Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3992 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb niets gehoord meer van werkman dit weekend. Mijn euforie van vrijdag is weer gezakt en nu denk ik laat maar, ik zag spoken en ik zet het uit mijn hoofd .

Met de zieke man praat ik nog wel, maar je raakt een beetje uitgepraat. Hij maakt niets mee natuurlijk dus het is veel hetzelfde.
Hem zal ik sowieso wel een keer gaan ontmoeten na september als hij weer op de been is omdat we elkaar zijdelings blijken te kennen.
Ook via werk , hoe krijg ik het voor elkaar momenteel :rofl:

Verder swipe ik niet op Bumble, geen zin in.
Attraverso schreef:
13-07-2025 08:47
Nee het voelde snel erg vertrouwd, gelukkig zag hij er ook 9 jaar ouder uit 😅
Maar achteraf bekeken is het toch tijdverlies geweest. Het is niet dat ik me anders thuis zit te vervelen en ik heb mijn andere leuke contacten voor hem verwaarloosd.
Ach, dat is wel een beetje zonde.
Leermomentje.

Ik ben de moed aan het verzamelen om :-P af te wijzen. We hebben elkaar nog niet ontmoet maar ik denk ook dat dat tijdverlies gaat worden. Alleen dat stemmetje in mijn hoofd "wat als het toch een hele leuke man blijkt te zijn..."
En dan kijk ik naar de fotos (hij heeft echt op een groot gedeelte zijn tong uit zijn mond, en dan ziet hij er echt niet op zijn best uit) en denk ik weer, neeee, dit gaat hem niet worden.

Gedoe!
Lemon het ding is dat je het niet weet zonder daten maar echt, klinkt idd niet zo aantrekkelijk... Maar het appen is wel leuk? Hebben jullie al eens gebeld?
Attraverso schreef:
13-07-2025 08:47
Nee het voelde snel erg vertrouwd, gelukkig zag hij er ook 9 jaar ouder uit 😅
Maar achteraf bekeken is het toch tijdverlies geweest. Het is niet dat ik me anders thuis zit te vervelen en ik heb mijn andere leuke contacten voor hem verwaarloosd.
Dat is een geruststelling iig 🤣

Nee, dat snap ik hoor dat gevoel van tijdverspilling.
Heb je hem nog gesproken daarna?
Dat kan ook Peertjes! Misschien dat het pure spanning was..

Haha Lemon! Wel heel ernstig dat hij op de meeste foto’s zijn tong uitsteekt o_o Beetje hetzelfde idee als mannen alleen maar zonnebril foto’s hebben. Ik zou aangegeven dat je het leuk vond om even gekletst te hebben maar het toch hierbij wil laten.

Hier ook weinig zin om te swipen..
Lemon, hij deelt vaak foto's dat hij zijn tong uitsteekt of staat hij zo op zijn datingprofiel met meerdere foto's?

Waarom ben je in eerste instantie de match aangegaan en kletst het wel leuk?
Te lang chatten is ook niet wat denk ik.

Maar dat je je wenkbrauw optrekt met die foto's kan ik me volledig indenken, wat is daar in godsnaam de bedoeling van? Ik zou het hem vragen ook 😂
Pupke, spanning was het zeker niet. Hij is super relaxed verder.
Maar nu denk ik dat hij het wellicht niet zo heeft gevoeld en dat kan natuurlijk gewoon ook heel goed zo zijn.

En ik ben heel goed in dingen loslaten wat dat betreft. Misschien te snel juist. Ik kan het heel makkelijk weer naast me neerleggen en weer doorgaan met de allerdaagse dingen.
Een bevriende collega zegt juist dat ik dat niet moet doen en ervoor moet gaan en hem uitnodigen om een drankje te doen.
Peertjes schreef:
13-07-2025 09:46
Dat is een geruststelling iig 🤣

Nee, dat snap ik hoor dat gevoel van tijdverspilling.
Heb je hem nog gesproken daarna?
Nee, we hebben op een bepaald moment een heel open gesprek gevoerd waarin ik aangegeven heb dat ik het niet zo fijn vond dat hij op zijn profiel aangaf op zoek te zijn naar iets serieus maar blijkbaar weer op zoek is naar een rebound.
Ja, dat kan inderdaad dat hij het niet meer dan gewoon leuk vond Peertjes. De één zegt doen en de ander zegt niet doen maar wat zou je zelf willen?

Goed dat je dit hebt aangegeven Attraverso. Wat zei hij daarop?

En Happening heel veel plezier vandaag :D
Pup hij gaf me gewoon gelijk 😅

Peer ik ben team collega 😁
Hahahaha hij is in ieder geval wel eerlijk! Maar wel stom dat hij op Tinder (?) zet dat hij iets serieus zocht..
Pupke schreef:
13-07-2025 13:02
Hahahaha hij is in ieder geval wel eerlijk! Maar wel stom dat hij op Tinder (?) zet dat hij iets serieus zocht..
Inderdaad. Én dat we het er tijdens appen over hadden dat hij toen zijn scheiding nog niet verwerkt had en we daardoor geen kans maakten.
Ojaa! Tijdens het appen zei hij ook niets hè.. wel heel raar om dat te verzwijgen. Mannen!
Attraverso schreef:
13-07-2025 13:08
Inderdaad. Én dat we het er tijdens appen over hadden dat hij toen zijn scheiding nog niet verwerkt had en we daardoor geen kans maakten.

Wat een sufferd.
Peertjes, hier ook team collega. ;-D Nee het gaat om wat jij erbij voelt he. Je zou natuurlijk ook kunnen afwachten tot jullie weer contact hebben i.v.m. werk en kijken hoe de vlag er dan bij hangt.
Peertjes schreef:
13-07-2025 09:50
Lemon, hij deelt vaak foto's dat hij zijn tong uitsteekt of staat hij zo op zijn datingprofiel met meerdere foto's?

Waarom ben je in eerste instantie de match aangegaan en kletst het wel leuk?
Te lang chatten is ook niet wat denk ik.

Maar dat je je wenkbrauw optrekt met die foto's kan ik me volledig indenken, wat is daar in godsnaam de bedoeling van? Ik zou het hem vragen ook 😂

Op zijn profiel staan fotos van hem in pak, en eentje waarbij hij zijn tong half uit zijn mond heeft hangen.
Op social media staan vooral sportieve fotos van hem in actie, en daar heeft hij dus 99 procent van de keren zijn tong uit zijn mond "kijk mij even lekker gek doen" is de vibe die ik erbij krijgt.
En dus ook op zijn WhatsApp profiel foto.

Als zijn datingprofiel er zo uit had gezien had ik hem uiteraard genegeerd.
Lemon, klinkt toch echt als een terechte afknapper haha. Maar wel lastig als het contact verder leuk is. Misschien idd, als je nog twijfelt, eens bellen?
Lemon_Pledge schreef:
13-07-2025 13:27
Op zijn profiel staan fotos van hem in pak, en eentje waarbij hij zijn tong half uit zijn mond heeft hangen.
Op social media staan vooral sportieve fotos van hem in actie, en daar heeft hij dus 99 procent van de keren zijn tong uit zijn mond "kijk mij even lekker gek doen" is de vibe die ik erbij krijgt.

Ga hem gewoon ontmoeten! Foto's zeggen helemaal niks. Echt. De meeste mannen besteden nul aandacht aan hun foto's of denken er juist voor de voor extreem lollig op te moeten staan maar ik ken echt helemaal niemand die constant met zijn tong uit zijn mond loopt te lebberen.
Peertjes schreef:
13-07-2025 08:52
Ik heb niets gehoord meer van werkman dit weekend. Mijn euforie van vrijdag is weer gezakt en nu denk ik laat maar, ik zag spoken en ik zet het uit mijn hoofd .

Met de zieke man praat ik nog wel, maar je raakt een beetje uitgepraat. Hij maakt niets mee natuurlijk dus het is veel hetzelfde.
Hem zal ik sowieso wel een keer gaan ontmoeten na september als hij weer op de been is omdat we elkaar zijdelings blijken te kennen.
Ook via werk , hoe krijg ik het voor elkaar momenteel :rofl:

Verder swipe ik niet op Bumble, geen zin in.
Heb jij je werkman wel een berichtje gestuurd?
Siep schreef:
13-07-2025 16:38
Heb jij je werkman wel een berichtje gestuurd?
Na onze afspraak in de ochtend appte hij mij 's middags en hebben we kort over en weer geappt.
Lemon_Pledge schreef:
13-07-2025 13:27

En nog niet gesproken over elkaar ontmoeten of hou jij het af ivm die foto's?

Wat foto's betreft: ik heb wat foto's van die werkman, maar ik denk ook echt dat ik hem had weggeswiped als ik hem op een datingsite was tegengekomen.
Idd_ schreef:
13-07-2025 13:20
Peertjes, hier ook team collega. ;-D Nee het gaat om wat jij erbij voelt he. Je zou natuurlijk ook kunnen afwachten tot jullie weer contact hebben i.v.m. werk en kijken hoe de vlag er dan bij hangt.
Haha ja, ik zou ook team collega zijn als het niet mij betrof dus ben het er wel mee eens 😅

Ik denk dat ik het voor nu even op z'n beloop laat.

Hoe is het met jou nu?
Peertjes schreef:
13-07-2025 16:56
Na onze afspraak in de ochtend appte hij mij 's middags en hebben we kort over en weer geappt.
Maar jij kan hem ook appen..
Met goed weekend gehad.
Siep schreef:
13-07-2025 18:27
Maar jij kan hem ook appen..
Met goed weekend gehad.
Dat had ik normaliter ook zeker gedaan, maar de situatie nu maakt het wel wat ingewikkelder en dat is het hele punt.
Peertjes schreef:
13-07-2025 18:34
Dat had ik normaliter ook zeker gedaan, maar de situatie nu maakt het wel wat ingewikkelder en dat is het hele punt.
Dan heb ik wat gemist denk ik.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven