Mode & Beauty alle pijlers

Broek die lekker om het middel zit

15-07-2025 00:09 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet dat over iets soortgelijks een topic is geweest, maar bij mij is het misschien net iets anders dus ik doe een poging.

Ik ben op zoek naar een fijnzittende broek, vooral rond de buik. Ik heb een relatief dikke buik, veel mensen denken dat ik zwanger ben. Bij mij komt het door prikkelbare darmen en ook gewoon wat kilootjes extra die allemaal naar de buik van. Afijn. Jeans snijden altijd dus dat is geen succes.

Thuis loop ik altijd in leggings met een elastisch middel. Ik zoek geschikte broeken voor op werk (dus wel wat netter dan mijn huispakkie zeg maar).

Ik stuit online op ninepine en Halara. Iemand daar ervaring mee? En andere tips?
Ja de Poptrash van Only is hier favoriet, zowel de straight als de tapered.
Verder draag ik veel Zoso, is een wat duurder merk in het travelstof circuit maar blijven mooi en stevig.
Door een aandoening in mijn buik kan ik alleen nog maar broeken dragen met elastiek en zonder knoop.

Oh en MS mode heeft ook mooie!
Zoek bij MS mode op broek met deelnaad.
Ik heb ze in alle kleuren en ze zitten als een joggingbroek maar ogen als een nette pantalon. Ik heb al meedere positieve reacties gehad, zelfs door vreemden op straat die wilde weten waar de broek vandaan kwam !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Fijne tips lees ik hier, dank!

Ik draag de laatste jaren alleen maar rokken, vanwege buikproblemen en operatielittekens op buik en heupen zitten spijkerbroeken echt vreselijk.
Ik heb /had altijd spijkerbroeken vanwege de lengte, de meeste lekker-zit broeken zijn veeel te kort.
Het leven is een gekke samenloop van tegenstrijdigheden
Als de stijl van studio anneloes je aanspreekt, kijk dan ook eens bij lady day.
Ook travelstof, iets goedkoper en mijn ervaring is dat studio anneloes vaak de basis kleuren heeft (zwart, olijf, donkerblauw) maar lady day ook wat felle vrolijke kleuren zoals licht blauw en koraal.
En ook met elastische tailleband
Elisha schreef:
17-07-2025 17:46
Fijne tips lees ik hier, dank!

Ik draag de laatste jaren alleen maar rokken, vanwege buikproblemen en operatielittekens op buik en heupen zitten spijkerbroeken echt vreselijk.
Ik heb /had altijd spijkerbroeken vanwege de lengte, de meeste lekker-zit broeken zijn veeel te kort.
Ik ben ook lang en de broeken uit mijn vorige post zijn mooi lang.
MS mode deelnaad vallen lang en Poptrash heeft lengtemaat 36.( Die heb ik nodig ).
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven