Geld & Recht alle pijlers

Fiets geleend door vriendin en gejat

12-06-2025 17:16 129 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter heeft haar fiets aan een vriendinnetje uitgeleend en zij is hem vergeten op slot te zetten. Toen dat vriendinnetje daar achter kwam was de fiets al weg...

Ben je dan verzekerd of heb je gewoon pech en kunnen wij een nieuwe fiets gaan kopen?
Senseo schreef:
18-06-2025 09:49
Ik vind dat de ouders van het kind dat de fiets niet op slot heeft gezet, zich er wel heel makkelijk vanaf maken door te zeggen, wij hebben geen geld. Dat kan zo zijn, maar er is wel een probleem, veroorzaakt door jullie kind. Dus moeten zijn naar hun verzekering, maar dan moet meisjewileenpaleisje wel de mensen aansprakelijk stellen. Het zou toch wat zijn zeg, dat je met ik heb geen geld, er gewoon mee weg komt.

Ik heb in het verleden mij ook zo weg laten zetten, nee, kon niet meer aangepast worden, geen geld. ik had begrip, ik weet hoe duur een verbouwinig is. En vervolgens werd een jezus dure tuinset geleverd, jacuzzi en buitenfornuis. Hoezo geen geld??? Ik trap er niet meer in. Aansprakelijk is aansprakelijk.

Dochter leert nu even zure les op die "gare kut fiets" en wat vriendschap betekent.
Als ze die hebben.
Hoe is het afgelopen met de fiets?
Pinaco schreef:
16-07-2025 15:02
Hoe is het afgelopen met de fiets?

Die is gestolen, kleine kans dat we ooit het lot van de fiets zullen weten.
:hihi:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven