B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*
donderdag 3 juli 2025 om 12:37
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*
donderdag 17 juli 2025 om 21:55
donderdag 17 juli 2025 om 22:06
Nee daar lijkt het vrij natuurlijk te gaan.Annapicobella schreef: ↑17-07-2025 21:52In Suriname was het om de scherpe randjes eraf te halen. Maar die zie ik daar helemaal niet.
donderdag 17 juli 2025 om 22:53
Inderdaad zeg. LattenbodemdriftKletskous11 schreef: ↑17-07-2025 22:37Ik vind dat Petra wel erg vaak grapjes maakt over samen slapen. 3 x op dag 1? Ik zou daar persoonlijk op afknappen...
How low can you go....
vrijdag 18 juli 2025 om 00:12
vrijdag 18 juli 2025 om 06:22
Eens. Was onnodig bitchy.coravanmora schreef: ↑18-07-2025 00:12Frank is inderdaad te soft voor haar. Ik zou hem ook niet aantrekkelijk vinden. Maar dat “kiss my ass” van Ingrid vond ik dus verrassend onaardig.
Ik vind ook, elk seizoen eigenlijk, dat sommige van de b&b eigenaren van alles verwachten van hun potentiële liefdes. Nu ook weer Ingrid verwacht dat hij uit zichzelf gaat vegen etc. Het is niet zijn b&b, hij weet toch niet wat ze wil dat er dagelijks moet gebeuren en hij is te gast. Zelfde met eten maken etc. Als je al jaren samen bent ja dan kun je verwachten dat iemand taken ziet en meehelpt, niet na 2 dagen.
vrijdag 18 juli 2025 om 06:25
Nou, precies!dolfje schreef: ↑18-07-2025 06:22Eens. Was onnodig bitchy.
Ik vind ook, elk seizoen eigenlijk, dat sommige van de b&b eigenaren van alles verwachten van hun potentiële liefdes. Nu ook weer Ingrid verwacht dat hij uit zichzelf gaat vegen etc. Het is niet zijn b&b, hij weet toch niet wat ze wil dat er dagelijks moet gebeuren en hij is te gast. Zelfde met eten maken etc. Als je al jaren samen bent ja dan kun je verwachten dat iemand taken ziet en meehelpt, niet na 2 dagen.
vrijdag 18 juli 2025 om 07:50
vrijdag 18 juli 2025 om 07:53
Ik snap het ook niet hoor. Al denk ik inderdaad wel dat hij een man is die je, als je vraagt om de wijn even in te schenken, moet uitleggen waar alles ligt en dat hij niet snel zelf even logisch na zal denken. Maar dat hij niet gelijk aan het klussen slaat, snap ik wel. Al was het maar omdat je niet weet wat de normale stand van zijn is van die B&B. Misschien staat het altijd wel vol met onkruid en ligt er standaard overal zwaluwkak. Dan is het ook raar als jij dat gelijk even recht gaat staan trekken.
vrijdag 18 juli 2025 om 08:26
Ik snap heel goed dat ze niet meteen mee gaan klussen, tuinieren etc. maar Frank is al drie dagen bij Ingrid. En dan nog regelt hij niet even een kop koffie en een bak yoghurt voor haar 's ochtends. Dat is toch raar dat je dat niet even doet voor een vrouw waarvan je zegt haar heel erg leuk te vinden?
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in