Wat eet je op dit moment deel 23
maandag 14 juli 2025 om 19:31
Ik heb iedere dag 8 dagen lang een injectie in mijn bips gehad. Daarna 1 keer per maand voor 3 maanden. December bloedcontole. Dan zien we wel verder.
Ik woon in Spanje.
maandag 14 juli 2025 om 19:53
Alle behandelingen verschillen volgens mij per land.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 16 juli 2025 om 13:15
donderdag 17 juli 2025 om 14:02
Ik was ook druk, kleding doorpassen voor de bruiloft van morgen en retourtjes wegbrengen, tanken, boodschappen doen, ( weer) ruzie maken met de vervangster van zoon zijn Psych die langdurig ziek is (joy
) en zien dat ik een ander kon strikken voor zijn recept (gelukkig gelukt), ruzie maken met de Apotheker die me een ander merkje dan normaal wou aansmeren wat ik niet wil, zoon heeft al jaren deze fabrikant en daar doet hij het goed op dus ik ga er niet mee klooien alleen omdat zij die wat hij altijd heeft bestellen moet en die andere op voorraad had. Ik heb nog tot dinsdag dus vanmiddag na 16 uur is best.
Ik ben er achter gekomen dat de Pomp waar ik tank beide aansluitingen heeft, had dat eerder gezegd dan had de goede man me niet steeds hoeven te helpen omdat ik nog steeds niks snap van die Nederlandse adapter (de duitse aansluiting is veel simpeler)
Bij de kassa stonden exschoonzus en zwager een kassa verder, we waren tegelijk aan de beurt dus stonden naast elkaar in te pakken. Awkward

Ik ben er achter gekomen dat de Pomp waar ik tank beide aansluitingen heeft, had dat eerder gezegd dan had de goede man me niet steeds hoeven te helpen omdat ik nog steeds niks snap van die Nederlandse adapter (de duitse aansluiting is veel simpeler)
Bij de kassa stonden exschoonzus en zwager een kassa verder, we waren tegelijk aan de beurt dus stonden naast elkaar in te pakken. Awkward

donderdag 17 juli 2025 om 14:10
Ach ja, vergeet ik toch bijna dat ik gisteren bij het arbeitsamt was voor een vermiddelingsgesprek waar ik verplicht heen moest. Die sukkels hadden de boel blijkbaar niet op orde want ze keek heel raar toen ik antwoordde dat ik nog steeds geen sollicitaties heb verstuurd omdat ik nog steeds ziek ben. Ik kon weer gaan nadat ik haar mijn huidige ziekenbriefje heb laten zien

vrijdag 18 juli 2025 om 02:46
Die mis communicatie is leuk om te lezen maar word je op,n gegeven moment stapelgek van..
Met ex schoon familie .gezellig samen in de supermarkt is ook al zon ding.dus jouw dag was geslaagd Liz.
De Fysio was vandaag uitputtend.vanmiddag nog n paar boodschappen gehaald’en verder niks beleefd’
Ik ga weer verder slapen
Met ex schoon familie .gezellig samen in de supermarkt is ook al zon ding.dus jouw dag was geslaagd Liz.
De Fysio was vandaag uitputtend.vanmiddag nog n paar boodschappen gehaald’en verder niks beleefd’
Ik ga weer verder slapen
vrijdag 18 juli 2025 om 06:55
Goedemorgen. Ja chris ik was blij dat ik zoon niet bij me had in de winkel want daar had hij natuurlijk niks van gesnapt dat zijn tante en oom de andere kant op keken en ons niet willen kennen..
Ik heb vandaag de hele dag een bruiloft, had ik al geen zin in maar nu niemand daar nog ergens van weet en ik dus mooi weer moet spelen waar mijn hoofd niet naar staat al helemaal niet meer.
Ik heb vandaag de hele dag een bruiloft, had ik al geen zin in maar nu niemand daar nog ergens van weet en ik dus mooi weer moet spelen waar mijn hoofd niet naar staat al helemaal niet meer.

vrijdag 18 juli 2025 om 19:03
Nee hier niks gedaan heb de hele dag de tv aangehad. de vierdaagse gekeken en nu tussendoor steeds de Zwarte Cross kijken is altijd wel leuk.
Kwamen er van de week langs niet normaal zo groots als daar het opgezet is.
Kilometers tenten zo ver je kon kijken .n reuze rad. En wat er zo al nog meer is.
Wij kwamen er alleen nog maar langs rijden onvoorstelbaar.
Zoon ging ook elk jaar maar dit jaar niet. De kaarten waren in no time uitverkocht zei hij.
De vierdaagse kijken was erg leuk zo veel mensen die toen de finisch in zicht kwam in tranen uitbarsten.
Een wat oudere man werd ondersteund door twee jongere kerels over de finisch gesleept .hij was meer dood dan levend.
Wat n prestaties
En wat n mensen waren er langs de kant.
Wens jullie een mooie avond
Kwamen er van de week langs niet normaal zo groots als daar het opgezet is.
Kilometers tenten zo ver je kon kijken .n reuze rad. En wat er zo al nog meer is.
Wij kwamen er alleen nog maar langs rijden onvoorstelbaar.
Zoon ging ook elk jaar maar dit jaar niet. De kaarten waren in no time uitverkocht zei hij.
De vierdaagse kijken was erg leuk zo veel mensen die toen de finisch in zicht kwam in tranen uitbarsten.
Een wat oudere man werd ondersteund door twee jongere kerels over de finisch gesleept .hij was meer dood dan levend.
Wat n prestaties
Wens jullie een mooie avond

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in