Hoe zwaar is jouw leven vandaag
zaterdag 28 juni 2025 om 11:47
Soms is zeiken om het zeiken gewoon pure therapie. Niet omdat je leven echt vreselijk is, maar omdat het tussen de kattenkots en puberstress door gewoon even fijn is om ongegeneerd dramatisch te doen over een ingescheurde teennagel, een man die stervende is aan een niesbui, of een banaan in ontbinding uit je lievelingstas peuteren.
Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
vgm1980 wijzigde dit bericht op 28-06-2025 13:55
0.32% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zondag 13 juli 2025 om 10:23
Dat gevoel volgt wel. Over een tijdje kijk je terug en bedenk je je dat je het veel eerder had moeten doen.Hallodaar schreef: ↑13-07-2025 08:37Ik zit letterlijk met buikpijn en een zware steen op mijn borst. Ik heb mijn ontslag ingediend. Na maanden van twijfelen heb ik de knoop doorgehakt.
Het valt me zwaarder dan ik had verwacht omdat ik ook veel leuke, lieve mensen achterlaat. Fysiek en vooral mentaal is het beter voor me. Teveel stress, druk, opgejaagd voelen, steeds het gevoel hebben onder de maat te presteren. Ik wil het niet meer! Dat weet ik met mijn verstand, maar mijn gevoel is daar nog niet helemaal. Of beter gezegd: nog helemaal niet!
Cum non tum age
zondag 13 juli 2025 om 11:42
Ik 'moet' zo 2 uur in de auto zitten, dan best wat rond strompelen op een kampterrein, dan zeker nog uur een beginfeestje in een megakermistent met paar honderd ouders en kinderen. En het is zo benauwd nu al...
Dan weer 2 uur naar huis in de auto.
Met in het hele lichaam zenuwpijn, een been dat niet goed werkt en heb longklachten. Alles aan dit incl autorit is soort hel. En tegelijk heel erg leuk om je kinderen te droppen bij iets waar zij echt al jaren heel blij van worden.
En daarna ben ik bijna 6 hele dagen kindloos en kan gelukkig bijtrekken om zaterdag zelfde te doen bij het ophalen.
Dan weer 2 uur naar huis in de auto.
Met in het hele lichaam zenuwpijn, een been dat niet goed werkt en heb longklachten. Alles aan dit incl autorit is soort hel. En tegelijk heel erg leuk om je kinderen te droppen bij iets waar zij echt al jaren heel blij van worden.
En daarna ben ik bijna 6 hele dagen kindloos en kan gelukkig bijtrekken om zaterdag zelfde te doen bij het ophalen.

zondag 13 juli 2025 om 11:56
Gisteren mijn laatste opdracht voor de vakantie, was heel hard en intensief werken. Toen ik bij de klant had geleverd voelde het al alsof ik eindelijk vakantie had, ik had er zelfs de tranen van in mijn ogen staan, zo opgelucht was ik want zó aan toe. Gelijk daarna gezellig uit eten gegaan en nog lang nageborreld, vakantiegevoel verder aangewakkerd. Maar helaas, vandaag moet alles opgeruimd, uitgemest en schoongemaakt worden op het bedrijf en dan thuis nog aan de gang, want morgen gaan we weg. Ook nog administratie bijwerken, pff. Bovendien voel ik me door het fysiek harde werken van gisteren nu alsof ik door drie bussen ben overreden, stijf als een plank. Net even rustig buiten ontbeten en zo meteen aan de slag. Het kost me echt moeite om die vakantiemodus weer om te turnen. Er zijn ergere dingen, I know, maar ik heb het nu even een beetje zwaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 13 juli 2025 om 12:46
Hier ook zo, hadden een feestje gisteren waar we veel later van thuis waren dan ik van te voren had bedacht.Yildizlar2 schreef: ↑13-07-2025 10:36Zwaar vandaag , ik zit mezelf een beetje in de weg . Zou onder de douche moeten springen en mezelf aan moeten kleden . Daarna voel ik me meestal beter . In plaats daarvan hang ik maar wat op de bank en voel me meh .
zondag 13 juli 2025 om 12:50
Hier ook een beetje uit de hand gelopen etentje bij vrienden met ietsje teveel ouzo
zondag 13 juli 2025 om 13:04
Dat denk ik ook wel. Ik had alleen sneller dat 'bevrijde' gevoel verwacht, maar tot nog toe voel ik alleen maar dat blok beton in mijn maag en voelt het als falen. Eergisteren moest ik zelfs spontaan overgeven.
Niet leuk dit!
zondag 13 juli 2025 om 13:06
Ik ben inmiddels ook onder de douche geweest, bankhangpak weer aan.Yildizlar2 schreef: ↑13-07-2025 12:50Hier ook een beetje uit de hand gelopen etentje bij vrienden met ietsje teveel ouzoheb nu genoeg moed verzameld om te douchen en de badjas te verruilen voor een hang outfit .
Man kon het nog niet opbrengen, was even uit bed maar weer terug..
zondag 13 juli 2025 om 13:07
Dat is zeker niet leuk.
Dank allemaal!
De realiteit haalt de werkelijkheid in
zondag 13 juli 2025 om 13:11

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in