Royal Roddel- en fototopic
donderdag 22 september 2022 om 16:45
maandag 14 juli 2025 om 21:55
Dat was in aanvulling op de opmerking dat iemand schreef dat een glimlach niets kostLady*Voldemort schreef: ↑14-07-2025 21:52Ik ben verre van koningsgezind. Maar dat eeuwige gezeik op die meiden ben ik wel eens zat van. Het zijn namelijk gewoon meiden he.
En je schreef weliswaar dat je haar blik triest vond, maar je schreef ook dat je een glimlach wel zo prettig had gevonden. Alsof jij daarover gaat of zo.

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 14 juli 2025 om 21:56
maandag 14 juli 2025 om 21:58
Oh dan heb ik je verkeerd begrepen. Ken gebeuren niewaar.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 14 juli 2025 om 21:58
Oh dan heb ik je verkeerd begrepen. Ken gebeuren niewaar.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 14 juli 2025 om 22:00
maandag 14 juli 2025 om 22:02
Klopt. Maar het is niet verplicht. Mijn zoon lacht ook zelden op een foto. En als ik cheese roep al helemaal niet.
Hou gewoon op met zeuren over meiden die niet zelf voor die poppenkast gekozen hebben.
maandag 14 juli 2025 om 22:03
No worries

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 14 juli 2025 om 22:10
Ik vind het ergens nog wel een reden voor afschaffing van deze hele monarchistische ellende, dat mensen blijkbaar niet kunnen bedenken dat je echte mensen loopt af te kraken en geen Disney-prinsessen. Jonge vrouwen die in de media zelfs herhaaldelijk hebben aangegeven last te hebben van al die opmerkingen op sociale media. En waarom? Waarom is het relevant te weten dat Carla, 48 vindt dat Alexia een arrogant wicht is (gebaseerd op wazige foto's uit Story) of dat Ellen, 52 het belangrijk vindt zestien keer te benadrukken dat Amalia er veeeeel beter uit ziet nu ze is afgevallen.
Si abra la puerta hay lobos.
maandag 14 juli 2025 om 22:11
maandag 14 juli 2025 om 22:13
Nou inderdaad. Ik heb zelf niet zo veel tegen op de monarchie, maar als Amaal en haar zussen morgen besluiten het bijltje erbij neer te gooien vanwege dit soort gejammer krijgen ze mijn volledige steun.Rabarbara schreef: ↑14-07-2025 22:10Ik vind het ergens nog wel een reden voor afschaffing van deze hele monarchistische ellende, dat mensen blijkbaar niet kunnen bedenken dat je echte mensen loopt af te kraken en geen Disney-prinsessen. Jonge vrouwen die in de media zelfs herhaaldelijk hebben aangegeven last te hebben van al die opmerkingen op sociale media. En waarom? Waarom is het relevant te weten dat Carla, 48 vindt dat Alexia een arrogant wicht is (gebaseerd op wazige foto's uit Story) of dat Ellen, 52 het belangrijk vindt zestien keer te benadrukken dat Amalia er veeeeel beter uit ziet nu ze is afgevallen.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 14 juli 2025 om 22:18
Het vervelende van prinsje of prinsesje zijn is dat er ontzettend op je gelet wordt. Een rol tegen wil en dank. Ondanks de privileges die er natuurlijk ook zijn, is het een leven waar je altijd maar weer in de schijnwerpers staat (lees: moet staan) en men altijd wel wat van je vindt.
Ter voorkoming van misverstanden: ik zeur heus niet zo op het koningshuis en hoop voor de dames dat ze gelukkig zijn (of worden/blijven) zoals ik dat voor een ieder niet prinsje of prinsesje ook hoop
.
Ter voorkoming van misverstanden: ik zeur heus niet zo op het koningshuis en hoop voor de dames dat ze gelukkig zijn (of worden/blijven) zoals ik dat voor een ieder niet prinsje of prinsesje ook hoop

maandag 14 juli 2025 om 22:30
Lees je post van 21 05 nog eens na. Jij vindt er ook wat van.Baggal schreef: ↑14-07-2025 22:18Het vervelende van prinsje of prinsesje zijn is dat er ontzettend op je gelet wordt. Een rol tegen wil en dank. Ondanks de privileges die er natuurlijk ook zijn, is het een leven waar je altijd maar weer in de schijnwerpers staat (lees: moet staan) en men altijd wel wat van je vindt.
Ter voorkoming van misverstanden: ik zeur heus niet zo op het koningshuis en hoop voor de dames dat ze gelukkig zijn (of worden/blijven) zoals ik dat voor een ieder niet prinsje of prinsesje ook hoop.
maandag 14 juli 2025 om 22:32
Echt, wat een enorm gezeik over deze foto. Ik ben zelf fotograaf, schiet van een familie in een uurtje zo een paar honderd foto's weg en je wilt niet weten hoeveel er daar tussen zitten waar het forum vol-le-dig op los zou kunnen gaan, van psychiatrisch tot drugsverslaafd, van een kater tot een crimineel. Terwijl je op al die andere foto's dan denkt: oh jee, leuk gezin zeg, wat stralen ze allemaal!
Een foto is zo'n enorme momentopname! De enige die je bij deze foto ook maar iets zou kunnen verwijten is de fotograaf die net het verkeerde moment heeft uitgekozen om te leveren. Slechte fotograaf dus. Geen stomme Alexia.
Een foto is zo'n enorme momentopname! De enige die je bij deze foto ook maar iets zou kunnen verwijten is de fotograaf die net het verkeerde moment heeft uitgekozen om te leveren. Slechte fotograaf dus. Geen stomme Alexia.
We're just two lost souls
maandag 14 juli 2025 om 22:33
Die heb ik reeds nader gemotiveerdvivapimpelmees schreef: ↑14-07-2025 22:30Lees je post van 21 05 nog eens na. Jij vindt er ook wat van.

maandag 14 juli 2025 om 22:36
Kattentuintje schreef: ↑14-07-2025 22:33Ik vraag me overigens af of het een officiele fotograaf is, als ik zie vanuit welk standpunt de foto is genomen, met een fikse groothoekvertekening die niet is gecorrigeerd.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2025 12:39
Reden: Offtopic
Reden: Offtopic
20.00% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in