Auto huren Booking
zondag 13 juli 2025 om 16:30
zondag 13 juli 2025 om 18:02
Ruim 700 reacties en dan een 1,2 is echt niet alleen te wijten aan klanten die zich niet aan de regels houden. Als bedrijf doe je dan ook iets niet goed.
zondag 13 juli 2025 om 19:05
zondag 13 juli 2025 om 19:34
zondag 13 juli 2025 om 20:31
Ik doe het eigenlijk altijd via Booking.com/Rentalcars. Dan heb ik alles (accomodatie+auto) bij elkaar in 1 app. En ik ben nooit betere prijzen tegen gekomen. Ook de verzekering is prima. 1 keer nodig gehad en dat werd allemaal per omgaande geregeld. Ik had het geld terug voordat ik de creditcardafrekening kreeg.
zondag 13 juli 2025 om 22:41
zondag 13 juli 2025 om 22:42
zondag 13 juli 2025 om 22:58
Appletje schreef: ↑13-07-2025 20:31Ik doe het eigenlijk altijd via Booking.com/Rentalcars. Dan heb ik alles (accomodatie+auto) bij elkaar in 1 app. En ik ben nooit betere prijzen tegen gekomen. Ook de verzekering is prima. 1 keer nodig gehad en dat werd allemaal per omgaande geregeld. Ik had het geld terug voordat ik de creditcardafrekening kreeg.
Inderdaad! Ik gebruik Rentalcars (dezelfde als Booking) en ben heel tevreden.
Ik sluit bij hen ook de extra verzekering af. Dat is makkelijker dan evt schade te hebben en dit met een buitenlandse verhuurder in een (waarschijnlijk) vreemde taal).
En tevens zijn ze meestal een stuk goedkoper dan Sunnycars, is mijn ervaring tenminste.
Wel idd heel goed opletten dat de naam van de reservering precies hetzelfde is als op de creditcard. Is bij een keer gebeurd en Rentalcars heeft het gelukkig heel goed opgelost en we kregen nog een upgrade ook.
maandag 14 juli 2025 om 07:15
Nee, die sluit ik bij Huurautopolis . nl af. Hele goede ervaringen mee. Een keer flinke schade gehad en ze hebben alles keurig terugbetaald na invullen van de online formulieren. Ik huur echt alleen de auto en laat me inderdaad ter plaatste dan ook geen extra verzekering meer aanpraten, want die heb je dan dus al (lees dit veel net in de reviews op trustpilot)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in