Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
dinsdag 15 juli 2025 om 20:20
dinsdag 15 juli 2025 om 21:36
Mus, wat fijn, geniet ervan!
Happening, oh dat klinkt heerlijk. Heel fijn juist om het zo langzaamaan te doen. Klinkt wel alsof het bij jullie heel natuurlijk gaat. Weten je kinderen dat je aan het daten bent?
Attraverso, ik begrijp je helemaal. Dat is dan ook even lastig als je het niet af kan praten met een partner, ook niemand die dan even wat van je overneemt of je op de bank zet met een glas wijn. Je moet als single zelf dat contact opzoeken en zelf besluiten lief voor jezelf te zijn, dat vraagt wat meer inspanning. Een digitale knuffel!
Peertjes, oef wat moet dat lastig zijn geweest. Je kind zo zien worstelen lijkt me heel heftig. Ik begrijp goed dat dat heel eenzaam moet zijn, want niemand die echt begrijpt hoe het voelt en waarmee je kan overleggen. Hopelijk zit je kind inmiddels wat beter in haar vel.
Pupke, waar woon je? Inmiddels is offline daten helemaal hip begrijp ik van vrienden. Zo heb je bijvoorbeeld speeddate-events of meer laagdrempelige single borrels. Ik heb me nu opgegeven voor twee van zulke events om eens te wennen aan deze (voor mij) nieuwe wereld. Wellicht is tortelen iets voor je als je in een van de grote steden woont?
Happening, oh dat klinkt heerlijk. Heel fijn juist om het zo langzaamaan te doen. Klinkt wel alsof het bij jullie heel natuurlijk gaat. Weten je kinderen dat je aan het daten bent?
Attraverso, ik begrijp je helemaal. Dat is dan ook even lastig als je het niet af kan praten met een partner, ook niemand die dan even wat van je overneemt of je op de bank zet met een glas wijn. Je moet als single zelf dat contact opzoeken en zelf besluiten lief voor jezelf te zijn, dat vraagt wat meer inspanning. Een digitale knuffel!
Peertjes, oef wat moet dat lastig zijn geweest. Je kind zo zien worstelen lijkt me heel heftig. Ik begrijp goed dat dat heel eenzaam moet zijn, want niemand die echt begrijpt hoe het voelt en waarmee je kan overleggen. Hopelijk zit je kind inmiddels wat beter in haar vel.
Pupke, waar woon je? Inmiddels is offline daten helemaal hip begrijp ik van vrienden. Zo heb je bijvoorbeeld speeddate-events of meer laagdrempelige single borrels. Ik heb me nu opgegeven voor twee van zulke events om eens te wennen aan deze (voor mij) nieuwe wereld. Wellicht is tortelen iets voor je als je in een van de grote steden woont?
woensdag 16 juli 2025 om 07:25
Care, wat jammer zeg. Het klonk veelbelovend, mede ook omdat jullie elkaar live hadden ontmoet.
Pupke, je hebt weleens eerder op Bumble gezeten toch? Misschien kort een premium zodat je kunt zien wie jou liked?
Ik swipe niet, het past mij ook gewoon niet. Ben gewoon niet gedreven genoeg daarvoor. Misschien komt het op een ander moment.
Heb wel een account maar chat enkel wat met die geopereerde man. Maar dat wordt minder, je raakt op een gegeven moment ook wat uitgepraat.
Gisteren heb ik even kort app contact gehad met werkman. Dat ging daadwerkelijk over iets waarvoor ik hem moest contacten. Gewoon zakelijk dus en zo reageerde hij dus ook terug.
Pupke, je hebt weleens eerder op Bumble gezeten toch? Misschien kort een premium zodat je kunt zien wie jou liked?
Ik swipe niet, het past mij ook gewoon niet. Ben gewoon niet gedreven genoeg daarvoor. Misschien komt het op een ander moment.
Heb wel een account maar chat enkel wat met die geopereerde man. Maar dat wordt minder, je raakt op een gegeven moment ook wat uitgepraat.
Gisteren heb ik even kort app contact gehad met werkman. Dat ging daadwerkelijk over iets waarvoor ik hem moest contacten. Gewoon zakelijk dus en zo reageerde hij dus ook terug.
peertjes wijzigde dit bericht op 16-07-2025 07:29
0.53% gewijzigd
woensdag 16 juli 2025 om 07:29
woensdag 16 juli 2025 om 07:42
Waarom ongepast?Happening schreef: ↑15-07-2025 20:20Hoop dat jullie snel iemand tegenkomen dames. Oneerlijk dat het zo lastig kan zijn.
Ik vind het haast een beetje ongepast om nu te zeggen, maar ik heb weer een afspraak staan, donderdagavond. Ik mis hem gewoon een beetje en we hebben nog niet eens handje vastgehouden, laat staan gezoend![]()
Volgens mij schreef je dat jij ook al heel lange tijd single bent en wel mannen ontmoette maar niet echt verliefd werd.. dus hoe leuk dan dat je ineens iemand live tegenkomt en dat zomaar wel weer gebeurd.
Veel plezier donderdag, dat gaat in een rap tempo zo ineens

