Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 524 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Hallodaar schreef:
17-07-2025 07:22
Ze leek inderdaad totaal niet te begrijpen dat niet iedereen zulke grapjes kan waarderen.
Dat rivierwater in het gezicht, met een stok achter hem staan te zwaaien, een klap tegen de arm tijdens de autorit 'want gele auto!'
Dat schopje tegen zijn achterwerk toen hij voorover gebukt stond. Het ging maar door!
Ik vind het allemaal meer een beetje in de categorie: "wat jongetjes van een jaar of 8 doen als ze zich ongemakkelijk voelen". Sowieso kwam ze op mij niet zo stabiel over. Zo'n grote, nogal uitgesproken tatoo nemen na je scheiding, waar je al bijna direct spijt van hebt. Aan dit programma meedoen terwijl je net bent verhuisd om dichter bij je familie te wonen. Beetje onnavolgbaar voor een toch ruim volwassen vrouw.
Nogal apart inderdaad. Ze gaf er ook geen uitleg over verder.
Verhuisd zijn om dichter bij familie te zijn, en dan gaan daten met iemand die minstens 1000 km verderop zit.
Dat valt niet te rijmen met elkaar.
En zo nog veel meer dingen waardoor je denkt: "Waarom heb jij je in hemelsnaam opgegeven?" Dat vroeg Ilya zich blijkbaar ook af, maar ze ging er niet op in. Ik denk dat ze het antwoord gewoon niet voor handen had.
Goed dat Ilya het snel heeft afgekapt. Deze
vrouw was voor hem een blok aan het been en een bron van ergernis geworden.
Renske schreef:
16-07-2025 22:31
Die IIlya is wel een droogkloot hoor, heel benieuwd hoe het met de vrouw van morgen zal gaan. Zij komt vast vooral voor het kasteel (met haar 'prinses'), dat haalt de druk bij hem wat weg.

Petra gaat nog leuke tv opleveren, bijzondere types ook die reageerden.
Echt he. Dat wordt dan wel prinses Assepoester. Ee relatie met iemand met een B&B en dan prinses willen zijn. Beetje rrraaarrrrr.

Petra vind ik een topwijf. Beetje jammer dat ze bij het selecteren van de dames niet goed gelezen hebben of geluisterd hebben ofzo. Ik hoop dat ze er toch een leukerd uit kan halen.
Vond het sowieso vreemd dat hij zoveel "Oost-Blokdames" tussen zijn potentiële kandidaten had, waar kwamen die ineens allemaal vandaan?
IronButterfly schreef:
17-07-2025 10:00
Echt he. Dat wordt dan wel prinses Assepoester. Ee relatie met iemand met een B&B en dan prinses willen zijn. Beetje rrraaarrrrr.
Ze is ook een heel stuk ouder. Nu hoeft dat geen probleem te zijn, maar ze komt ook echt ouwelijk over. En Illya heeft juist bakken energie.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
IronButterfly schreef:
17-07-2025 10:00

Petra vind ik een topwijf. Beetje jammer dat ze bij het selecteren van de dames niet goed gelezen hebben of geluisterd hebben ofzo. Ik hoop dat ze er toch een leukerd uit kan halen.

Bij Petra kreeg ik heel erg de indruk van: "ouwe geit zoekt jonge blaadjes!" Ik denk dat ze erg kritisch is.
Ze zei ook iets in de trant van: "hoe ouder ik wordt, des te jonger ik ze wil!" En nog iets over z.s.m het bed mee induiken ofzo.
Als een man zo'n opmerking had gemaakt, was bijna iedereen daaroverheen geduikeld denk ik.
Mijn type is ze niet denk ik. Maar misschien gaat ze me nog aangenaam verrassen.
yasmijn schreef:
16-07-2025 22:03
‘Lipstickpottten’

Da’s nieuw voor mij.
Lipstick Lesbians is in het Engels wel een gangbare term. Maar zo klinkt het net alsof je een potje lippenstift in je make-up doos hebt zitten.
yasmijn schreef:
16-07-2025 21:24
Zij is officemanager.
Daar kan het ook😂
Maar mensen gaan voorbij
vivapimpelmees schreef:
17-07-2025 08:02
https://www.nu.nl/media/6362718/illya-u ... jHJPXfwgYg

Iemand interesse in een Frans kasteel?
Al druk aan het zoeken daar de pot met :fortune: goud
Maar mensen gaan voorbij
Hallodaar schreef:
17-07-2025 10:34
Bij Petra kreeg ik heel erg de indruk van: "ouwe geit zoekt jonge blaadjes!" Ik denk dat ze erg kritisch is.
Ze zei ook iets in de trant van: "hoe ouder ik wordt, des te jonger ik ze wil!" En nog iets over z.s.m het bed mee induiken ofzo.
Als een man zo'n opmerking had gemaakt, was bijna iedereen daaroverheen geduikeld denk ik.
Mijn type is ze niet denk ik. Maar misschien gaat ze me nog aangenaam verrassen.
Mijn type is ze denk ik ook niet. Maar ik denk dat het wel vermakelijke tv wordt!
Ik denk dat de deelnemers zelf weinig te kiezen hebben wat de kandidaten betreft. Ik denk dat de redactie degenen die de meest vermakelijke tv opleveren als optie geven.
Cum non tum age
Magda begrijp ik echt niet. Dan ben je jaren met pensioen en dan ga je jezelf onder druk zetten door voor alles vaste tijden te hebben. Wat boeit het nou dat je een keer wat later bent of dat je ‘s middags wel of niet warm eet.
Cum non tum age
noa schreef:
17-07-2025 13:04
Ik denk dat de deelnemers zelf weinig te kiezen hebben wat de kandidaten betreft. Ik denk dat de redactie degenen die de meest vermakelijke tv opleveren als optie geven.
Debbie (maarja, die is natuurlijk ook van tv) zei gister dat de redactie een voorselectie maakt waaruit je kunt kiezen en als daar niks of te weinig bij zit, dan krijg je weer een nieuwe selectie voorgeschoteld.
Magda is weer precies zoals Petri en Anja in eerdere seizoenen. Lijken super leuk bij het voorstellen en tijdens de eerst aflevering maar blijken al gauw verstokte moeilijke dames te zijn.
Margot en ??: Ik vind het net moeder en zoon. Op de een of andere manier matcht het niet qua leeftijd ondanks dat er maar 4 jaar leeftijdsverschil is. Hij lijkt veel jonger dan zij. Margot is een enorm starre vrouw die heel af en toe even loskomt en wat kan lachen maar het moet wel allemaal binnen haar lijntjes. Geen fijn persoon. Zij doet me ook sterk denken aan Anja en Petri; geen zin meer om zich aan te passen, dat doen anderen maar aan mij.

Jean Paul: Sorry maar zo onaantrekkelijk qua uiterlijk en dan van die gouwe zonnebrillen. Ik kan gewoon niet kijken en luisteren naar Renate. Dat accent, die tanden op elkaar. Nee, vind het echt niks die twee.

Dick in Suriname: wat een leuke man en wat een leuke vrouw. Ik denk dat dit al de match van het seizoen is (hoop er vooral op).

Petra: ik heb niks met haar. Lijkt mij geen sympathieke vrouw. Maar we hebben nog niet zoveel van haar gezien natuurlijk.

Ingrid: hmmm, op het eerste gezicht aardig maar ook eentje met een gebruiksaanwijzing. Frank vind ik een lieverd. Beetje zijig maar eel goede gast.

Illyas en Kim: Er komt maar weinig uit die man zeg. Wat dat betreft snap ik Kim wel een beetje. Maar de manier waarop zij hem probeert “aan te zetten” zou bij mij ook averechts werken. Verder kan en wil ze niks. Wat een afknapper. Zij heeft inderdaad eerder een zuid Limburgs dan Brabants accent volgens mij.
Poep, wie heeft jou gescheten?
noa schreef:
17-07-2025 13:07
Magda begrijp ik echt niet. Dan ben je jaren met pensioen en dan ga je jezelf onder druk zetten door voor alles vaste tijden te hebben. Wat boeit het nou dat je een keer wat later bent of dat je ‘s middags wel of niet warm eet.
Ja inderdaad, als pensionada begrijp ik er ook niets van.
louise1 schreef:
17-07-2025 13:39

Illyas en Kim: Er komt maar weinig uit die man zeg. Wat dat betreft snap ik Kim wel een beetje. Maar de manier waarop zij hem probeert “aan te zetten” zou bij mij ook averechts werken. Verder kan en wil ze niks. Wat een afknapper. Zij heeft inderdaad eerder een zuid Limburgs dan Brabants accent volgens mij.
Ze zei ergens dat ze verhuist is voor haar familie en nu in Schijndel woont maar ze heeft absoluut niet het accent van die regio daar.

https://rickevers.nl/bzv/bb-16-juli-2/

Ik zet de link hier nog maar een keer neer want ik heb me echt kapot gelachen om deze samenvatting. Is leuker dan de aflevering zelf.
PoesMinoes schreef:
17-07-2025 13:54
Ze zei ergens dat ze verhuist is voor haar familie en nu in Schijndel woont maar ze heeft absoluut niet het accent van die regio daar.

https://rickevers.nl/bzv/bb-16-juli-2/

Ik zet de link hier nog maar een keer neer want ik heb me echt kapot gelachen om deze samenvatting. Is leuker dan de aflevering zelf.
Inderdaad heel grappig. Iedere dag even een link plaatsen?
JP Chenet :rofl:
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
17-07-2025 15:35
JP Chenet :rofl:
:rofl:
Rick is echt briljant.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
noa schreef:
17-07-2025 13:07
Er zijn meerdere B&B houders geweest die vonden dat de kandidaten zich moesten aanpassen aan hun levensstijl en temperament .
Eigenlijk is het bij voorbaat een scheve verhouding.
Elizabethie schreef:
17-07-2025 12:20
Mijn type is ze denk ik ook niet. Maar ik denk dat het wel vermakelijke tv wordt!
Dat denk ik ook.
Hallodaar schreef:
17-07-2025 07:22
Ze leek inderdaad totaal niet te begrijpen dat niet iedereen zulke grapjes kan waarderen.
Dat rivierwater in het gezicht, met een stok achter hem staan te zwaaien, een klap tegen de arm tijdens de autorit 'want gele auto!'
Dat schopje tegen zijn achterwerk toen hij voorover gebukt stond. Het ging maar door!
Ja zo ontzettend kinderachtig allemaal.
louise1 schreef:
17-07-2025 13:39
Margot en ??: Ik vind het net moeder en zoon. Op de een of andere manier matcht het niet qua leeftijd ondanks dat er maar 4 jaar leeftijdsverschil is. Hij lijkt veel jonger dan zij. Margot is een enorm starre vrouw die heel af en toe even loskomt en wat kan lachen maar het moet wel allemaal binnen haar lijntjes. Geen fijn persoon. Zij doet me ook sterk denken aan Anja en Petri; geen zin meer om zich aan te passen, dat doen anderen maar aan mij.

Wie is Margot? En welke man?
dolfje schreef:
17-07-2025 18:43
Wie is Margot? En welke man?
Ik gok dat Louise vooruit kijkt 🫣
De realiteit haalt de werkelijkheid in

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven