Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Mijn god. Waarom krijgt Ingrid zo veel zendtijd? Ze werkt me echt enorm op de zenuwen. Vorig jaar kreeg Arno zo veel tijd, ik begrijp dat niet. Waarom niet eerlijk verdelen.
Anna285 schreef:
17-07-2025 21:45
De alcohol vloeit rijkelijk. Heel.opvallend dit seizoen.
In Suriname was het om de scherpe randjes eraf te halen. Maar die zie ik daar helemaal niet.
Everything you see I owe to spaghetti!
Nadinexxx schreef:
17-07-2025 21:47
Mijn god. Waarom krijgt Ingrid zo veel zendtijd? Ze werkt me echt enorm op de zenuwen. Vorig jaar kreeg Arno zo veel tijd, ik begrijp dat niet. Waarom niet eerlijk verdelen.
Dit is nog maar week 1 ;-D
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Anna285 schreef:
17-07-2025 21:45
De alcohol vloeit rijkelijk. Heel.opvallend dit seizoen.
Vorig seizoen waren het de zeemannen, nu is het de andere vloeistof die klots :P
Karakter is wat je bent in het donker.
Bodemdrift 🤣 gewoon dorst.
Everything you see I owe to spaghetti!
Hoeveel procent heeft Rivella tegenwoordig?!
Even bezijden de liefde enzo:

Wat aten Dick en Karin nou? Was het een voorafje? Gekaramelliseerde watermeloen met iets wits?
Tunamelt schreef:
17-07-2025 22:01
Even bezijden de liefde enzo:

Wat aten Dick en Karin nou? Was het een voorafje? Gekaramelliseerde watermeloen met iets wits?
Ik dacht dessert.
Wachten tot maandag.
Dat is feta. Dat combineert goed met watermeloen
Rick staat al op Facebook 🤣
yasmijn schreef:
17-07-2025 22:03
Ik dacht dessert.
Dacht ik eerst ook, toetje, maar toen zei hij "gelukkig" toen zij zei dat ze nog wel meer trek had.

Maar daarom werd ik nog nieuwsgieriger, wat het was. :)
flawed schreef:
17-07-2025 22:05
Dat is feta. Dat combineert goed met watermeloen
Ja natuurlijk!

Kan ik rustig en vredig het weekend in. Dank!
Annapicobella schreef:
17-07-2025 21:52
In Suriname was het om de scherpe randjes eraf te halen. Maar die zie ik daar helemaal niet.
Nee daar lijkt het vrij natuurlijk te gaan.
Ik vind dat Petra wel erg vaak grapjes maakt over samen slapen. 3 x op dag 1? Ik zou daar persoonlijk op afknappen...
Ik vind de verhaallijn van Dick met zijn bezeten blik doodsaai.
Kletskous11 schreef:
17-07-2025 22:37
Ik vind dat Petra wel erg vaak grapjes maakt over samen slapen. 3 x op dag 1? Ik zou daar persoonlijk op afknappen...
Inderdaad zeg. Lattenbodemdrift

How low can you go....
Renske schreef:
17-07-2025 22:51
Ik vind de verhaallijn van Dick met zijn bezeten blik doodsaai.
Maar haar blik is ook wel een tikkie manisch, probeer me voor te stellen hoe hun kinderen zouden kijken.
yasmijn schreef:
17-07-2025 21:35
Veel Limburgers en Brabanders dit seizoen of verbeeld ik mij dat?
Dat idee heb ik ook, maar is volgens mij wel vaker geweest. Ik kan me niet herinneren dat er wel eens iemand uit Groningen kwam.
Anna285 schreef:
17-07-2025 21:33
Frank is veel te soft voor Ingrid.
Ik vind Ingrid overigens ook niet aardig. Kan niet goed verklaren waarom niet.
Frank is inderdaad te soft voor haar. Ik zou hem ook niet aantrekkelijk vinden. Maar dat “kiss my ass” van Ingrid vond ik dus verrassend onaardig.
coravanmora schreef:
18-07-2025 00:12
Frank is inderdaad te soft voor haar. Ik zou hem ook niet aantrekkelijk vinden. Maar dat “kiss my ass” van Ingrid vond ik dus verrassend onaardig.
Eens. Was onnodig bitchy.
Ik vind ook, elk seizoen eigenlijk, dat sommige van de b&b eigenaren van alles verwachten van hun potentiële liefdes. Nu ook weer Ingrid verwacht dat hij uit zichzelf gaat vegen etc. Het is niet zijn b&b, hij weet toch niet wat ze wil dat er dagelijks moet gebeuren en hij is te gast. Zelfde met eten maken etc. Als je al jaren samen bent ja dan kun je verwachten dat iemand taken ziet en meehelpt, niet na 2 dagen.
dolfje schreef:
18-07-2025 06:22
Eens. Was onnodig bitchy.
Ik vind ook, elk seizoen eigenlijk, dat sommige van de b&b eigenaren van alles verwachten van hun potentiële liefdes. Nu ook weer Ingrid verwacht dat hij uit zichzelf gaat vegen etc. Het is niet zijn b&b, hij weet toch niet wat ze wil dat er dagelijks moet gebeuren en hij is te gast. Zelfde met eten maken etc. Als je al jaren samen bent ja dan kun je verwachten dat iemand taken ziet en meehelpt, niet na 2 dagen.
Nou, precies!
Wat een bizarre hoeveelheid etenswaar had Lieske bij zich. En waar sloeg de helft überhaupt op? Hier, curry, lekker met kip, een pakje AH kokosmelk erbij. :-| Alsof ze op Lesbos geen gewone winkels hebben. Toen ik daar was, deed ik gewoon boodschappen bij een enorme Lidl.
Elizabethie schreef:
18-07-2025 06:25
Nou, precies!
Ik snap het ook niet hoor. Al denk ik inderdaad wel dat hij een man is die je, als je vraagt om de wijn even in te schenken, moet uitleggen waar alles ligt en dat hij niet snel zelf even logisch na zal denken. Maar dat hij niet gelijk aan het klussen slaat, snap ik wel. Al was het maar omdat je niet weet wat de normale stand van zijn is van die B&B. Misschien staat het altijd wel vol met onkruid en ligt er standaard overal zwaluwkak. Dan is het ook raar als jij dat gelijk even recht gaat staan trekken.
Ik snap heel goed dat ze niet meteen mee gaan klussen, tuinieren etc. maar Frank is al drie dagen bij Ingrid. En dan nog regelt hij niet even een kop koffie en een bak yoghurt voor haar 's ochtends. Dat is toch raar dat je dat niet even doet voor een vrouw waarvan je zegt haar heel erg leuk te vinden?
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven