Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
zaterdag 12 juli 2025 om 17:58
Waarom zo de vuile was dan buiten hangen? Over normen en waarden die verschillen. Daar zit zo'n oordeel in. Alsof haar normen en waarden beter zijn, dat lees ik er dan in.Yildizlar2 schreef: ↑09-07-2025 12:55Robbert-Jan en Suzanne van b&b vol liefde uit elkaar . Hun normen en waarden waren niet hetzelfde volgens Suzanne . Benieuwd wat daar gebeurd is .
zaterdag 12 juli 2025 om 18:02
Backpack10 schreef: ↑12-07-2025 17:58Waarom zo de vuile was dan buiten hangen? Over normen en waarden die verschillen. Daar zit zo'n oordeel in. Alsof haar normen en waarden beter zijn, dat lees ik er dan in.
Zijn norm was meer vrouwen tegelijk erop na houden zonder dat met Suus te overleggen.
Dus ja, Suus vindt haar normen en waarden beter. Ik snap haar wel.
zaterdag 12 juli 2025 om 18:41
zaterdag 12 juli 2025 om 21:10
Waarom niet? Het is een TV programma over relaties en liefde. Ook alles wat niet lukt.Backpack10 schreef: ↑12-07-2025 17:58Waarom zo de vuile was dan buiten hangen? Over normen en waarden die verschillen. Daar zit zo'n oordeel in. Alsof haar normen en waarden beter zijn, dat lees ik er dan in.
Daarnaast snap ik dat ge-cover voor gedrag van anderen niet zo.
Als iemand het niet zo leuk vindt dat er 'vuile'was buiten gehangen wordt, moet hij niet mee doen met een TVprogamma en dan zulk gedrag vertonen.
En als jij niet leuk vind om te horen, kijk en lees wat anders ?
zaterdag 12 juli 2025 om 21:20
Dat ze vertrouwen heeft in haar man en weet dat sommige dingen niet gebeurd kunnen zijn. Dat er een verschil is tussen grensoverschrijdend gedrag en een zedendelict. Dat ze hoopt dat ze dit boek nu kunnen sluiten en verder kunnen gaan.
zaterdag 12 juli 2025 om 21:30
Claire45 schreef: ↑12-07-2025 17:52Dan kan je hier beter niet meelezen aangezien hier roddels uit alle krochten van het internet worden gedeeld![]()
Maar goed.
Uit een van die krochten: Nienke (van de aanklacht tegen Jeroen Rietbergen) heeft op haar Insta-pagina gereageerd op de uitspraak en zegt dat het pijn doet maar dat ze zich wel gehoord (en geloofd) voelt door het OM. En dat ze nu gaat werken aan haar herstel.
Super reactie.
Ik hoop heel erg voor haar dat het goed zal gaan met haar. Er is veel lef voor nodig om te doen wat zij heeft gedaan.
zaterdag 12 juli 2025 om 21:43
Waarom vind je dat specifiek bij een verkrachtingszaak? Iets wat bijna nooit te bewijzen is?
zaterdag 12 juli 2025 om 23:21
Zeker. Ze heeft gewaagd en verloren en dat is in dit geval niet alleen zuur voor haar maar voor heel veel andere vrouwen die nu wel zes keer nadenken voordat ze een aanklacht indienen tegen zo’n man (om het vervolgens toch maar niet te doen, want weet je nog hoe het afliep met Nienke?)

zondag 13 juli 2025 om 07:48
Zeker! Ze is ontzettend dapper geweest. Ik hoop ook dat ze er kracht kan uitputten dat de overgrote meerderheid in Nederland haar gelooft, dat Rietbergen compleet van zijn voetstuk is gedonderd, en voortaan alleen nog maar met zijn vieze vingertjes aan Linda durft te zitten.
Ik wens Linda dan ook veel plezier toe met haar vieze Jeroentje.
zondag 13 juli 2025 om 08:20
Backpack10 schreef: ↑12-07-2025 17:58Waarom zo de vuile was dan buiten hangen? Over normen en waarden die verschillen. Daar zit zo'n oordeel in. Alsof haar normen en waarden beter zijn, dat lees ik er dan in.
Maar daar schreef Suzanne nog achteraan dat hij een grens is overgegaan en dit onherstelbaar voor haar is.
Het heeft er alle schijn van dat R.J is vreemdgegaan en ik snap Suzanne haar reactie dan ook wel.
Tuurlijk! Haar uitspraken doen Jan en alleman aan het speculeren slaan.
Maar dit was ook gebeurt als ze niks had gezegd denk ik.
En als je bedrogen blijkt, je je bedonderd voelt en met een gebroken hart zit, kan ik me ook wel indenken dat je geen zin hebt om er een verhaaltje van te maken als: "we bleken toch niet bij elkaar te passen, we hebben ieder onze eigen weg gekozen enz!"
Ze is ook gewoon boos lijkt me.
zondag 13 juli 2025 om 13:25
Sorry ik wist niet dat je kwaad werdMissNuada schreef: ↑12-07-2025 21:10Waarom niet? Het is een TV programma over relaties en liefde. Ook alles wat niet lukt.
