Entertainment alle pijlers

Royal Roddel- en fototopic

22-09-2022 16:45 1801 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezien het aantal posts de afgelopen weken in het topic over het overlijden van Queen Elizabeth, eens kijken of we het voormalige Britse royalty topic weer nieuw leven in kunnen blazen :heart:

Alle royals welkom, OudBlond :mrgreen:

Afbeelding
star⁴ wijzigde dit bericht op 22-09-2022 18:37
6.62% gewijzigd
[...[
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2025 12:41
Reden: Offtopic
96.93% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rabarbara schreef:
14-07-2025 22:42
Ik ken iemand met precies zo'n kin en dat is een litteken door een vechtpartij in een kroeg. Dus dat zal dit dan ook wel zijn.

Cool. :)
Baggal schreef:
14-07-2025 21:05
Ik vind het dan vooral slordig dat Alexia haar telefoon zo vreemd achter haar rug houdt, wetende dat deze foto gepubliceerd wordt. En een beetje glimlachen zou aangenaam zijn. Ze maakt een wat trieste indruk, maar het lijkt mij ook naar om zo in de spotlights te staan.
Briljant hoesje, matcha princess :mrgreen:
Star⁴ schreef:
15-07-2025 09:52
:lol:
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Star⁴ schreef:
Een waardig opvolgster van haar vader, Prins Pils :proud:
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
15-07-2025 10:11
Een waardig opvolgster van haar vader, Prins Pils :proud:
:rofl:
Baggal schreef:
14-07-2025 22:33
Die heb ik reeds nader gemotiveerd :) .
Maakt het niet echt beter hoor.
Star⁴ schreef:
Die vond ik ook geestig…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vivapimpelmees schreef:
15-07-2025 10:26
Maakt het niet echt beter hoor.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2025 12:42
Reden: Offtopic, voor geneuzel over definities kun je op vraag het de mods terecht
46.73% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
MarindaH schreef:
14-07-2025 22:33
Gut, je kan ook overdrijven hoor.
Nou, er is heel wat gewist onder de noemer ‘bashen’ :lol:
Baggal schreef:
15-07-2025 10:45
Nou, er is heel wat gewist onder de noemer ‘bashen’ :lol:
Niet door mij gestaft overigens.
Ook een Pluviofiel
Baggal schreef:
15-07-2025 10:43
[..]

Wees gewoon een beetje normaal over zulke jonge meiden. Je bent notabene zelf moeder, hou er gewoon mee op.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2025 12:43
Reden: Quote verwijderd
35.22% gewijzigd
De Zweedse prins Carl Philip en prinses Sofia zijn afgelopen vrijdag voor de vierde keer ouders geworden. Op die dag werd in Stockholm hun eerste dochter geboren. De twee zijn al ouders van zoons prins Alexander (8), prins Gabriel 6 en prins Julian (3).

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 15-07-2025 13:41
0.34% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Djessy schreef:
15-07-2025 11:21
Niet door mij gestaft overigens.
Vind het sympathiek dat je het komt melden, maar het maakt verder niet uit. Als men mijn redelijk onschuldige opmerking ziet als ‘bashen’, soit. "Bashen" in het Nederlands betekent: iemand of iets hevig bekritiseren, vaak op een onnodig harde of negatieve manier; of iemand of iets belachelijk maken. Daar kon je dit mijns inziens niet onder scharen (en hij staat nog elders). Dat gezegd hebbende, sommige andere opmerkingen vond ik wel tegen of over de rand.
Baggal schreef:
15-07-2025 11:34
Vind het sympathiek dat je het komt melden, maar het maakt verder niet uit. Als men mijn redelijk onschuldige opmerking ziet als ‘bashen’, soit. "Bashen" in het Nederlands betekent: iemand of iets hevig bekritiseren, vaak op een onnodig harde of negatieve manier; of iemand of iets belachelijk maken. Daar kon je dit mijns inziens niet onder scharen (en hij staat nog elders). Dat gezegd hebbende, sommige andere opmerkingen vond ik wel tegen of over de rand.
Ik heb dan ook niet gezegd dat jij aan het bashen was.
Ook een Pluviofiel
Baggal schreef:
15-07-2025 11:34
Er wordt inderdaad veel te snel ‘bashen’ geroepen.
Jezus, echt, is dat gewist. Is dat uit het onderzoekje naar 'hoe willen jullie dat we modereren' gekomen?
Such fun!1
Ik vind dit echt niet normaal, dat zoiets wordt gestaft. Als dat al bashen is...... ik sta echt perplex. Baggal heeft niks verkeerds gezegd over Alexia.

Er worden zo veel lelijkere dingen gezegd in andere topics.
Rouge__ schreef:
15-07-2025 11:29
De Zweedse prins Carl Philip en prinses Sofia zijn afgelopen vrijdag voor de vierde keer ouders geworden. Op die dag werd in Stockholm hun eerste dochter geboren. De twee zijn al ouders van zoons prins Alexander (8), prins Gabriel (6) en prins Julian (3).

Afbeelding
Waarom die emoji?
Maar mensen gaan voorbij
MarindaH schreef:
15-07-2025 12:22
Jezus, echt, is dat gewist.
Ja - en er zijn ook waarschuwingen uitgedeeld O_O .

Oké dan… :flag:

On topic: zijn de Wimbledon Royal fotos hier al voorbij gekomen? Zo niet, voor de liefhebber:

https://www.tyla.com/news/royal-family/ ... 4-20250715
Joppie schreef:
15-07-2025 12:28
Waarom die emoji?

Ik denk dat dat een leeftijd gone wrong is - voordat iemand het als bashen opvat en gaat staffen.
Such fun!1
Strikje schreef:
15-07-2025 12:27
Ik vind dit echt niet normaal, dat zoiets wordt gestaft. Als dat al bashen is...... ik sta echt perplex. Baggal heeft niks verkeerds gezegd over Alexia.

Er worden zo veel lelijkere dingen gezegd in andere topics.
Ik keek vanmorgen ook wat vreemd op, maar goed, de mods beslissen en als zij dit onder bashen willen scharen, so be it. Is ook het einde van de wereld niet.
Joppie schreef:
15-07-2025 12:28
Waarom die emoji?
( 6 ) zonder spaties geeft (6)
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
15-07-2025 12:37
( 6 ) zonder spaties geeft (6)
Aha, gewoon een foutje dus.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
15-07-2025 15:39
Aha, gewoon een foutje dus.
Van het forum ja. Onhandig om een emoji achter zo'n toetsencombinatie te hangen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven