 om 17:51
Wellicht ten overvloede maar mss handig voor de statistieken, deze: https://www.hema.nl/dames/lingerie/corr ... 02395.html

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in