Als iemand het niet zo leuk vindt dat er 'vuile'was buiten gehangen wordt, moet hij niet mee doen met een TVprogamma en dan zulk gedrag vertonen.
zondag 13 juli 2025 om 13:25
Sorry ik wist niet dat je kwaad werdMissNuada schreef: ↑12-07-2025 21:10Waarom niet? Het is een TV programma over relaties en liefde. Ook alles wat niet lukt.
zondag 13 juli 2025 om 13:27
zondag 13 juli 2025 om 13:31
Dat wist ik niet, dan heeft Susan het nog netjes gezegd met "verschil in normenen waarden". Naïef als ik ben had ik daar niet eens aan gedacht. Ik dacht echt vorig jaar: die RJ zit daar al jaren eenzaam in Schotland.....BeeDifferent schreef: ↑12-07-2025 18:02Zijn norm was meer vrouwen tegelijk erop na houden zonder dat met Suus te overleggen.
Dus ja, Suus vindt haar normen en waarden beter. Ik snap haar wel.
Dus niet....sneu voor Susan!
zondag 13 juli 2025 om 13:33
Vind ik niet, met dat " dan kijk je toch gewoon wat anders?". Is toch niet nodig?
zondag 13 juli 2025 om 13:45
dit! Echt huldeClaire45 schreef: ↑12-07-2025 23:21Zeker. Ze heeft gewaagd en verloren en dat is in dit geval niet alleen zuur voor haar maar voor heel veel andere vrouwen die nu wel zes keer nadenken voordat ze een aanklacht indienen tegen zo’n man (om het vervolgens toch maar niet te doen, want weet je nog hoe het afliep met Nienke?)![]()
Net als Cassie,
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 13 juli 2025 om 13:49
Nou, de nasleep hoort er gewoon bij bij dit soort reality/liefdes-programma’s, ook als die nasleep niet zo leuk is. De deelnemers zijn na afloop van de opnames vaak BN’ers geworden, ze hebben opeens een grote fan-schare en duiken overal op sociale media en tv/radio/kranten etc op. Ik denk dat de meeste kijkers best betrokken zijn omdat ze dagelijks hebben meegeleefd met die mensen, en dan is zo’n breuk gewoon ‘nieuws’.Backpack10 schreef: ↑13-07-2025 13:33Vind ik niet, met dat " dan kijk je toch gewoon wat anders?". Is toch niet nodig?
zondag 13 juli 2025 om 15:10
Dat geloof ik hoor, daar begin je aan en ook als je dan je eigen platform creëert, zoals Els bv. Ik dacht er gewoon het mijn van, als iemand het heeft over 'mijn normen en waarden'. Beetje hautain. Maar zoals ik nu begrijp had Susan een punt.....zeker. En ook ik zou dan weleens willen weten wat er nu echt is gebeurd. Wie is RJ nu eigenlijk?Claire45 schreef: ↑13-07-2025 13:49Nou, de nasleep hoort er gewoon bij bij dit soort reality/liefdes-programma’s, ook als die nasleep niet zo leuk is. De deelnemers zijn na afloop van de opnames vaak BN’ers geworden, ze hebben opeens een grote fan-schare en duiken overal op sociale media en tv/radio/kranten etc op. Ik denk dat de meeste kijkers best betrokken zijn omdat ze dagelijks hebben meegeleefd met die mensen, en dan is zo’n breuk gewoon ‘nieuws’.
Is het een sympathieke aardige man met gewoonweg andere normen en waarden of is hij bv een oneerlijke egoïstische leugenaar, offfff......iets er tussenin?
Ik hoop alleen dat mijn kinderen nooit aan zo'n show mee gaan doen!
zondag 13 juli 2025 om 15:38
Op de juice-kanalen wordt uitgelegd wat er precies gebeurd is toen Suzanne de laatste keer bij RJ was.Backpack10 schreef: ↑13-07-2025 15:10Dat geloof ik hoor, daar begin je aan en ook als je dan je eigen platform creëert, zoals Els bv. Ik dacht er gewoon het mijn van, als iemand het heeft over 'mijn normen en waarden'. Beetje hautain. Maar zoals ik nu begrijp had Susan een punt.....zeker. En ook ik zou dan weleens willen weten wat er nu echt is gebeurd. Wie is RJ nu eigenlijk?
Is het een sympathieke aardige man met gewoonweg andere normen en waarden of is hij bv een oneerlijke egoïstische leugenaar, offfff......iets er tussenin?
Ik hoop alleen dat mijn kinderen nooit aan zo'n show mee gaan doen!
maandag 14 juli 2025 om 19:05
dinsdag 15 juli 2025 om 07:11
Ze heeft met veel mensen ruzie volgens mij.
Ik stoorde me eraan hoe dat hele supermarkt drama wéér zo gedraaid werd, dat het een foutje was vanuit haar moeder instinct en de liefde voor haar kind.
Dat ze verhaal ging halen, oké.
Maar een soort knokploeg meenemen, spullen vernielen, medewerkers slaan en bedreigen. Dat is géén normaal 'moederliefde' gedrag.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in