Entertainment alle pijlers

The Bold and the Beautiful The Beginning

12-07-2025 19:58 17 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds een tijdje kijk ik hiernaar, vroeger, heel lang geleden, heb ik het een tijdje gevolgd,
dus ik kijk er nu naar vanwege nostalgie.

Is er iemand hier die het het ook weer kijkt?
En wat vindt je er nu zo'n 36 jaar later van??

Mijn meningen:
Wat is Thorne eigenlijk een knappe man! Ik val niet op blond,
en vroeger kon ik dan echt niet verder kijken.

Wat is Caroline een vervelend mens, dat kan ik me helemaal niet herhinneren,
later in de serieword ze erg opgehemeld, geen idee waarom.

En Stephanie is in mijn herhinneringen veel vervelender/gemener.
Ze bemoeit zich wel ovreal mee, maar doet dat voornamelijk met goede intenties.

Ik ben benieuwd of er reacties komen!
Kijk je nu het eerste seizoen terug (met de "echte" Thorne) of is dit iets bijzonders?
Ik vond het toen al enorm traag, ik kan me voorstellen dat het nu helemaal niet meer te doen is.
Si abra la puerta hay lobos.
Waar kijk jij de serie? Ik heb het vroeger wel eens gezien en vond het toen heerlijk, soort meditatieve onzin-serie met eindeloze stiltes, blikken die minutenlang in de verte staren en veel ventilatoren die het haar van de hoofdrolspeelsters lieten wapperen terwijl er weer iemand gedumpt, verloofd, getrouwd, bedrogen etcetera werd. Ik herinner me Caroline inderdaad als een soort heilige (na haar dood?). En Brooke was de heks.
Rabarbara: ja met de ëchte "Thorne het is inderdaad traag, maar tot een paar weken gelden waren er twee afleveringen per avond op TV". Naast de nieuwe afleveringen.
Claire45: gewoon op TV RTL lounge geloof ik, elke avond doordeweeks om 18:30.
The bold vond ik zo traag altijd al, m'n moeder en oma waren er verzot op. As the world turns vond ik zelf geweldig toen ik eenmaal oud genoeg was, heb de lange tijd (met pauzes) gevolgd. Dat zou ik leuk vinden om terug te kijken.
rodepeper wijzigde dit bericht op 12-07-2025 23:04
0.22% gewijzigd
Mijn omaatje keek altijd❤️. Brookuh, rits en torne….ik zie het zo weer voor me.
Rodepeper schreef:
12-07-2025 23:03
The bold vond ik zo traag altijd al, m'n moeder en oma waren er verzot op. As the world turns vond ik zelf geweldig toen ik eenmaal oud genoeg was, heb de lange tijd (met pauzes) gevolgd. Dat zou ik leuk vinden om terug te kijken.
As the world turns. Ja! Zou ik ook wel willen.

The bold, nee, mijn oma wel!
Ik kan me die eerste afleveringen vaag nog wel herinneren. Is dat 40 jaar geleden?
KamilleT schreef:
13-07-2025 11:17
Ik kan me die eerste afleveringen vaag nog wel herinneren. Is dat 40 jaar geleden?
Sinds 1990 in Nl staat op Wikipedia.
Ik kan me dat begin ook nog wel herinneren.
Stormke81 schreef:
12-07-2025 23:04
Mijn omaatje keek altijd❤️. Brookuh, rits en torne….ik zie het zo weer voor me.
Dit klinkt als een tutorial over hoe je een rits uit je broek moet tornen :proud:
Dit is echt een serie uit de oude doos. Heb het wel een tijdje gevolgd toen. Wat vooral bijzonder was, was dat als iemand dood ging (Taylor bijvoorbeeld) dat ze dan daarna gewoon weer terugkwam in de serie met een of ander kulverhaal. Zou er nu geen geduld meer voor hebben.
Jaaa ook aan het kijken weer, helemaal geweldig! Veel leuker dan de nieuwe Bold van nu. Veel meer met kleding en ontwerpen en die kleding die ze aan hebben; geweldig. Jammer dat het sinds vorige week niet meer twee afleveringen achter elkaar zijn, was lekker ff van de wereld dan ;)
Ja, ik kijk (weer). Heerlijk! Alles wat tot nu toe te zien was, heb ik in het verleden niet gezien. Ik begon, begin jaren '90 denk ik, om samen met mijn oude buurvrouw te kijken. Zij was al op leeftijd, en als ik dan kwam voor een klusje of iets, dan bleef ik even meekijken. In die tijd werkte Garrison al bij Spectra. Dus dat hele begin dat Garrison bij Forrester werkte en met Kirsten getrouwd was, kende ik niet.
Ik vind het wel verrassend dat ik nu veel meer op de hand van Stephanie ben dan op die van Brooke.
Stephanie is briljant! Ik vind haar echt een goeie actrice in the beginning years! Ik heb, met vele tussenpozen, zo vaak periodes gekeken!
Una noche loca
En verder, 40 jaar geleden alweer, hoe confronterend 😲
Ik keek denk vanaf mn 13de, nu 48.
Una noche loca
:proud: 😁
ikbenhetzozat schreef:
13-07-2025 14:00
Dit klinkt als een tutorial over hoe je een rits uit je broek moet tornen :proud:
😁...dat was zo ongeveer het eerste engels waar ze mee in aanraking kwam.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven