Hoofdpijn die niet overgaat
vrijdag 11 juli 2025 om 21:34
Hallo allemaal,
Graag wil ik even van mij afschrijven en hopelijk tips/suggesties.
Ik zit echt met mijn handen in het haar.
Ik kamp al 10 jaar met hoofdpijn.
Het is echt hoofdpijn die maanden! kan duren zonder enige verlichting en waar ik helemaal gek van word.
En dan is het bijv een week weg en dan weer met mate aanwezig en soms weer heel lang.
Het is echt extreme pijn waarbij ik helemaal ben uitgeschakeld. Als ik slaap is het veel erger en dan ben ik ook nog misselijk.
De volgende behandelingen heb ik al geprobeerd;
- Botox behandeling
- Allerlei soorten medicatie
-Chiropractor
- Fysiotherapie
- Ijs therapie
- Naalden
Op dit moment loop ik bij bij een Kliniek en wacht ik op de tweede ronde botox. Als dit niet helpt krijg ik medicatie en uiteindelijk pijn injecties, maar ik moet echt deze stappenplan doorlopen.
Ik heb eerder botox gehad en ik weet gewoon dat het bij mij niet helpt.
Herkent iemand deze pijn en weten jullie iets dat helpt?
Mag zelfs in het buitenland zijn, zo veel heb ik er voor over.
Alle tips zijn welkom want ik ga zo echt gek worden.
Graag wil ik even van mij afschrijven en hopelijk tips/suggesties.
Ik zit echt met mijn handen in het haar.
Ik kamp al 10 jaar met hoofdpijn.
Het is echt hoofdpijn die maanden! kan duren zonder enige verlichting en waar ik helemaal gek van word.
En dan is het bijv een week weg en dan weer met mate aanwezig en soms weer heel lang.
Het is echt extreme pijn waarbij ik helemaal ben uitgeschakeld. Als ik slaap is het veel erger en dan ben ik ook nog misselijk.
De volgende behandelingen heb ik al geprobeerd;
- Botox behandeling
- Allerlei soorten medicatie
-Chiropractor
- Fysiotherapie
- Ijs therapie
- Naalden
Op dit moment loop ik bij bij een Kliniek en wacht ik op de tweede ronde botox. Als dit niet helpt krijg ik medicatie en uiteindelijk pijn injecties, maar ik moet echt deze stappenplan doorlopen.
Ik heb eerder botox gehad en ik weet gewoon dat het bij mij niet helpt.
Herkent iemand deze pijn en weten jullie iets dat helpt?
Mag zelfs in het buitenland zijn, zo veel heb ik er voor over.
Alle tips zijn welkom want ik ga zo echt gek worden.
zaterdag 12 juli 2025 om 14:57
zaterdag 12 juli 2025 om 15:49
zaterdag 12 juli 2025 om 16:07
Migraine is niet hetzelfde als hoofdpijn.
Wat TO beschrijft klinkt niet direct als migraine.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 12 juli 2025 om 16:40
Spanningshoofdpijn en migraine met aura.
Alleen migraine zou dus niet zo lang moeten aanhouden. Misselijkheid is alleen als ik slaap
zaterdag 12 juli 2025 om 16:41
Klopt.
Ik ben al 2,5 maand aan het detoxen en het is echt een hel.
Augustus heb ik mijn tweede botoxbehandeling.
zaterdag 12 juli 2025 om 16:41
Klopt.
Ik ben al 2,5 maand aan het detoxen en het is echt een hel.
Augustus heb ik mijn tweede botoxbehandeling.
zaterdag 12 juli 2025 om 16:48
Is het al uitgesloten dat het hormonaal is?
Toen ik veel klachten kreeg in de perimenopauze kreeg ik ook opeens erg veel last van hoofdpijn tot bijna dagelijkse migraines aan toe. Dat is nu opgelost door hormoontherapie (oestrogeenpleisters en progesterontabletten).
Wel is het zo dat de perimenopauze flink onbekend is, ook bij artsen. En als je naam je leeftijd aangeeft zal hier helemaal niet snel aan gedacht worden maar het kan echt. Ik had mijn eerste klachten rond mn 30ste. En het laatste onderzoek uit de VS laat ook zien dat rond 30 jaar er al een aanzienlijke groep vrouwen klachten heeft.
Toen ik veel klachten kreeg in de perimenopauze kreeg ik ook opeens erg veel last van hoofdpijn tot bijna dagelijkse migraines aan toe. Dat is nu opgelost door hormoontherapie (oestrogeenpleisters en progesterontabletten).
Wel is het zo dat de perimenopauze flink onbekend is, ook bij artsen. En als je naam je leeftijd aangeeft zal hier helemaal niet snel aan gedacht worden maar het kan echt. Ik had mijn eerste klachten rond mn 30ste. En het laatste onderzoek uit de VS laat ook zien dat rond 30 jaar er al een aanzienlijke groep vrouwen klachten heeft.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in