Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 712 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 378

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Grasgevoerd schreef:
13-07-2025 08:23
Hoe ik het me herinner is dat ik ergens naar zocht, en dat kan goed de Control-Alt-Delete knop zijn geweest waaraan Lemoos refereert, en dat jij opperde dat ik de Anykey maar moest gebruiken.
Ik ben daar toen serieus naar op zoek gegaan voor een paar minuten. Maar ik kon hem niet vinden.
Later had ik mijn nick veranderd naar Anykey. Misschien moet ik die maar weer eens van stal halen.
Zo was het. Jij zoeken naar de any key 🤣🤣🤣🤣
De realiteit haalt de werkelijkheid in
NomenNesci0 schreef:
12-07-2025 13:12
Beste jammer dat ik toch ook een heleboel gaten in mijn geheugen heb of dat in die periodes gemist. Sommigen nicks denk ik jaaaaaa, maar anderen zeggen me helemaal niks
Bij mij hetzelfde.
rosanna08 schreef:
13-07-2025 12:00
Die gozer heette Matho en had een fixatie op een of twee dames hier. Heel eng. Kon ook 5 x per avond weer met een nieuw account terugkomen.
Ja verdomd: een van die dames was (denk ik) niet van hier, maar hij had een verontrustende obsessie met Lieke van Lexmond (toen nog BN-er).
Doch leider sind auf diesem Sterne eben die Mittel kärglich und die Menschen roh. Wer möchte nicht in Fried’n und Eintracht leben? Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so!
Dewi_sri2 schreef:
13-07-2025 16:44
Ja verdomd: een van die dames was (denk ik) niet van hier, maar hij had een verontrustende obsessie met Lieke van Lexmond (toen nog BN-er).
klopt ja, Lieke van Lexmond, maar ook twee dames van hier.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
LemoosGaatDoor schreef:
13-07-2025 12:02
Er was ook een forummer die dat als onderschrift had: ‘Maar waar zit die anykey dan?’

Nice to meet you.

Na dat akkefietje met Yasmijn heb ik een nick gehad en een motto onder een andere nick waarbij ik refereerde aan mijn naïviteit.
Ik herinner me nog een forummer die zichzelf heel lelijk vond en daar vaak topics over opende. Ik herinner me haar avatar ook nog, en volgens mij was haar nickname, ugly...... nogwat.

Ik vond het altijd heel verdrietig om te lezen.
Die herinner ik me ook nog, volgens mij noemde ze zich lelijk en dan nog iets erachter.
Oké. Kan ook hoor, die nick. Het was in ieder geval een nick met 'lelijk' of 'ugly' ofzo.
Wat hebben jullie een uitzonderlijk goed geheugen zeg... Echt al die namen zeggen me niks meer, terwijl ik hier echt al best lang rondhang...
Een jaar of 20 geleden zocht ik informatie over hypotheek oversluiten en stuitte op dit forum. Alleen als lezer paar uur per week hier doorgebracht, pas vier jaar geleden een account aangemaakt.
Heel lang. Eerst een andere nick, maar deze heb ik ook al bijna 20 jaar. Met sommige forummers ontmoetingen gehad. Erg leuk. Maar ben nu een beetje in mijn hol gekropen merk ik.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
17-07-2025 19:19
Heel lang. Eerst een andere nick, maar deze heb ik ook al bijna 20 jaar. Met sommige forummers ontmoetingen gehad. Erg leuk. Maar ben nu een beetje in mijn hol gekropen merk ik.
Is er een reden voor dat laatste?
Want ik lees jou altijd heel erg graag en je hebt een heel goed gevoel voor humor :heart:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven