Sinds wanneer hang jij hier rond?
zondag 13 juli 2025 om 12:56
Zo was het. Jij zoeken naar de any keyGrasgevoerd schreef: ↑13-07-2025 08:23Hoe ik het me herinner is dat ik ergens naar zocht, en dat kan goed de Control-Alt-Delete knop zijn geweest waaraan Lemoos refereert, en dat jij opperde dat ik de Anykey maar moest gebruiken.
Ik ben daar toen serieus naar op zoek gegaan voor een paar minuten. Maar ik kon hem niet vinden.
Later had ik mijn nick veranderd naar Anykey. Misschien moet ik die maar weer eens van stal halen.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
zondag 13 juli 2025 om 13:08
Bij mij hetzelfde.NomenNesci0 schreef: ↑12-07-2025 13:12Beste jammer dat ik toch ook een heleboel gaten in mijn geheugen heb of dat in die periodes gemist. Sommigen nicks denk ik jaaaaaa, maar anderen zeggen me helemaal niks
zondag 13 juli 2025 om 16:44
Ja verdomd: een van die dames was (denk ik) niet van hier, maar hij had een verontrustende obsessie met Lieke van Lexmond (toen nog BN-er).
Doch leider sind auf diesem Sterne eben die Mittel kärglich und die Menschen roh. Wer möchte nicht in Fried’n und Eintracht leben? Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so!
zondag 13 juli 2025 om 17:24
klopt ja, Lieke van Lexmond, maar ook twee dames van hier.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 13 juli 2025 om 17:51
LemoosGaatDoor schreef: ↑13-07-2025 12:02Er was ook een forummer die dat als onderschrift had: ‘Maar waar zit die anykey dan?’
Nice to meet you.
Na dat akkefietje met Yasmijn heb ik een nick gehad en een motto onder een andere nick waarbij ik refereerde aan mijn naïviteit.
donderdag 17 juli 2025 om 20:52
Is er een reden voor dat laatste?Annapicobella schreef: ↑17-07-2025 19:19Heel lang. Eerst een andere nick, maar deze heb ik ook al bijna 20 jaar. Met sommige forummers ontmoetingen gehad. Erg leuk. Maar ben nu een beetje in mijn hol gekropen merk ik.
Want ik lees jou altijd heel erg graag en je hebt een heel goed gevoel voor humor

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in