Zwanger worden | Zomer 2025
zaterdag 3 mei 2025 om 15:01
Hi meiden,
Vorige week een goed gesprek gehad met de wederhelft en we hebben besproken vanaf de zomer (juli/augustus gaan we op vakantie en dat wordt onze eerste poging) voor ons tweede kindje te gaan... Nu vind ik het zelf heel interessant om hier vooraf al mee bezig te zijn. Wellicht zijn er meer dames die het leuk vinden om hier nu al mee bezig te zijn/tips uit te wisselen voor prenatale vitamines/cyclusfrustratie's te spuien etc..
Join the club!
Vorige week een goed gesprek gehad met de wederhelft en we hebben besproken vanaf de zomer (juli/augustus gaan we op vakantie en dat wordt onze eerste poging) voor ons tweede kindje te gaan... Nu vind ik het zelf heel interessant om hier vooraf al mee bezig te zijn. Wellicht zijn er meer dames die het leuk vinden om hier nu al mee bezig te zijn/tips uit te wisselen voor prenatale vitamines/cyclusfrustratie's te spuien etc..
Join the club!
Naam | Leeftijd | Hoeveelste kind? | NOD | Ronde | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Nolanollie | 31 | 2e | 18 juli | 1e | Gaan aug starten |
Juul2014 | bijna 34 | 4e | 7 aug | 1e | Medisch |
Beepbeep | 32 | 1e | 21juni | 4e | - |
Plantenbak | 32 | 1e | Nader te bepalen | 1e | Gaan aug starten |
Vuurvlinder | 30 | 1e | Nader te bepalen | 1e | Gaan aug starten |
RubyRose | 32 | 1e | 12 juli | 1e | Gaan juli starten, eerst verhuizen |
Simplysoof | 29 | 2e | ZWANGER ![]() | 1e? | - |
Marlijne | 30 | 1e | 5 juni | 2e | Medisch |
Sterren | 33 | 1e | 22 juli | 5e | - |
Toetie | 28 | 1e | 28 juni | 4e | - |
PickingUpThePieces | 29 | 3e | 2 juli | 1e | - |
Lilaloopsie | 29 | 2e | Nader te bepalen | 1e | Lang spiraal gehad |
Krulala | 34 | 2e | 22 juli | 1e | Januari miskraam gehad ![]() |
nolanollie wijzigde dit bericht op 29-06-2025 19:59
47.07% gewijzigd
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
dinsdag 15 juli 2025 om 10:06
Spannend Riekie! Ik moet mezelf altijd zo inhouden met dat testen haha. Sterk als je tot einde week kunt wachten. Aangezien jullie voor de 4e gaan merk je misschien al symptomen van je vorige zwangerschap nu? Dat vergelijkbaar is? =)
Ik moet nog een weekje wachten maar verwacht er niet veel van aangezien ik super veel stress heb gehad van de verbouwing.
Ik moet nog een weekje wachten maar verwacht er niet veel van aangezien ik super veel stress heb gehad van de verbouwing.
dinsdag 15 juli 2025 om 21:38
Hoi! Ik kom me ook vast melden. In augustus gaan wij beginnen met proberen voor ons eerste kindje. NOD nog niet bekend, mijn cyclus is na stoppen met de pil drie maanden geleden nog niet helemaal stabiel. Ik lees hier al een tijdje mee en ik hoop dat het jullie allemaal snel gegund is!
Nimnim, 33 jaar, 1e kind, NOD n.t.b
Nimnim, 33 jaar, 1e kind, NOD n.t.b
woensdag 16 juli 2025 om 14:35
Jammer RubyRose, VuurVlinder en Lilaloopsie..
Riekie92 spannend! Hopelijk ook je vierde in 1x raak! Heb je symptomen van een eventuele zwangerschap?
Sterren balen van je stress.. Verloopt alles niet zoals verwacht?
Welkom Nimnim, spannend zo voor de eerste!
Hier nu op 9DPO (ongeveer). Weer lekker aan het symptoom spotten en mezelf gek aan het maken haha. Denk dat ik dit weekend een testje ga doen, dan ben ik ongeveer 12/13 DPO. Vreselijk dat wachtbankje.
Riekie92 spannend! Hopelijk ook je vierde in 1x raak! Heb je symptomen van een eventuele zwangerschap?
Sterren balen van je stress.. Verloopt alles niet zoals verwacht?
Welkom Nimnim, spannend zo voor de eerste!
Hier nu op 9DPO (ongeveer). Weer lekker aan het symptoom spotten en mezelf gek aan het maken haha. Denk dat ik dit weekend een testje ga doen, dan ben ik ongeveer 12/13 DPO. Vreselijk dat wachtbankje.
woensdag 16 juli 2025 om 15:37
Hé krulala dan lopen wij een beetje tegelijk! Symptoom spotten herken ik wel haha! Maar de verbouwing ging wel prima hoor alleen geeft het toch wel wat stress, vermoeidheid en dan ook nog doorwerken. Dus dan ben ik ook wat minder bezig en stipt zijn met de vruchtbare dagen.
Maargoed we gaan het zien=) voor jou ook spannend en succes met testen dit weekend! Ik ga misschien ook wel weer een early halen hihi!
Maargoed we gaan het zien=) voor jou ook spannend en succes met testen dit weekend! Ik ga misschien ook wel weer een early halen hihi!
donderdag 17 juli 2025 om 10:25
donderdag 17 juli 2025 om 14:17
Ah jammer! Had je er goede hoop voor? Ik merk aan mezelf dat ik er (nog niet begonnen) heel erg rekening mee houd dat het direct raak is. Geen reden daarvoor, puur een gevoel en ik heb sowieso geen reden om te twijfelen aan mijn lichaam. Heb jij dit ook gehad? (of andere mensen hier).
donderdag 17 juli 2025 om 14:52
Ja daar hoopte ik ook heel erg op, maar helaas ondanks goede timing was het bij ons niet raak eerste keer. Maar dat is normaal, de kans elke ronde is iets van 30-35% dat je een positieve test in handen hebt (bij gezonde mensen). Ik heb verder een heel regelmatige cyclus en ben verder gezond dus ook geen reden om te twijfelen aan mijn lichaam.Nimnim schreef: ↑17-07-2025 14:17Ah jammer! Had je er goede hoop voor? Ik merk aan mezelf dat ik er (nog niet begonnen) heel erg rekening mee houd dat het direct raak is. Geen reden daarvoor, puur een gevoel en ik heb sowieso geen reden om te twijfelen aan mijn lichaam. Heb jij dit ook gehad? (of andere mensen hier).
donderdag 17 juli 2025 om 15:00
donderdag 17 juli 2025 om 18:34

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in