Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3991 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Even bijgelezen en ik zie dat er best het een en ander gebeurd/veranderd is, vooral bij Mimali en Mus. Leuk!

Zelf blijf ik altijd twijfelen tussen wel/niet daten. Nu zit ik weer even op "wel", dus ik heb zowel vanavond als zaterdag een date (met 2 verschillende mannen) via Breeze. De verwachtingen zijn zeer laag gespannen, dus we gaan het zien.
MissUnderstood schreef:
17-07-2025 09:32
Even bijgelezen en ik zie dat er best het een en ander gebeurd/veranderd is, vooral bij Mimali en Mus. Leuk!

Zelf blijf ik altijd twijfelen tussen wel/niet daten. Nu zit ik weer even op "wel", dus ik heb zowel vanavond als zaterdag een date (met 2 verschillende mannen) via Breeze. De verwachtingen zijn zeer laag gespannen, dus we gaan het zien.
Leuk maar vertel me even over Breeze, want wat ik begrijp is dat vanuit een match meteen afspreken of hoe moet ik dat zien bij die app?
Plasticss schreef:
17-07-2025 09:42
Leuk maar vertel me even over Breeze, want wat ik begrijp is dat vanuit een match meteen afspreken of hoe moet ik dat zien bij die app?
Klopt! Flink selectief swipen is dus wel handig. Op het moment dat je een match bent moet je binnen 24 of 48 uur geloof ik doorgeven wanneer je kan en dan wordt er een date gepland. Als het na de date goed voelt (of niet) dan kan je dat doorgeven en kan je nummers uitwisselen als het nog steeds een match is.
Plasticss schreef:
17-07-2025 09:42
Je geeft aan of je wil wandelen (€4,5) of een drankje doen (€9 geloof ik) en in welke stad.( Bij een drankje reserveren zij een tafel in een zaak waar zij een partnerschap mee hebben en is het eerste drankje dat jullie bestellen betaald.)
Dan kan je aangeven wanneer het past, kom je tot een datum. 24u vóór de date bevestig je beide nogmaals. 2u voor de date gaat de chat functie open en kan je telefoonnummers uitwisselen of praktische afspraken maken.
Na de date vragen ze idd of je elkaar nogmaals wil zien en nrs wil uitwisselen.
Maar elke date is dus betalend. Bevestigt je date niet dan hou je een token waarmee je een volgende date met iemand anders kan betalen.
Ow op die manier, wellicht om een keer te proberen in de toekomst. Voor nu nee...ik zit te veel met mijn ex in mijn hoofd. Ik kan dat nog niet goed loslaten en het afspreken van gisteravond was een fout vanuit mijn kant en mijn gevoel is daar zeker nog niet klaar voor.

Maar ik volg wel gezellig jullie verhalen. Wat is trouwens jullie slechtste date-ervaring tot nu toe? Die eigenlijk in een boek van slechte date-verhalen kan?
Wat vervelend dat je ex nog zo in je hoofd zit Plastics, dan inderdaad even de tijd nemen om dat te verwerken ;)

Ik ga even nadenken over slechte dates die ik heb gehad....
Plastics nee niet daten dan nu of duidelijk zijn dat je enkel 'voor fun' date want ik wil niet weten hoe veel uren en geld ik al aan zo'n mensen heb verspild, vorige date nog.

Wel dan begin ik bij mijn 'slechte ervaringen' bij de vele mannen die nog niet over hun ex zijn en je dan op de koop toe vaak nog gebruiken als klankbord om het over haar te hebben... leuk is anders 😅
Of al die mannen die oude foto's gebruiken en dikker/dunner/kaler/gerimpelder voor je staan dan de Adonis die je in gedachten had, of die ene die zijn plaspauze gebruikte om coke te gaan snuiven, dat gewoon zei toen hij terug op zijn stoel zat en dan verbolgen was omdat ik er niet vanzelf van uitging dat, als ik met iemand date die voor tv werkt, die ook aan de coke zou zitten. Of de man die tijdens het chatten beweerde dat hij net als ik graag ging wandelen maar toen we dat dan deden op onze eerste date bleek dat hij een NAH heeft met evenwichtsstoornissen als gevolg waardoor hij erg traag moest stappen om niet uit evenwicht te geraken. Of die man waar ik een drankje mee ging doen, zijn elleboog op tafel plaatste, zijn hand onder zijn kin, me zwijmelend aankeek en zei hoe graag hij me mee naar huis zou nemen en naakt op een schapenvelleke voor zijn open haard zou leggen... En nu vergeet ik er nog heel veel 🤔
HAHHAHAHAHA Attraverso! Die man van dat schapenvel weet ik nog dat je dat vertelde!🤣

De ‘standaard’ dingen heb ik ook meegemaakt: foto’s van 20kg geleden of iemand die minstens 10cm kleiner was in het echt. Ook ooit een date gehad die heel vrolijk zat te verkondigen dat hij na mij nog een date had, alsof dat de normaalste zaak van de wereld was. Maar de ergste was toch iemand die vroeg na het wandelen of ik zin had om een drankje bij hem thuis te doen. De nieuwsgierige kant in mij dacht ‘Yes leuk! Zien hoe iemand woont’. Bleek hij samen te wonen met een vriend -had hij niet verteld- die er ook was maar het was ook een vreselijke zooi! De tuin lag vol met afval en van alles, gras/onkruid overal. In huis stond echt alles vol! Afwas van een week, een heel vies fornuis en alles was vies.. de afvalemmer liep bijna weg, zo vol zat hij. Een hele vieze bank met allemaal vlekken en wederom OVERAL rotzooi. Het leek net een studentenhuis. Ik ben toen ook heel snel weggegaan en ben daarna onder de douche gesprongen :lol:
Hahaha heerlijk om die leedverhalen te horen en te delen. Aan de andere kant: ook ergens wel fijn dat je er zo snel achter kwam dat hij zo goor woonde Pupke! Heeft je ook weer een date bespaard. 😂

Ik moet denken aan de date die een half uur na aanvang date uit het niets vroeg of hij me mocht knuffelen. Ik was te overrompeld door de vraag dus stamelde maar 'ja' terwijl ik eigenlijk nee bedoelde, en toen hij me vervolgens vastpakte (en ik een soort plank was) zei hij vrolijk: wel minimaal 30 seconden he, anders maken we geen knuffelhormoon aan. Ik heb me nog nooit zoo ongemakkelijk gevoeld en 30 seconden hebben nog nooit zoo lang geduurd. Mind you, we waren aan het wandelen dus het was ook gewoon random ergens buiten. 😂Later wilde hij ook foto's van me maken (op date 1, akward!!).

Of de date die 'vergeten' was te vermelden op zijn profiel dat hij kinderen had, maar zelfs een tweeling had van net 1. Toen ik vervolgens subtiel informeerde naar zijn ex, want kids waren vrij jong om alweer op de datingmarkt te zitten, vertelde hij doodleuk dat hij was vreemd gegaan, maar wel altijd dacht dat ze weer samen zouden komen, alleen had zij hem recent verteld dat ze weer aan het daten was, dus nu moest hij ook maar weer. Hoe dit allemaal voor mij was om horen, stond hij totaal niet bij stil. Nog los van dat ik het echt niet OK vind als iemand zijn kinderen 'verbergt' op zijn profiel.
Ooo wat een verhalen hahaha!

Mijn slechtste date was toen ik afsprak met een man die voorstelde om te gaan wandelen. Oja prima! Hij stelde voor op een natuurbegraafplaats te gaan wandelen....uh wat?? Ja dat is mooi in het midden van ons....uhm nee niet echt voor mij was dat nog geen 10 min rijden 8-.

Maar goed toch afgesproken en daar kwam hij in vol fornaat.....een pak met van die dure van bommel schoenen. Ik floepte er meteen uit 'heb je geen andere schoenen bij? We gaan wandelen in een bos????'.

Nee had hij niet maar dat maakte niks uit. Nou ik kreeg ook een cadeau......een flinke knuffelbeer met een hartje...en daar zat me toch het meest zoetsappige briefje bij. Ik dacht meteen 'die vent wilt morgen nog het liefst trouwen en volgende week kinderen'.

En de wandeling moest nog beginnen! Ja en het was een zaterdag dus mensen waren daar ook aan het uitstrooien....gelukkig ken ik dat bos dus binnen 20 min stonden weer bij de auto. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.

Uiteindelijk gezegd dat ik een vervolg er niet in zag via de app. Nou ik hoorde uren niks en uiteindelijke appte hij 'hij had de vrouw van zijn leven in mij gevonden en hij had door mijn bericht zich helemaal emotioneel laten gaan'.

Okeee......doei...en het beste. O...zo slecht.
Wat een verhalen! 🤣
Mimali schreef:
26-04-2025 10:20
Ik bedacht me net dat Binnusje al heel lang niks meer geschreven heeft. Die was toch altijd wel fanatiek in dit topic.
Misschien even klaar met alle date perikelen dat kan natuurlijk..
Nou daar ben ik weer :D

Ik was er niet klaar mee zoals de reactie onder je dacht. Maar ik ben er heel anders in gaan staan.
Niet teveel analyseren, maar gewoon laten flowen en als ik merkte dat ik moeite moest doen omdat de ander het niet wist of er het niet gelijkwaardig ging dan kapte ik het af.
Leuk detail, ik heb een date gehad met MissHolmes :D
Dat is op niets uitgelopen en het contact is verwaterd. Misschien ook deels de reden dat ze hier weg is. Ik snap het ook wel. Ik werd soms onrustig van de vele goedbedoelde adviezen.

Ik ben half maart in contact gekomen met een dame en dat ging zo vanzelf. Ik was niet eens echt bezig met het zoeken. En dit is zo iemand die niet denkt in mogelijkheden maar in oplossingen. Werkt onrechtmatig, heeft kinderen. Maar desondanks vinden we de ruimte om elkaar 2, soms 3x per week te zien zonder dat de kinderen ons zien. Dat willen we pas later.
En ze staat altijd klaar. We hadden een date en gingen naar een haardvuur concert. Na die tijd voelde ik enorme pijn en was zij degene die me naar de spoedeisende hulp bracht en bij me bleef. Ook haalde ze me op na de operatie en was ze bij me thuis en wisselde ze af samen met een vriendin van mij als zij moest werken of de kinderen had. Ze is iemand die voor je gaat en je als een prio ziet (dat heeft iemand hier wel eens benoemd, je wilt als een prio behandeld worden).
We zijn nu 4 maand verder en ik heb de tijd en rust genomen om haar beter te leren kennen. Niet dat snel snel snel. We hebben het fijn samen en geniet van alle leuke dingen.
Er komen nog genoeg uitdagingen aan, maar met iemand die altijd positief is zie ik dat vast goedkomen.

Ik heb hier verder niet echt teruggelezen maar blijft jullie belevenissen wel volgen in dit topic.
Ik heb het te pakken. Het was weer zo fijn vanavond. We hebben geknuffeld en een paar voorzichtige kussen uitgewisseld. Ik wil alleen nóg maar bij hem zijn. :love:
Leuke verhalen! Ik wil MEER😁🤣

Aahh wat fijn Happening! :-D

Volgens mij hebben wij elkaar gekruist Binnusje maar ook heel leuk om te lezen dat jij iemand hebt gevonden!
Binnusje schreef:
17-07-2025 22:28

Ik was er niet klaar mee zoals de reactie onder je dacht. Maar ik ben er heel anders in gaan staan.
Niet teveel analyseren, maar gewoon laten flowen en als ik merkte dat ik moeite moest doen omdat de ander het niet wist of er het niet gelijkwaardig ging dan kapte ik het af.
Dat is op niets uitgelopen en het contact is verwaterd. Misschien ook deels de reden dat ze hier weg is. Ik snap het ook wel. Ik werd soms onrustig van de vele goedbedoelde adviezen.

Ik ben half maart in contact gekomen met een dame en dat ging zo vanzelf. Ik was niet eens echt bezig met het zoeken. En dit is zo iemand die niet denkt in mogelijkheden maar in oplossingen. Werkt onrechtmatig, heeft kinderen. Maar desondanks vinden we de ruimte om elkaar 2, soms 3x per week te zien zonder dat de kinderen ons zien. Dat willen we pas later.
En ze staat altijd klaar. We hadden een date en gingen naar een haardvuur concert. Na die tijd voelde ik enorme pijn en was zij degene die me naar de spoedeisende hulp bracht en bij me bleef. Ook haalde ze me op na de operatie en was ze bij me thuis en wisselde ze af samen met een vriendin van mij als zij moest werken of de kinderen had. Ze is iemand die voor je gaat en je als een prio ziet (dat heeft iemand hier wel eens benoemd, je wilt als een prio behandeld worden).
We zijn nu 4 maand verder en ik heb de tijd en rust genomen om haar beter te leren kennen. Niet dat snel snel snel. We hebben het fijn samen en geniet van alle leuke dingen.
Er komen nog genoeg uitdagingen aan, maar met iemand die altijd positief is zie ik dat vast goedkomen.

Ik heb hier verder niet echt teruggelezen maar blijft jullie belevenissen wel volgen in dit topic.
Wat fijn om te horen!
Ik heb inmiddels ook iemand ontmoet waar het heel relaxed en soepel mee verloopt. We hebben het heel fijn samen..
Binnusje schreef:
17-07-2025 22:28

Ah, was jij diegene met wie ze ging videobellen? Er ontstond toen nog een heel gesprek over de ongepaste vraag wat iemand aan heeft terwijl je elkaar nog nooit hebt gezien. Ze schreef toen nog dat ze het in deze context niet ongepast vond maar dat wij dat niet konden weten. Kort daarna kwam ze daar toch op terug.

Ze is kort daarna op anoniem gegaan inderdaad en jij bent toen ook gestopt met schrijven.
Jammer als jullie persoonlijk contact de reden is geweest waarom ze op anoniem ging.

En om daar gelijk aan toe te voegen dat je het wel snapt omdat jij soms ook onrustig werd van al die goedbedoelde adviezen vind ik wat flauw. Ten eerste hoeft dat voor missholmes niet zo geweest te zijn en ten tweede: jij deelde iedere poep en scheet en er is je vaak en herhaaldelijk geadviseerd wat details weg te halen ivm de privacy van je dates. Dus kom op zeg :facepalm:

Overigens doe je dat nu weer door dit te delen, misschien zit MissHolmes hier helemaal niet op te wachten, maar daar denk jij niet eens aan.

Desalniettemin, veel plezier en geluk in je nieuwe relatie!

En MissHolmes, mocht je dit lezen: altijd welkom hier als je die behoefte voelt en hoop van harte dat het goed met je gaat 😘
peertjes wijzigde dit bericht op 18-07-2025 08:42
2.49% gewijzigd
Happening schreef:
17-07-2025 23:49
Ik heb het te pakken. Het was weer zo fijn vanavond. We hebben geknuffeld en een paar voorzichtige kussen uitgewisseld. Ik wil alleen nóg maar bij hem zijn. :love:
Aaaaaa super leuk!! echt heel fijn dat je het zo leuk heb gehad!
Dat schapenvel weet ik nog. Hoe zal het hoofd van Attraverso hebben gestaan toen die knakker dat zo zei :rofl:

Geen gruwelijke verhalen hier. Ik heb weinig ervaring met online dating. Heb 3 keer een man ontmoet via een datingapp en eigenlijk waren dat alle 3 gewoon prima kerels.

Wel van lang geleden een verhaal waar we destijds ook nadien zo om gelachen hebben. Ik date wat met een gozer die behoorlijk gefortuneerd was. Een aantal keer in de kroeg of op terras was hij zijn portemonnee vergeten of hij kwam met betalen tot de ontdekking dat die nog in zijn auto lag. Toen gezegd tegen de ober dat we even wachten nog met afrekenen omdat meneer dus per ongeluk zijn portemonnee in de auto had laten liggen en die dus even ging halen.

Toen vroeg hij me mee weekendje weg met een motorclub. Dat leek me erg leuk, reed toen zelf ook nog. Maar wij gingen met één van zijn prachtige oldtimers, ook helemaal leuk.
Eenmaal daar vroeg hij op bepaald moment of ik wilde meelopen, er moest namelijk betaald worden voor de overnachting ( ik sliep bij hem in zijn tentje) Hij vroeg mij de helft van het bedrag van zijn kampeerplaats.

Met de hele club was het regelmatig lappen voor drank en eten. Dat ging zo als we bij elkaar zaten buiten, kon je geld neergooien in een pot oid.
En elke keer bij lappen was meneer er niet of hij lapte gewoon niet.
In de avond een groot feest in een rockbar, er werden regelmatig rondjes gegeven of de mensen betaalden voor zich. Ik kreeg zat te drinken, gaf ook wat weg, en zo over een weer. Behalve van hem. Hij ging gewoon alleen naar de bar om enkel een biertje voor zichzelf te kopen.
Geweldige avond gehad maar op hem compleet afgeknapt.

Eerst was ik in de stress want ik wilde liefst direct weg wat natuurlijk niet kon. Had genoeg gedronken dus ben gewoon in zijn tentje gaan liggen en gaan slapen. Één van de groepsleden ging de volgende dag al weg ivm een familiefeest. Hij was op de motor. Ben naar hem toegegaan en gevraagd of ik met hem mee terug kon rijden. Had zelf m'n motorkleding mee voor als we daar gingen rijden. Niets gezegd tegen date en toen die gozer op punt van vertrekken stond hebben ik m'n motorkleding aangetrokken en achterop gaan zitten en met die vreemde gozer reed ik het terrein af, hij stond compleet met z'n bek vol tanden en durfde niets te zeggen.
Bleek een aardige gozer en gelukkig maar want was aardige rit vanuit Luxemburg. Hij vertelde dat iedereen hem zo kende, grote zuinige kniepert. Begrijpelijk dat hij zo gefortuneerd was.

Na dat weekend kwam hij nog bij me op de paardenstal, stond ie te huilen en te piepen of ik alsjeblieft 'verkering' met hem wilde. Echt, wat een figuur was dat zeg.
peertjes wijzigde dit bericht op 18-07-2025 08:36
3.51% gewijzigd
Happening schreef:
17-07-2025 23:49
Aaahhh, wat onwijs leuk voor je Happen. Van harte gegund hoor.
Eerlijk, mijn eerste gedachte toen ik las dat je met MissHolmes hebt gedate Binnus was: 😳 heeft miss gezegd dat het OK is dat je dit hier deelt?
En als je geen goedbedoelde adviezen wil schrijf je hier niet mee maar lees je gewoon mee. Wanneer iemand hier iets leest en daar een mening over heeft mag die gedeeld worden zolang dat respectvol blijft en dat zijn we hier toch wel.

Soit... love is in the air hier blijkbaar, geniet met z'n allen!

Ik ben al sinds 5/7 aan de praat met een, denk ik, fijne man, dagelijks een paar berichtjes om en weer, meestal op zijn initiatief, hij weet wanneer ik vrij ben, is zelf al heel de week in verlof. Er zit een klein uur rijden tussen ons in, op een dag dat we beide vrij zijn zegt hij dan 's morgens dat hij met de fiets op pad gaat tot een bepaald stadje (dat tussen ons in ligt) maar pakt dan niet door om te vragen of ik zin heb in een terrasje daar of zo... Hij lijkt een beetje geïntimideerd te zijn door hoe ik in het leven sta 'dat jij dat allemaal doet en durft, ik zit sinds mijn scheiding meestal alleen thuis op vrije dagen, ben ook niet meer op vakantie geweest'. Mss pakt hij daarom niet door, durft hij niet en daar knap ik dan een beetje op af...
Aan de andere kant heb ik sinds gisteren een erg actieve, leuke chat met een man die me zopas voor deze namiddag heeft uitgenodigd voor een wandeling met de honden...
Ik denk dat ik er op inga en als dat niks is de andere man zelf op date vraag...
Peertjes wat een verhaal zeg! Enorme afknapper en super goed aangepakt! Ik zie hem daar zo staan kijken hoe jij wegreed achterop 😂
Attraverso schreef:
18-07-2025 08:48
Peertjes wat een verhaal zeg! Enorme afknapper en super goed aangepakt! Ik zie hem daar zo staan kijken hoe jij wegreed achterop 😂
Echt, ik kan die kop nu nog voor me zien 🤣
Zie hem nu heel af en toe nog weleens rijden hier en daar. Nog steeds in de meest dure wagens, maar altijd alleen. Tja, als je niet kunt delen dan blijf je dus helemaal alleen over.
Attraverso schreef:
18-07-2025 08:44
Eerlijk, mijn eerste gedachte toen ik las dat je met MissHolmes hebt gedate Binnus was: 😳 heeft miss gezegd dat het OK is dat je dit hier deelt?
En als je geen goedbedoelde adviezen wil schrijf je hier niet mee maar lees je gewoon mee. Wanneer iemand hier iets leest en daar een mening over heeft mag die gedeeld worden zolang dat respectvol blijft en dat zijn we hier toch wel.

Soit... love is in the air hier blijkbaar, geniet met z'n allen!

Ik ben al sinds 5/7 aan de praat met een, denk ik, fijne man, dagelijks een paar berichtjes om en weer, meestal op zijn initiatief, hij weet wanneer ik vrij ben, is zelf al heel de week in verlof. Er zit een klein uur rijden tussen ons in, op een dag dat we beide vrij zijn zegt hij dan 's morgens dat hij met de fiets op pad gaat tot een bepaald stadje (dat tussen ons in ligt) maar pakt dan niet door om te vragen of ik zin heb in een terrasje daar of zo... Hij lijkt een beetje geïntimideerd te zijn door hoe ik in het leven sta 'dat jij dat allemaal doet en durft, ik zit sinds mijn scheiding meestal alleen thuis op vrije dagen, ben ook niet meer op vakantie geweest'. Mss pakt hij daarom niet door, durft hij niet en daar knap ik dan een beetje op af...
Aan de andere kant heb ik sinds gisteren een erg actieve, leuke chat met een man die me zopas voor deze namiddag heeft uitgenodigd voor een wandeling met de honden...
Ik denk dat ik er op inga en als dat niks is de andere man zelf op date vraag...
Is die fietsman nog niet zo lang gescheiden?

Ja, zo zou ik het dan ook doen zoals je schrijft. Vind het ook wel fijn als een man wat initiatief toont, maar misschien durft hij niet zo goed maar is hij in het echie wel heel leuk.

Die hondenman woont dichter bij jou in de buurt?

Nou, je bent lekker actief iig 8-)
Peertjes schreef:
18-07-2025 09:00
Is die fietsman nog niet zo lang gescheiden?

Ja, zo zou ik het dan ook doen zoals je schrijft. Vind het ook wel fijn als een man wat initiatief toont, maar misschien durft hij niet zo goed maar is hij in het echie wel heel leuk.

Die hondenman woont dichter bij jou in de buurt?

Nou, je bent lekker actief iig 8-)
Ja toch wel, lang genoeg single iig.
Ik wil eigenlijk wel een 'gewone' leuke man, niet een met een grote bek en te veel zelfvertrouwen... ik weet niet of ik het goed omschrijf zo maar denk dat je het wel snapt.
Ik ga vanmiddag die werkman bellen. Had hem gisteren gemaild ( toch weer iets voor werk) en hij heeft ook netjes teruggereageerd.

Maar ik denk dat ik hem belde vanmiddag. Gewoon even vragen of alles duidelijk is of dat hij nog vragen heeft zo kort voor de vakantie.
En dan ga ik gewoon wat informeel kletsen en kijk hoe dat loopt.

Het gevoel is uiteraard wel weer wat weggezakt, maar het blijft wel in m'n hoofd zitten en dat is eigenlijk al vanaf de eerste ontmoeting.
Ergens vind ik het jammer dat ik het voorbij laat schieten, maar m'n drempel is te hoog. Toch te bang dat hij het niet voelde en dat hij dan weet hoe ik het voel en dat we dan straks moeten samenwerken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven