Heet heet zweet zweet
dinsdag 1 juli 2025 om 16:27
In een deel van het land is code oranje afgekondigd wegens extreme hitte, dus hoog tijd voor mijn zoveelste weertopic. Hoe hangen jullie er nu bij? Zijn de zweetgutsingen nog een beetje binnen de perken te houden? Moet je buiten heel naar werk doen, dakdekken of zo? Welke maatregelen heb je genomen? Of woon je juist in een regio waar het allemaal verschrikkelijk meevalt en ben je jaloers op 'onze' 37 graden? Spui het hier!
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 12 juli 2025 om 22:04
Ik ben ook blij dat het savonds gewoon flink afkoelt. Ik slaap toch beter onder mijn zomerdekbed dan alleen de hoes. Maarja dat zomer dekbed is echt te warm als het savonds amper tot niet afkoelt.AnnaNiem schreef: ↑12-07-2025 17:50Nou dat dus. Geinige vent hoor, zelfspot en humor, maar zingen kan ie niet. Verder is de senseo geen koffie, hooguit hele vieze, en het is nu natuurlijk patat. Als je friet wil ga je maar naar België.
En hittegolven en alles wat daar op lijkt maar niet lang genoeg duurt om zo te mogen heten zijn kut. Als het 's nachts nog heel hard afkoelt kunnen we er nog over praten maar anders moet je gewoon wieberen met je vieze plakhitte.
zaterdag 12 juli 2025 om 22:07
Hier ook al de hele week geen hitte, maar wel aangename temperaturen waarbij je gewoon zonder jas naar buiten kunt en heerlijk kunt slapen zonder weg te drijven. En af en toe een lekker mals regenbuitje 
Van mij mag het de rest van de zomer zo blijven.

Van mij mag het de rest van de zomer zo blijven.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 13 juli 2025 om 21:40

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in