Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2614 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Wens je sterkte morgen Liz. En ben benieuwd.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
08-07-2025 17:05
Goh ik heb geen spuiten maar capsules vitamene B voorgeschreven gekregen .moest ik wel zelf betalen .
Kleine langwerpige capsules leegdrukken op n lepel en zo innemen .deed mij erg aan de levertraan denken die ik vroeger kreeg als kind.
Ik heb iedere dag 8 dagen lang een injectie in mijn bips gehad. Daarna 1 keer per maand voor 3 maanden. December bloedcontole. Dan zien we wel verder.
Ik woon in Spanje.
Nog weer anders dan bij mij in Duitsland en bij chris in NL dus.
Zo zie je maar dat elk land zijn eigen ideeen heeft over het behandelen van hetzelfde probleem.
Redhead70 schreef:
14-07-2025 19:31
Ik heb iedere dag 8 dagen lang een injectie in mijn bips gehad. Daarna 1 keer per maand voor 3 maanden. December bloedcontole. Dan zien we wel verder.
Ik woon in Spanje.
Alle behandelingen verschillen volgens mij per land.
Succes vanmiddag Liz🙏

Ik zit in de wachtkamer bij GGZ.
Later meer!
Nu pas hier en lees ik coetje.
Wat is er aan de hand.?
Hoor je hopelijk morgen ❤️
Goedemorgen ik wacht op coetje hoe het daar is.
Liz daar ook alles in orde?
Hier geen plannen ik schiet zo onder de douche.
Mooie dag 🥳
Hier ben ik😁 ik heb zelf om hulp gevraagd van ggz omdat ik vastloop..
Ik app je daar deze week wel over Chris.
Niks om je zorgen over te maken hoor.

Ik ga zo met oudste naar een tuincentrum,op zoek naar iets moois voor mijn moeder,die wordt maandag 70.
Goedemorgen chris hier ben je weer .alleen op de wereld. :cry:
Ik was druk deze ochtend,met mijn vader naar de oogarts in het ziekenhuis en met mijn moeder naar de fysio.

Chris,ik app je later vandaag even.
Ik was ook druk, kleding doorpassen voor de bruiloft van morgen en retourtjes wegbrengen, tanken, boodschappen doen, ( weer) ruzie maken met de vervangster van zoon zijn Psych die langdurig ziek is (joy :roll: ) en zien dat ik een ander kon strikken voor zijn recept (gelukkig gelukt), ruzie maken met de Apotheker die me een ander merkje dan normaal wou aansmeren wat ik niet wil, zoon heeft al jaren deze fabrikant en daar doet hij het goed op dus ik ga er niet mee klooien alleen omdat zij die wat hij altijd heeft bestellen moet en die andere op voorraad had. Ik heb nog tot dinsdag dus vanmiddag na 16 uur is best.

Ik ben er achter gekomen dat de Pomp waar ik tank beide aansluitingen heeft, had dat eerder gezegd dan had de goede man me niet steeds hoeven te helpen omdat ik nog steeds niks snap van die Nederlandse adapter (de duitse aansluiting is veel simpeler)

Bij de kassa stonden exschoonzus en zwager een kassa verder, we waren tegelijk aan de beurt dus stonden naast elkaar in te pakken. Awkward :-?
Ach ja, vergeet ik toch bijna dat ik gisteren bij het arbeitsamt was voor een vermiddelingsgesprek waar ik verplicht heen moest. Die sukkels hadden de boel blijkbaar niet op orde want ze keek heel raar toen ik antwoordde dat ik nog steeds geen sollicitaties heb verstuurd omdat ik nog steeds ziek ben. Ik kon weer gaan nadat ik haar mijn huidige ziekenbriefje heb laten zien :facepalm: :roll:
Die mis communicatie is leuk om te lezen maar word je op,n gegeven moment stapelgek van..
Met ex schoon familie .gezellig samen in de supermarkt is ook al zon ding.dus jouw dag was geslaagd Liz.

De Fysio was vandaag uitputtend.vanmiddag nog n paar boodschappen gehaald’en verder niks beleefd’
Ik ga weer verder slapen 💤💤
Goedemorgen. Ja chris ik was blij dat ik zoon niet bij me had in de winkel want daar had hij natuurlijk niks van gesnapt dat zijn tante en oom de andere kant op keken en ons niet willen kennen..

Ik heb vandaag de hele dag een bruiloft, had ik al geen zin in maar nu niemand daar nog ergens van weet en ik dus mooi weer moet spelen waar mijn hoofd niet naar staat al helemaal niet meer. :-(

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven