Een droge woestijn
vrijdag 13 december 2024 om 07:59
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
dinsdag 15 juli 2025 om 14:22
dinsdag 15 juli 2025 om 16:03
Jammer frouwke, als ik stress heb is dat nooit lager dan 2 of 3 dagen weet je wel waar die stress vandaan komt?
woensdag 16 juli 2025 om 07:28
Heel stom, ik heb één keer zo'n periode gehad en dat is met ex daarna ook niet meer goedgekomen. Maar hij was eigenlijk ook een grote stressbron en hij kon ook niet goed omgaan met mijn stress dus dst was meer een symptoom dan een reden dat het stukliep. Maar baalde er toen ook enorm van, vind seks heel belangrijk en leuk en haalde er echt geen plezier meer uit die periode. Gelukkig helemaal goedgekomen, hoop dat je stress snel een beetje zakt.
Hier de saaiste twee weken sinds begin van de verkering. Beiden druk, andere roosters en in het weekend koortslip dus al twee weken niets. I dont like it. Kan daar dan zo van balen, beetje overdreven maar toch, het zit er. En morgen zien er elkaar weer onderweg naar paar dagen weg met vrienden in een gehorig huisje. Opzich ook de plek dat we elkaar ontmoet hebben en toen lukte het ook
Maar toch wel anders zo.
Hier de saaiste twee weken sinds begin van de verkering. Beiden druk, andere roosters en in het weekend koortslip dus al twee weken niets. I dont like it. Kan daar dan zo van balen, beetje overdreven maar toch, het zit er. En morgen zien er elkaar weer onderweg naar paar dagen weg met vrienden in een gehorig huisje. Opzich ook de plek dat we elkaar ontmoet hebben en toen lukte het ook

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in