B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*
donderdag 3 juli 2025 om 12:37
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*
donderdag 17 juli 2025 om 19:21
Laat dat make-up weg en je snapt 'm.AnAppleADay schreef: ↑17-07-2025 11:26Lipstick Lesbians is in het Engels wel een gangbare term. Maar zo klinkt het net alsof je een potje lippenstift in je make-up doos hebt zitten.
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 17 juli 2025 om 19:44
Ja die wel maar je had het over Margo en? En dan moeder en zoon. Daarom de verwarring. Hij ziet er toch ook gewoon uit als een oude kerel niet als haar zoon?
donderdag 17 juli 2025 om 19:45
donderdag 17 juli 2025 om 19:47
Maar niet dat het om Fons ging. Zo leek je alsof er een andere nieuwe veel jongere man was die we nog niet gezien hadden. Tenminste zo kwam het op mij over.
Of een Margot bij iemand anders.
donderdag 17 juli 2025 om 19:59
Zelf denk ik helemaal niet dat ze vinden dat de kandidaten zich aan moeten passen. Ze zoeken gewoon een geschikte partner, mag je dan misschien vinden en zeggen (in dit geval tegen de camera) dat hij of zij iets doet wat niet bij je past? Dat hoort toch ook gewoon bij de snuffelfase waarin je elkaar moet leren kennen?Vivamensje schreef: ↑17-07-2025 18:24Er zijn meerdere B&B houders geweest die vonden dat de kandidaten zich moesten aanpassen aan hun levensstijl en temperament .
Eigenlijk is het bij voorbaat een scheve verhouding.
Ik snap het commentaar op Magda hier dus eigenlijk niet. Ze bruist van de energie en dan is daar een man die o.a. pas laat in de ochtend eens een keer klaar is om iets te gaan doen, ik snap wel dat ze daarvan baalt. Dat heeft ze immers ook niet in zijn voorstelfilmpje gezien, want dat was daar veel te kort voor.
In het seizoen waarin Petri mee deed kreeg zij ook van alle kanten de wind van voren over dat het allemaal wel aan haar zou liggen, wat ik destijds ook al zeer onterecht vond. Want laten we wel wezen, mannen boven een bepaalde leeftijd blinken vaak nou niet bepaald uit in initiatief, interesse tonen in een ander, de handen uit de mouwen steken, etc. Een uitzondering daar gelaten natuurlijk. Maar dat Petri bits werd begrijp ik wel, want ze had natuurlijk een paar dweilen van mannen op bezoek daar.
Dus v.w.b. aanpassen geldt het m.i. eerder andersom: waarom zou een B&B houder zich aanpassen aan een man (of vrouw) die helemaal niet bij ze blijkt te passen? Ik zou zelf ook niet gaan daten met bijv. iemand die wel erg van een drankje houdt en tuinieren niet leuk vindt om maar wat te noemen. Dan ligt dat dus niet aan het feit dat ik al meer dan 17 jaar alleen ben maar dat ik iemand zoek die past in mijn leven. Kleine verschillen prima, maar dat moet het dan ook zijn.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
donderdag 17 juli 2025 om 20:01
Ik heb even overwogen om me op te geven voor een meneer van winter vol liefde aankomend jaar.
Gelukkig was die vlaag van verstandsverbijstering heel snel weer over

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
donderdag 17 juli 2025 om 20:14
Wie wie wie?Calamitycat schreef: ↑17-07-2025 20:01Ik heb even overwogen om me op te geven voor een meneer van winter vol liefde aankomend jaar.
Gelukkig was die vlaag van verstandsverbijstering heel snel weer over![]()

donderdag 17 juli 2025 om 20:35
Vertel op, vrouw!Calamitycat schreef: ↑17-07-2025 20:19Waar gaat dit over? Mijn geheugen laat me ineens nogal in de steek![]()
De realiteit haalt de werkelijkheid in
donderdag 17 juli 2025 om 20:35
Ik denk als je een goede relatie wil je toch een beetje aan elkaar zou moeten aanpassen. Maar of iemand kan koken of tuinieren zou mij niks uitmaken, het gaat erom of het klikt en of je iemand aantrekkelijk vind.Calamitycat schreef: ↑17-07-2025 19:59Zelf denk ik helemaal niet dat ze vinden dat de kandidaten zich aan moeten passen. Ze zoeken gewoon een geschikte partner, mag je dan misschien vinden en zeggen (in dit geval tegen de camera) dat hij of zij iets doet wat niet bij je past? Dat hoort toch ook gewoon bij de snuffelfase waarin je elkaar moet leren kennen?
Ik snap het commentaar op Magda hier dus eigenlijk niet. Ze bruist van de energie en dan is daar een man die o.a. pas laat in de ochtend eens een keer klaar is om iets te gaan doen, ik snap wel dat ze daarvan baalt. Dat heeft ze immers ook niet in zijn voorstelfilmpje gezien, want dat was daar veel te kort voor.
In het seizoen waarin Petri mee deed kreeg zij ook van alle kanten de wind van voren over dat het allemaal wel aan haar zou liggen, wat ik destijds ook al zeer onterecht vond. Want laten we wel wezen, mannen boven een bepaalde leeftijd blinken vaak nou niet bepaald uit in initiatief, interesse tonen in een ander, de handen uit de mouwen steken, etc. Een uitzondering daar gelaten natuurlijk. Maar dat Petri bits werd begrijp ik wel, want ze had natuurlijk een paar dweilen van mannen op bezoek daar.
Dus v.w.b. aanpassen geldt het m.i. eerder andersom: waarom zou een B&B houder zich aanpassen aan een man (of vrouw) die helemaal niet bij ze blijkt te passen? Ik zou zelf ook niet gaan daten met bijv. iemand die wel erg van een drankje houdt en tuinieren niet leuk vindt om maar wat te noemen. Dan ligt dat dus niet aan het feit dat ik al meer dan 17 jaar alleen ben maar dat ik iemand zoek die past in mijn leven. Kleine verschillen prima, maar dat moet het dan ook zijn.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in