Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
zondag 13 juli 2025 om 21:50
Ja misschien beter even, zodat het niet te ingewikkeld wordt..
Met mij gaat het wel. Maar het ghosten zit nog steeds wel in m'n hoofd. Begrijp er gewoon geen fluit van, maarja niks aan te doen.
Inmiddels wat nieuwe matches online, maar ze praten niet terug.

zondag 13 juli 2025 om 22:01
Poeh, ik ben voor de bijl aan het gaan dames.....
We zijn vandaag de hele middag en avond op pad geweest en het was heel erg leuk. Ik ben wel wat dichter bij hem gaan zitten en zo af en toe een subtiele aanraking, en bij het afscheid kreeg ik een knuffel en drie zoenen waarbij 1 half op mijn mond.
We gaan zo'n beetje in het tempo van 15- jarigen, haha, maar het is wel heel fijn zo. Voor mij is dit een fijn tempo en volgens mij voelt hij dat aan of hij durft zelf ook niet sneller. We gaan elkaar zeker weer zien.
Ik heb echt de kriebels nu en dit keer niet van de zenuwen

Ik heb echt de kriebels nu en dit keer niet van de zenuwen

maandag 14 juli 2025 om 06:45
Dat begrijp ik , heb het erg krom geschreven zie ik nu.
Ik bedoelde vanwege de werksituatie.
maandag 14 juli 2025 om 06:49
Op welke datingsite zit je?
Ik snap het wel, het is zoiets raars dat ghosten. Het gaat over fatsoen, normale omgangsvormen lijken in datingland niet te gelden. In het normale leven negeer je ook niet ineens iemand zo vanuit het niets.
maandag 14 juli 2025 om 07:13
Ik hoorde las gisteren op social media nog een verhaal van een vrouw die al twee maand (!) met iemand aan het daten was en ineens hoorde ze niets meer en was ze geblokkeerd

Anyway hier ook wat matches maar niemand praat terug. Mannen kunnen tegenwoordig niet meer communiceren
Wat ontzettend leuk om te lezen Happening! En gewoon lekker op jullie eigen tempo, daar is niets mis mee
maandag 14 juli 2025 om 07:34
Ik las hier gisteren en artikel over een nieuw boek van een matchmaker/psychologe die een succesvol bedrijf heeft waar ze mensen matcht (87% slaagt) en begeleidt waarin ze vertelt over oa. dating apps. Hoe mensen van de eerste keer vuurwerk willen maar elke date waar je met een goed gevoel achterblijft na de eerste date, ook zonder aantrekkingskracht, nog een kans moet geven. Dat uiterlijk maar 20% zou mogen uitmaken van het totale pakket waarom je voor iemand valt maar het op apps enkel om uiterlijk draait. Het begint al bij het swipen...
'De liefde van je leven vinden en houden' heet het boek.
maandag 14 juli 2025 om 08:08
Dat is ook de reden dat ik niet uit de voeten kan met die apps. Ik voel het gewoon niet bij foto's, ik moet echt iemands energie voelen. De man waar ik nu mee afspreek had ik op basis van foto's of bijvoorbeeld hobby's in een stukje tekst, niet uitgekozen. Het was net of er van binnen bij mij wat gebeurde toen ik hem zag. Daar is niks rationeels aan.Attraverso schreef: ↑14-07-2025 07:34Ik las hier gisteren en artikel over een nieuw boek van een matchmaker/psychologe die een succesvol bedrijf heeft waar ze mensen matcht (87% slaagt) en begeleidt waarin ze vertelt over oa. dating apps. Hoe mensen van de eerste keer vuurwerk willen maar elke date waar je met een goed gevoel achterblijft na de eerste date, ook zonder aantrekkingskracht, nog een kans moet geven. Dat uiterlijk maar 20% zou mogen uitmaken van het totale pakket waarom je voor iemand valt maar het op apps enkel om uiterlijk draait. Het begint al bij het swipen...
maandag 14 juli 2025 om 08:37
Attraverso schreef: ↑14-07-2025 07:34Ik las hier gisteren en artikel over een nieuw boek van een matchmaker/psychologe die een succesvol bedrijf heeft waar ze mensen matcht (87% slaagt) en begeleidt waarin ze vertelt over oa. dating apps. Hoe mensen van de eerste keer vuurwerk willen maar elke date waar je met een goed gevoel achterblijft na de eerste date, ook zonder aantrekkingskracht, nog een kans moet geven. Dat uiterlijk maar 20% zou mogen uitmaken van het totale pakket waarom je voor iemand valt maar het op apps enkel om uiterlijk draait. Het begint al bij het swipen...
Interessant. En ik denk dat ik het er wel mee eens ben. Ik merk bij mezelf ook (eindelijk) de verandering dat ik nu (blijkbaar) in staat ben om vooral op karakter te vallen. Ik denk wel dat uiterlijk voor mij binnen een bepaalde bandbreedte moet vallen en ik vind het ook fijn dat langeafstandsman mij aantrekkelijk vindt. Maar het speelt zeker geen hoofdrol meer.
The impossible only takes a little longer
maandag 14 juli 2025 om 08:46
maandag 14 juli 2025 om 09:05
maandag 14 juli 2025 om 09:15
Wat leuk om te horen Mus, zo fijn!
En Happening dat klinkt ook goed , lekker op je eigen tempo..
Jammer Idd_ en Pupke, dat er niet terug gepraat wordt..
Maar wel fijn dat je je wat beter voel Idd_ ..
Attraverso hoe gaat het met jou, zit je wat beter in je vel inmiddels?
Peertjes snap het wel hoor dat het een lastige situatie is met werk wat er eigenlijk tussen zit..
En Happening dat klinkt ook goed , lekker op je eigen tempo..
Jammer Idd_ en Pupke, dat er niet terug gepraat wordt..
Maar wel fijn dat je je wat beter voel Idd_ ..
Attraverso hoe gaat het met jou, zit je wat beter in je vel inmiddels?
Peertjes snap het wel hoor dat het een lastige situatie is met werk wat er eigenlijk tussen zit..
maandag 14 juli 2025 om 20:09
maandag 14 juli 2025 om 22:47
Ja soms heb je van die periodes in je leven.. niet fijn maar komt ook weer goed idd..Attraverso schreef: ↑14-07-2025 20:09Nee niet echt, zit in een periode dat er één en ander verkeerd gaat, ook bij mensen om me heen. Iedereen heeft dat wel eens, waait wel weer over... maar vind het wel fijn dat je er naar vraagt.
Heb je nog vakantieplannen, iets om naar uit te kijken?
dinsdag 15 juli 2025 om 06:40
Gelukkig wel, veel snipperdagen en vakantie.
En dan mag ik persoonlijk niet klagen, een kennis die me dierbaar is en een vriendin zijn (terminaal) ziek, cliënten hebben het mentaal zwaarder dan anders wat dan weer op mij afstraalt, zelf ook wat tegenslagen die uiteraard niets zijn vergeleken met wat zij meemaken maar het is gewoon heel veel ellende ineens...
En dan niemand om tegen te ventileren of me een beetje moed in te praten...
Of ik bedoel, geen partner, dat is toch nog anders als met familie of vrienden praten...
dinsdag 15 juli 2025 om 06:56
Soms is het allemaal gewoon heel veel
Ik kan met je meevoelen Attraverso in wat je schrijft wb het kunnen delen.
Niemand die het even van je over kan nemen of die jou even kan troosten. En vaak is dan toch de avond of het in bed liggen 's avonds wanneer de zorgen je kunnen overmannen.
En zo is het met meer dingen natuurlijk. Als je ziek bent moet de toko gewoon gedraaid worden. Bij een lullig buikgriepje al, niemand die een kopje thee brengt en het toilet schoonmaakt. Dat mag je gewoon lekker zelf doen
En als je in het ziekenhuis ligt of geopereerd bent dan ben je afhankelijk van buitenstaanders die evt wat willen doen. Dat soort momenten zijn gewoon moeilijk.

Ik kan met je meevoelen Attraverso in wat je schrijft wb het kunnen delen.
Niemand die het even van je over kan nemen of die jou even kan troosten. En vaak is dan toch de avond of het in bed liggen 's avonds wanneer de zorgen je kunnen overmannen.
En zo is het met meer dingen natuurlijk. Als je ziek bent moet de toko gewoon gedraaid worden. Bij een lullig buikgriepje al, niemand die een kopje thee brengt en het toilet schoonmaakt. Dat mag je gewoon lekker zelf doen
En als je in het ziekenhuis ligt of geopereerd bent dan ben je afhankelijk van buitenstaanders die evt wat willen doen. Dat soort momenten zijn gewoon moeilijk.
peertjes wijzigde dit bericht op 16-07-2025 07:16
19.51% gewijzigd
dinsdag 15 juli 2025 om 07:19
dinsdag 15 juli 2025 om 07:41
dinsdag 15 juli 2025 om 11:29
Gelukkig Peertjes! 
Ik heb even een 'mental breakdown' wat betreft de sites/daten etc. Mijn hele date leven bespreek ik ook met vrienden en collega's en ook zij komen wel eens met goede tips zoals leeftijd. Dus nu vraag ik mij af welke leeftijd range jullie hebben, of hadden. Zelf ben ik 38 en mijn ondergrens qua leeftijd voor de man heb ik op 36 staan omdat ik jonger ze écht te jong vind maar waarom eigenlijk.. een man van 34 kan heel leuk zijn en volwassener dan iemand van 42 bijvoorbeeld. Ik vind het maar lastig momenteel en vraag mij soms écht of online daten wel iets voor mij is. Maar ja ik loop ook niet spontaan tegen hem op in de supermarkt en het is nou ook niet dat ik nog regelmatig ga stappen ofzo. En ik heb alleen Tinder, misschien moet ik eens een andere app proberen maar welke dan? Breeze wil ik niet en Bumble zitten heel weinig mannen op. En waarom heb ik een stuk of 10 matches maar zijn ze allemaal hun tong verloren vinden ze het ontzettend moeilijk om een berichtje te sturen. Daten is soms heel erg stom! Vooral als je graag weer een relatie zou willen, hoe moeilijk kan het zijn? Ik ben nu een beetje op het punt dat ik de hoop echt verlies en forever single ben..
Klaagmodus uit. Sorry moest het even kwijt

Ik heb even een 'mental breakdown' wat betreft de sites/daten etc. Mijn hele date leven bespreek ik ook met vrienden en collega's en ook zij komen wel eens met goede tips zoals leeftijd. Dus nu vraag ik mij af welke leeftijd range jullie hebben, of hadden. Zelf ben ik 38 en mijn ondergrens qua leeftijd voor de man heb ik op 36 staan omdat ik jonger ze écht te jong vind maar waarom eigenlijk.. een man van 34 kan heel leuk zijn en volwassener dan iemand van 42 bijvoorbeeld. Ik vind het maar lastig momenteel en vraag mij soms écht of online daten wel iets voor mij is. Maar ja ik loop ook niet spontaan tegen hem op in de supermarkt en het is nou ook niet dat ik nog regelmatig ga stappen ofzo. En ik heb alleen Tinder, misschien moet ik eens een andere app proberen maar welke dan? Breeze wil ik niet en Bumble zitten heel weinig mannen op. En waarom heb ik een stuk of 10 matches maar zijn ze allemaal hun tong verloren vinden ze het ontzettend moeilijk om een berichtje te sturen. Daten is soms heel erg stom! Vooral als je graag weer een relatie zou willen, hoe moeilijk kan het zijn? Ik ben nu een beetje op het punt dat ik de hoop echt verlies en forever single ben..
Klaagmodus uit. Sorry moest het even kwijt

pupke wijzigde dit bericht op 15-07-2025 16:04
0.20% gewijzigd
dinsdag 15 juli 2025 om 13:44
Ah Pupke! Ik snap het helemaal, heel begrijpelijk! Volgens mij zijn deze emoties heel erg normaal als je wat langer single bent, terwijl je dat graag anders zou zien. Online daten is voor veel mensen ook een grote frustratiebron.
Mij helpt het vaak om het er te laten zijn, me te focussen op wat anders (lees: mezelf), en het daten/swipen even los te laten. Want als ik dan doorga frustreer ik me alleen maar meer en sneller en volgens mij sta ik dan ook minder open voor een match.
Ik zit zelf momenteel een beetje in dezelfde mood. De weekendman is ook weer exit, ging ook weer heel apart. Hij toonde alleen maar signalen van interesse (hij kwam natuurlijk toch al naar mijn stad, hij pakte mijn hand tijdens het wandelen, als het aan hem was bleef hij al slapen), en dan de volgende dag was de afstand opeens toch te groot en werd het hem niet. Nu had ik voor mezelf ook wel al bedacht dat er toch wel wat onoverbrugbare verschillen tussen ons waren, maar toch deed deze wel pijn. Niet zozeer om hém, maar meer om de hoop die ik misschien meer had bij hem, en de teleurstelling dat je weer terug bij af bent. Plus ik vond het ook echt frustrerend hoe weinig eigenaarschap hij nam over dat zijn tegenstelde signalen. Hij had op zn minst even kunnen zeggen dat hij dat niet handig heeft aangepakt. Maar goed, alleen maar een bevestiging dat het beter is dat dit niks geworden is. En toch ook shit. Ik zit ook even in de modus dat ik denk 'ben ik dan zo moeilijk om van te houden'.
Het helpt ook niet dat werk ook een shitshow is op het moment, en dan is toch lastiger dat je 's avonds niet je verhaal kwijt kan. Natuurlijk kan je wel een vriendin bellen, maar dat doe je ook niet elke avond, plus dan moet je ook de hele context eerst meegeven, voor je een beetje stoom kan afblazen over de dag zelf. Dat maakt het extra confronterend in zo'n periode. Dus geen oplossing, maar gedeelde smart en dikke knuffel van mij.
Mij helpt het vaak om het er te laten zijn, me te focussen op wat anders (lees: mezelf), en het daten/swipen even los te laten. Want als ik dan doorga frustreer ik me alleen maar meer en sneller en volgens mij sta ik dan ook minder open voor een match.
Ik zit zelf momenteel een beetje in dezelfde mood. De weekendman is ook weer exit, ging ook weer heel apart. Hij toonde alleen maar signalen van interesse (hij kwam natuurlijk toch al naar mijn stad, hij pakte mijn hand tijdens het wandelen, als het aan hem was bleef hij al slapen), en dan de volgende dag was de afstand opeens toch te groot en werd het hem niet. Nu had ik voor mezelf ook wel al bedacht dat er toch wel wat onoverbrugbare verschillen tussen ons waren, maar toch deed deze wel pijn. Niet zozeer om hém, maar meer om de hoop die ik misschien meer had bij hem, en de teleurstelling dat je weer terug bij af bent. Plus ik vond het ook echt frustrerend hoe weinig eigenaarschap hij nam over dat zijn tegenstelde signalen. Hij had op zn minst even kunnen zeggen dat hij dat niet handig heeft aangepakt. Maar goed, alleen maar een bevestiging dat het beter is dat dit niks geworden is. En toch ook shit. Ik zit ook even in de modus dat ik denk 'ben ik dan zo moeilijk om van te houden'.
Het helpt ook niet dat werk ook een shitshow is op het moment, en dan is toch lastiger dat je 's avonds niet je verhaal kwijt kan. Natuurlijk kan je wel een vriendin bellen, maar dat doe je ook niet elke avond, plus dan moet je ook de hele context eerst meegeven, voor je een beetje stoom kan afblazen over de dag zelf. Dat maakt het extra confronterend in zo'n periode. Dus geen oplossing, maar gedeelde smart en dikke knuffel van mij.
dinsdag 15 juli 2025 om 15:44
Een oplossing hoeft ook niet Care, ik vind je herkenbaarheid en je verhaal an sich al heel fijn om te lezen. Ik ben er soms gewoon zo klaar mee om single te zijn, klinkt misschien heel wanhopig want een relatie is ook niet altijd rozengeur en maneschijn. En dan heb je iemand in je omgeving die single is, denk je ‘Yess iemand in hetzelfde schuitje’, en diegene gaat op date en het is meteen raak. Hoe dan?! Echt.. ik snap dat niet. Dat maakt het soms nog frustrerender.. en ik heb na mijn bericht ook Tinder eraf gegooid maar nu denk ik weer ‘Ja maar straks loop ik een heel leuk iemand mis’. Echt.. die onrust is zo vervelend!
Maar jeetje wat vervelend dat het zo gelopen is met weekend man. Ik snap wel dat het dan niet om hem gaat maar om weer die teleurstelling, ondanks dat je er misschien met weinig verwachtingen in gaat. Je hoopt toch ergens dat dit hem wel is want daarom daten we ook. We gaan niet daten voor alleen een gezellige avond. Maar het is ook wel stom dat hij niet naar zichzelf keek, dat doen weinig mannen valt mij op. Maar goed waarschijnlijk treffen we soms even alleen de simpele man haha. Ik deel je uitspraak ‘Ben ik dan zo moeilijk om van te houden’ terwijl we allebei echt super leuk zijn. Ook een knuffel voor jou!
Maar jeetje wat vervelend dat het zo gelopen is met weekend man. Ik snap wel dat het dan niet om hem gaat maar om weer die teleurstelling, ondanks dat je er misschien met weinig verwachtingen in gaat. Je hoopt toch ergens dat dit hem wel is want daarom daten we ook. We gaan niet daten voor alleen een gezellige avond. Maar het is ook wel stom dat hij niet naar zichzelf keek, dat doen weinig mannen valt mij op. Maar goed waarschijnlijk treffen we soms even alleen de simpele man haha. Ik deel je uitspraak ‘Ben ik dan zo moeilijk om van te houden’ terwijl we allebei echt super leuk zijn. Ook een knuffel voor jou!

dinsdag 15 juli 2025 om 19:34

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in