Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
woensdag 16 juli 2025 om 18:32
donderdag 17 juli 2025 om 10:30
Nog steeds? Hier (kust Zuid-Holland) is het inmiddels weer lekker. De was hangt buiten te wapperen in de zon. Gisteren was het minder, maar uiteindelijk overdag geen bui gevallen (die wel voorspeld waren). Bizar wat een verschillen er toch zijn in zo'n klein land.
Maar al met al vind ik dat we echt geen klagen hebben hoor over deze zomer tot nog toe. Ja, het is geen wekenlang 25 graden, maar ik ben vorig jaar nog niet vergeten. Toen had ik echt een moord gedaan voor dit weer.
edit; oh je bedoelt zeker dat je daar nu al tegenop ziet... verkeerd gelezen.
juliet64 wijzigde dit bericht op 17-07-2025 10:30
Reden: verkeer gelezen
Reden: verkeer gelezen
6.17% gewijzigd
Nothing happens for a reason
donderdag 17 juli 2025 om 10:44
Nou, ik wil de was ook graag buiten ophangen, maar betwijfel of het droog blijft.juliet64 schreef: ↑17-07-2025 10:30Nog steeds? Hier (kust Zuid-Holland) is het inmiddels weer lekker. De was hangt buiten te wapperen in de zon. Gisteren was het minder, maar uiteindelijk overdag geen bui gevallen (die wel voorspeld waren). Bizar wat een verschillen er toch zijn in zo'n klein land.
Maar al met al vind ik dat we echt geen klagen hebben hoor over deze zomer tot nog toe. Ja, het is geen wekenlang 25 graden, maar ik ben vorig jaar nog niet vergeten. Toen had ik echt een moord gedaan voor dit weer.
edit; oh je bedoelt zeker dat je daar nu al tegenop ziet... verkeerd gelezen.
En ik ben dan wel geen zomerliefhebber, maar van de vooruitzichten voor volgende week word zelfs ik niet blij. Dagelijks regen. Terwijl ik graag buiten zit met boek of in de tuin bezig ben.
Voor vakantiegangers in eigen land vind ik het ook sneu.
donderdag 17 juli 2025 om 10:44
Serieus ? Ik hou ook van warmte en zon maar voor mijn gevoel is het vanaf April bijna alleen maar mooi weer geweest.
Een dag als gisteren is dan juist wel weer een verademing om even binnen alles te laten luchten.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
donderdag 17 juli 2025 om 10:52
Vanaf eind februari zelfs al met een korte onderbreking rond Pasen dacht ik.
Maar menigeen vindt het pas 'mooi weer' als het 25+ graden is. Zo zijn er binnen het wintertopic (waar ik meestal schrijf) ook verschillen in hoe we het weer ervaren.
donderdag 17 juli 2025 om 11:25
Alles onder de 25 gr is winter.Sterrenstof74 schreef: ↑17-07-2025 10:52Vanaf eind februari zelfs al met een korte onderbreking rond Pasen dacht ik.
Maar menigeen vindt het pas 'mooi weer' als het 25+ graden is. Zo zijn er binnen het wintertopic (waar ik meestal schrijf) ook verschillen in hoe we het weer ervaren.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
donderdag 17 juli 2025 om 12:01

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in