Royal Roddel- en fototopic
donderdag 22 september 2022 om 16:45
dinsdag 15 juli 2025 om 09:52
Briljant hoesje, matcha princessBaggal schreef: ↑14-07-2025 21:05Ik vind het dan vooral slordig dat Alexia haar telefoon zo vreemd achter haar rug houdt, wetende dat deze foto gepubliceerd wordt. En een beetje glimlachen zou aangenaam zijn. Ze maakt een wat trieste indruk, maar het lijkt mij ook naar om zo in de spotlights te staan.

dinsdag 15 juli 2025 om 10:11
dinsdag 15 juli 2025 om 10:12

De realiteit haalt de werkelijkheid in
dinsdag 15 juli 2025 om 10:43
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2025 12:42
Reden: Offtopic, voor geneuzel over definities kun je op vraag het de mods terecht
Reden: Offtopic, voor geneuzel over definities kun je op vraag het de mods terecht
46.73% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 15 juli 2025 om 10:45
dinsdag 15 juli 2025 om 11:28
dinsdag 15 juli 2025 om 11:29
De Zweedse prins Carl Philip en prinses Sofia zijn afgelopen vrijdag voor de vierde keer ouders geworden. Op die dag werd in Stockholm hun eerste dochter geboren. De twee zijn al ouders van zoons prins Alexander (8), prins Gabriel 6 en prins Julian (3).
rouge__ wijzigde dit bericht op 15-07-2025 13:41
0.34% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 15 juli 2025 om 11:34
Vind het sympathiek dat je het komt melden, maar het maakt verder niet uit. Als men mijn redelijk onschuldige opmerking ziet als ‘bashen’, soit. "Bashen" in het Nederlands betekent: iemand of iets hevig bekritiseren, vaak op een onnodig harde of negatieve manier; of iemand of iets belachelijk maken. Daar kon je dit mijns inziens niet onder scharen (en hij staat nog elders). Dat gezegd hebbende, sommige andere opmerkingen vond ik wel tegen of over de rand.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 15 juli 2025 om 11:35
Ik heb dan ook niet gezegd dat jij aan het bashen was.Baggal schreef: ↑15-07-2025 11:34Vind het sympathiek dat je het komt melden, maar het maakt verder niet uit. Als men mijn redelijk onschuldige opmerking ziet als ‘bashen’, soit. "Bashen" in het Nederlands betekent: iemand of iets hevig bekritiseren, vaak op een onnodig harde of negatieve manier; of iemand of iets belachelijk maken. Daar kon je dit mijns inziens niet onder scharen (en hij staat nog elders). Dat gezegd hebbende, sommige andere opmerkingen vond ik wel tegen of over de rand.
Ook een Pluviofiel
dinsdag 15 juli 2025 om 11:41
Er wordt inderdaad veel te snel ‘bashen’ geroepen.Baggal schreef: ↑15-07-2025 11:34Vind het sympathiek dat je het komt melden, maar het maakt verder niet uit. Als men mijn redelijk onschuldige opmerking ziet als ‘bashen’, soit. "Bashen" in het Nederlands betekent: iemand of iets hevig bekritiseren, vaak op een onnodig harde of negatieve manier; of iemand of iets belachelijk maken. Daar kon je dit mijns inziens niet onder scharen (en hij staat nog elders). Dat gezegd hebbende, sommige andere opmerkingen vond ik wel tegen of over de rand.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
dinsdag 15 juli 2025 om 12:28
Waarom die emoji?
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 15 juli 2025 om 12:28
Ja - en er zijn ook waarschuwingen uitgedeeld

Oké dan…

On topic: zijn de Wimbledon Royal fotos hier al voorbij gekomen? Zo niet, voor de liefhebber:
https://www.tyla.com/news/royal-family/ ... 4-20250715
dinsdag 15 juli 2025 om 12:34
Ik keek vanmorgen ook wat vreemd op, maar goed, de mods beslissen en als zij dit onder bashen willen scharen, so be it. Is ook het einde van de wereld niet.
dinsdag 15 juli 2025 om 15:39
Aha, gewoon een foutje dus.
Maar mensen gaan voorbij

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in