woensdag 16 juli 2025 om 08:34
Nee joh, dat is helemaal niet ongepast Happening! Je moet vooral schrijven wat je wil schrijven
en ik vind het juist ook heel leuk om te lezen dat het wél kan. Echt heel leuk dat jullie elkaar donderdagavond weer zien
!
Ik woon in Overijssel Regendruppels. Ik heb in het verleden ook wel eens zo’n speeddate avond gedaan, vond het een leuke ervaring maar niet perse voor herhaling vatbaar.Ik ben wel heel nieuwsgierig naar een single event! Dus misschien is dat iets. Wanneer heb jij die?
Ja klopt Peertjes maar het aanbod is hier echt heel weinig. Klinkt best erg dit haha aanbod alsof ik het over hele andere dingen heb dan mannen
Ik heb ook wel eens een weekje premium gedaan maar ook daar kwam dan niet zoveel uit.

Ik woon in Overijssel Regendruppels. Ik heb in het verleden ook wel eens zo’n speeddate avond gedaan, vond het een leuke ervaring maar niet perse voor herhaling vatbaar.Ik ben wel heel nieuwsgierig naar een single event! Dus misschien is dat iets. Wanneer heb jij die?
Ja klopt Peertjes maar het aanbod is hier echt heel weinig. Klinkt best erg dit haha aanbod alsof ik het over hele andere dingen heb dan mannen
woensdag 16 juli 2025 om 08:54
Over dating apps gesproken.. de afgelopen weken heb ik weer een poging gewaagd. Alhoewel ik toch heel selectief ben was bijna elke swipe van mij raak. Hele leuke mannen op het eerste gezicht, zagen er ook goed uit, goede banen dus kortom waarom ben ik nog single?
Mijn dates bleken toch niet zo op zoek naar een serieuze relatie of hadden een verleden van seriële monogamie van een half jaar tot een jaar max. Of hadden de ex from hell volgens hen, of zagen hun kinderen bijna niet.
Echt, ik ben er weer even helemaal klaar mee, waar zijn de echt leuke mannen gebleven???
woensdag 16 juli 2025 om 09:03
Ik ben nu 2,5 jaar alleen na 35 jaar getrouwd te zijn geweest en had eigenlijk geen plannen voor een relatie. Ik vond het wel lekker om ff mijn eigen ding te kunnen doen na al die jaren (kinderen wonen bij mij, dus echt alleen is het niet, dat scheelt natuurlijk enorm). Heb ook nog nooit gedate (in mijn hele leven niet). Andere mannen doen mij niks, heb ook veel mannelijke vrienden en collega's, maar bij deze voelde ik echt chemie. Zo raar hoe dat werkt!Peertjes schreef: ↑16-07-2025 07:42Waarom ongepast?
Volgens mij schreef je dat jij ook al heel lange tijd single bent en wel mannen ontmoette maar niet echt verliefd werd.. dus hoe leuk dan dat je ineens iemand live tegenkomt en dat zomaar wel weer gebeurd.
Veel plezier donderdag, dat gaat in een rap tempo zo ineens![]()
woensdag 16 juli 2025 om 09:46
Pioen, dat zijn nog niet eens de troostprijzen te noemenPioen00 schreef: ↑16-07-2025 08:54Over dating apps gesproken.. de afgelopen weken heb ik weer een poging gewaagd. Alhoewel ik toch heel selectief ben was bijna elke swipe van mij raak. Hele leuke mannen op het eerste gezicht, zagen er ook goed uit, goede banen dus kortom waarom ben ik nog single?
Mijn dates bleken toch niet zo op zoek naar een serieuze relatie of hadden een verleden van seriële monogamie van een half jaar tot een jaar max. Of hadden de ex from hell volgens hen, of zagen hun kinderen bijna niet.
Echt, ik ben er weer even helemaal klaar mee, waar zijn de echt leuke mannen gebleven???

Dan ben je er inderdaad wel weer even heel erg klaar mee.
woensdag 16 juli 2025 om 10:42
Ik reageer ook even, ik heb een half jaar lang 'iets' gehad met een leuke man. Ik weet niet als iemand mijn topic heeft gelezen over dat hij vond dat ik me niet open stelde. Helaas na onze vakantie (nog géén 2 weken erna) heeft hij er punt achter gezet. Hij vond dat mijn familie de relatie bepaalde ect. ect.
Afijn, achteraf gezien was ik ook géén prioriteit voor hem en was dat het werk (hij werkt soms 60 uur als het niet meer is per week) + hij heeft bijna letterlijk gezegd dat hij nog nooit zo verliefd is geweest zoals op zijn ex. En bedankt..... Dit is nu een dikke 2 weken geleden. Ja ik ben verdrietig, maar niet echt om hem maar hoe het gelopen is (gewoon via de app, niet even elkaar zien of iets).
Alsof het zo had moeten zijn, appte op de dag dat dat stopte met hem een man me waarmee ik 2 jaar geleden op twee dates ben geweest. Ik heb hem nooit geblokt op de app of via FB. Hij wist ook niet dat ik met iemand überhaupt een half jaar lang heb gedatet. Hij vroeg hoe het ging en als ik al op vakantie was... geweest.
Ben eerlijk geweest tegen hem geweest en hij reageerde zo anders dan destijds. Een stuk volwassener, ik vond hem toen te jong (we schelen 2,5 jaar) en hij was toen 29 jaar. We hebben soms was contact gehad maar door mij bloedde dat wel continue dood. Nu kijk ik toch iets anders naar hem dan destijds...ik heb gezegd dat ik tijd nodig heb...maar eigenlijk wil ik dat ook weer niet. Ben nieuwsgierig naar hem, hoe hij is nu. Misschien dom...impulsief ect. ect....maar we gaan vanavond een ijsje eten.
Ik heb er zin in, maar ergens voel ik me ook ontzettend schuldig naar de man waarmee ik dus een half jaar 'samen' mee ben geweest. Toch trigger iets in me...hij doet al 2 jaar lang best moeite om met me af te spreken en telkens hield ik, na onze eerste twee dates de boot af. Dus ja...dat dus....ik hoop dat het leuk wordt.
Afijn, achteraf gezien was ik ook géén prioriteit voor hem en was dat het werk (hij werkt soms 60 uur als het niet meer is per week) + hij heeft bijna letterlijk gezegd dat hij nog nooit zo verliefd is geweest zoals op zijn ex. En bedankt..... Dit is nu een dikke 2 weken geleden. Ja ik ben verdrietig, maar niet echt om hem maar hoe het gelopen is (gewoon via de app, niet even elkaar zien of iets).
Alsof het zo had moeten zijn, appte op de dag dat dat stopte met hem een man me waarmee ik 2 jaar geleden op twee dates ben geweest. Ik heb hem nooit geblokt op de app of via FB. Hij wist ook niet dat ik met iemand überhaupt een half jaar lang heb gedatet. Hij vroeg hoe het ging en als ik al op vakantie was... geweest.
Ben eerlijk geweest tegen hem geweest en hij reageerde zo anders dan destijds. Een stuk volwassener, ik vond hem toen te jong (we schelen 2,5 jaar) en hij was toen 29 jaar. We hebben soms was contact gehad maar door mij bloedde dat wel continue dood. Nu kijk ik toch iets anders naar hem dan destijds...ik heb gezegd dat ik tijd nodig heb...maar eigenlijk wil ik dat ook weer niet. Ben nieuwsgierig naar hem, hoe hij is nu. Misschien dom...impulsief ect. ect....maar we gaan vanavond een ijsje eten.
Ik heb er zin in, maar ergens voel ik me ook ontzettend schuldig naar de man waarmee ik dus een half jaar 'samen' mee ben geweest. Toch trigger iets in me...hij doet al 2 jaar lang best moeite om met me af te spreken en telkens hield ik, na onze eerste twee dates de boot af. Dus ja...dat dus....ik hoop dat het leuk wordt.
woensdag 16 juli 2025 om 13:53
Haha echt hoor!
Maar dan lijkt het wel alsof bumble echt veel minder ‘populair’ is dan Tinder.. Maar hey zeker willen we de allerleukste man want dat zijn we waard haha!
Heel herkenbaar Pioen! Maar we geven niet op want die leuke man moet er toch tussen zitten?
Toch hartstikke leuk Plastics! Het is over met die man dus je gaat door met je leven en een date betekend niet meteen dat je gaat trouwen

Ik voel mij intussen wel weer beter! De mental breakdown is voorbij haha maar ik neem wel even een paar dagen pauze van de apps. In de tussentijd kijk ik naar B&B vol liefde waar vrouwen er ook tegen aan lopen dat mannen niets vragen
woensdag 16 juli 2025 om 14:28
Nee klopt dat is zeker waar en ik vond hem toch toch ergens iets hebben alleen gewoon te jong. Ik ben benieuwd als ik daar vanavond anders tegenaan kijk. Hij is wel ontzettend zorgzaam, gentleman en lief voor zijn familie. Ik vind dat wel belangrijkPupke schreef: ↑16-07-2025 13:53Haha echt hoor!
Maar dan lijkt het wel alsof bumble echt veel minder ‘populair’ is dan Tinder.. Maar hey zeker willen we de allerleukste man want dat zijn we waard haha!
Heel herkenbaar Pioen! Maar we geven niet op want die leuke man moet er toch tussen zitten?
Toch hartstikke leuk Plastics! Het is over met die man dus je gaat door met je leven en een date betekend niet meteen dat je gaat trouwenAlvast heel veel plezier! Laat je weten hoe het was?
Ik voel mij intussen wel weer beter! De mental breakdown is voorbij haha maar ik neem wel even een paar dagen pauze van de apps. In de tussentijd kijk ik naar B&B vol liefde waar vrouwen er ook tegen aan lopen dat mannen niets vragen![]()

Haha die mental break downs van apps heb ik ook zo vaak gehad voordat ik mijn zogenoemde ex leerde kennen. Ik was toen al 3 jaar single en ik had wel dates...maar phoe....
woensdag 16 juli 2025 om 18:50
Fijne date gewenst Plasticss. En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, al voelt het misschien dubbel wat ik mij wel kan voorstellen.
Pupke, ik heb de leeftijden op ongeveer 9 jaar jonger en ouder. Wat ik op zich wel een groot verschil vind, maar het is al lastig zat een match te vinden (die ook terugpraat) en ik denk ook je weet maar nooit.
Attraverso en Care, knuffel voor jullie.
Mus wat super fijn dat jullie allebei gewoon verliefd zijn!
Happening, klinkt ook echt fijn hoe jullie het zo opbouwen.
Pupke, ik heb de leeftijden op ongeveer 9 jaar jonger en ouder. Wat ik op zich wel een groot verschil vind, maar het is al lastig zat een match te vinden (die ook terugpraat) en ik denk ook je weet maar nooit.
Attraverso en Care, knuffel voor jullie.
Mus wat super fijn dat jullie allebei gewoon verliefd zijn!
Happening, klinkt ook echt fijn hoe jullie het zo opbouwen.
woensdag 16 juli 2025 om 19:09
Ik ben 34 jaar en ik wordt 35 jaar in Oktober. Hij is nu 32 jaar en wordt in Maart 33 jaar. Het is geen enorm leeftijdsverschil.
Dankje hij komt me om 20:00 uur ophalen

woensdag 16 juli 2025 om 19:20
Ja best wel.. vooral jonger want als ik naar mijzelf kijk zie ik mijzelf niet met iemand van 29 daten haha! Maar je weet het maar nooit inderdaad!
Bijna Plastics! Veel plezier!
woensdag 16 juli 2025 om 21:18
Dan doe je vanaf 30 jaar.

donderdag 17 juli 2025 om 06:51
Fijn dat je je weer wat beter voelt!Pupke schreef: ↑16-07-2025 13:53Haha echt hoor!
Toch hartstikke leuk Plastics! Het is over met die man dus je gaat door met je leven en een date betekend niet meteen dat je gaat trouwenAlvast heel veel plezier! Laat je weten hoe het was?
Ik voel mij intussen wel weer beter! De mental breakdown is voorbij haha maar ik neem wel even een paar dagen pauze van de apps. In de tussentijd kijk ik naar B&B vol liefde waar vrouwen er ook tegen aan lopen dat mannen niets vragen![]()
Jaaa, héérlijk programma B&B. Die Frank die niet kan/wil koken, moest gelijk aan dit topic denken
Wat vind je van Dick dan?
donderdag 17 juli 2025 om 08:42
Nou gisteren de date gehad was heel leuk maar ik voel zoals destijds gewoon meer vriendschap dan echt kriebels bij hem.
En ik had continue mijn ex in mijn hoofd.....de blauwe ogen wat deze man niet heeft, de serieuze blik wat hij niet heeft ect. ect. Ik merk gewoon dat ik heel erg mijn ex mis en nog met zo veel onbeantwoorde vragen zit. Dat moet ik eerst goed kunnen los laten.
Ik heb hem ook meteen gisteren geappt, dat ik merk dat ik gewoon meer de vriendschappelijkheid tussen ons voel maar niet echt heel veel meer. Als ik nu al Tinder of zo instaleer...geen idee, ik denk het niet. Mijn voorkeur gaat echt uit naar iemand zo tegen komen......maarja dat is zoooo moeilijk.
En ik had continue mijn ex in mijn hoofd.....de blauwe ogen wat deze man niet heeft, de serieuze blik wat hij niet heeft ect. ect. Ik merk gewoon dat ik heel erg mijn ex mis en nog met zo veel onbeantwoorde vragen zit. Dat moet ik eerst goed kunnen los laten.
Ik heb hem ook meteen gisteren geappt, dat ik merk dat ik gewoon meer de vriendschappelijkheid tussen ons voel maar niet echt heel veel meer. Als ik nu al Tinder of zo instaleer...geen idee, ik denk het niet. Mijn voorkeur gaat echt uit naar iemand zo tegen komen......maarja dat is zoooo moeilijk.
donderdag 17 juli 2025 om 08:50
Plastics, dat is jammer, maar misschien ook wel een signaal dat het nog wat te vroeg is na de breuk met je ex.
Ik heb inmiddels behoorlijk de kriebels. Vanavond zie ik hem weer
We hebben best veel geappt, maar wel op een relaxte manier, dat we niet meteen antwoord verwachten van elkaar. Vanavond in ieder geval een activiteit waarbij ik hem goed moet vasthouden
Dat vind ik spannend, maar ook wel erg leuk.
Ik heb inmiddels behoorlijk de kriebels. Vanavond zie ik hem weer

donderdag 17 juli 2025 om 09:00
Ja is ook te vroeg merkte en dat heb ik deze man ook gezegd. Hij begrijpt dat wel en ik vind het fijn dat hij dit begrijp en ik heb ook echt gisteravond ontzettend erom moeten huilen.Happening schreef: ↑17-07-2025 08:50Plastics, dat is jammer, maar misschien ook wel een signaal dat het nog wat te vroeg is na de breuk met je ex.
Ik heb inmiddels behoorlijk de kriebels. Vanavond zie ik hem weerWe hebben best veel geappt, maar wel op een relaxte manier, dat we niet meteen antwoord verwachten van elkaar. Vanavond in ieder geval een activiteit waarbij ik hem goed moet vasthouden
Dat vind ik spannend, maar ook wel erg leuk.
Ooooo leuk! wat gaan jullie doen vanavond???

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in