Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4059 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Attraverso schreef:
19-07-2025 09:07
Vanmorgen uitnodiging ontvangen voor een date met de 5/7 man. Hij heeft nét te lang gewacht 😅 kan gewoon naar eerlijkheid zeggen dat het dit weekend niet meer lukt, zal voor volgende week zijn...
Leuk! Toch weer twee dates in het vooruitzicht!
Pupke schreef:
19-07-2025 08:45
Jazeker maar ik kijk vooruit, jij ook? Hoe doe je een spoiler? :geek:

Wat een fijne verhalen Mus, Mimali & Happening :heart:
Hoe gaat het met jou nu? Nog iets in het vooruitzicht?(lees wel mee maar het is heel veel om te onthouden met mijn verliefde hoofd 🙈)
Peertjes schreef:
18-07-2025 08:09
Ah, was jij diegene met wie ze ging videobellen? Er ontstond toen nog een heel gesprek over de ongepaste vraag wat iemand aan heeft terwijl je elkaar nog nooit hebt gezien. Ze schreef toen nog dat ze het in deze context niet ongepast vond maar dat wij dat niet konden weten. Kort daarna kwam ze daar toch op terug.

Ze is kort daarna op anoniem gegaan inderdaad en jij bent toen ook gestopt met schrijven.
Jammer als jullie persoonlijk contact de reden is geweest waarom ze op anoniem ging.

En om daar gelijk aan toe te voegen dat je het wel snapt omdat jij soms ook onrustig werd van al die goedbedoelde adviezen vind ik wat flauw. Ten eerste hoeft dat voor missholmes niet zo geweest te zijn en ten tweede: jij deelde iedere poep en scheet en er is je vaak en herhaaldelijk geadviseerd wat details weg te halen ivm de privacy van je dates. Dus kom op zeg :facepalm:

Overigens doe je dat nu weer door dit te delen, misschien zit MissHolmes hier helemaal niet op te wachten, maar daar denk jij niet eens aan.

Desalniettemin, veel plezier en geluk in je nieuwe relatie!

En MissHolmes, mocht je dit lezen: altijd welkom hier als je die behoefte voelt en hoop van harte dat het goed met je gaat 😘
Dit bedoel ik dus: verdacht, beschuldigd en veroordeeld in 1 bericht. Dat is precies waar ik (maar ook MissHolmes) tegenaan liepen.
Ze wilde het date avontuur delen en grapte om er dan een soap van te maken. Geloof dat ze toen berichten nog heeft aangepast.

Zeg nou zelf, je zit hier toch niet voor vakinhoudelijk leesvoer, maar voor lief en leed? Ik heb mijn lief en leed gedeeld. Daar mag je alles van vinden, maar ga niet direct vol in de aannames en wijzen dat zij door mij op anoniem gegaan is. Met zulke beschuldigingen jaag je mensen weg.

Dat schapenvel avontuur en de van Bommels op de natuurbegraafplaats 😅 die kwam ik even tegen. Geloof dat er veel gebeurd is, nog maar eens gaan teruglezen.
Mimali schreef:
19-07-2025 10:18
Hoe gaat het met jou nu? Nog iets in het vooruitzicht?(lees wel mee maar het is heel veel om te onthouden met mijn verliefde hoofd 🙈)
Mimali, ik ben benieuwd hoe jij het ervaart. Ik ben best rustig overdag, maar ik slaap snachts ontzettend slecht. Terwijl ik dat nooit heb. Heb jij daar ook last van? Jullie zijn al een paar stappen verder, maar qua gevoel heb ik het idee dat het wel overeen komt.
Happening schreef:
19-07-2025 11:01
Mimali, ik ben benieuwd hoe jij het ervaart. Ik ben best rustig overdag, maar ik slaap snachts ontzettend slecht. Terwijl ik dat nooit heb. Heb jij daar ook last van? Jullie zijn al een paar stappen verder, maar qua gevoel heb ik het idee dat het wel overeen komt.
Slapen was bij mij al niet best(50 plus😉) maar het gekke is als ik hem gezien heb slaap ik de nacht erna veel rustiger..
Ik voel me heel fijn, relaxed en ontspannen.. we hebben fijn app contact tussendoor, en mijn hart maakt regelmatig een sprongetje als ik een lief appje krijg.

Als ik hem weer ga zien bouwen de kriebels zich op naar gezonde spanning en ik merk wel dat de gevoelens steeds een beetje meer worden en steeds meer verbonden aan elkaar..
Verder doe ik ook gewoon lekker mijn ding en kan ik ook nog steeds genieten van alleen zijn..

Herken je het een beetje?
Ik heb steeds met jullie meegelezen, maar kom ook weer een update geven!

Ik ben aan het daten en het is heel leuk ;-D Totaal ander type dan waar ik normaal gesproken op val, maar ik had meteen een heel goede vibe en aantrekkingskracht met hem. Hij is een stuk ouder dan ik kijkt dwars door looks, een goede baan of een grote mond heen. Daardoor durf ik helemaal mezelf te zijn en dat is een heel nieuwe ervaring voor mij.
We hebben elkaar pas een paar keer gezien, maar hij zit veel in mijn hoofd. Ik ben heel benieuwd waar het heen gaat, maar het voelt goed :)
Leuk Pringle, geniet!
Mimali schreef:
19-07-2025 11:23
Slapen was bij mij al niet best(50 plus😉) maar het gekke is als ik hem gezien heb slaap ik de nacht erna veel rustiger..
Ik voel me heel fijn, relaxed en ontspannen.. we hebben fijn app contact tussendoor, en mijn hart maakt regelmatig een sprongetje als ik een lief appje krijg.

Als ik hem weer ga zien bouwen de kriebels zich op naar gezonde spanning en ik merk wel dat de gevoelens steeds een beetje meer worden en steeds meer verbonden aan elkaar..
Verder doe ik ook gewoon lekker mijn ding en kan ik ook nog steeds genieten van alleen zijn..

Herken je het een beetje?
Ik ben ook 50 plus maar sliep eigenlijk nog wel heel goed. Nu is het echt ruk, haha. Ik ben van mezelf eigenlijk heel zen, maar nu heb ik wel elke dag de hele dag door zo'n verliefd gevoel, maar doe zeker gewoon mijn ding en daar geniet ik ook van. Alleen ben ik nauwelijks vanwege de kinderen, maar ik geniet van de gezelligheid en spreek veel af met vriendinnen en vrienden. Ik werk fulltime en heb thuis ook nog een hoop te doen. Maar ik ben alleen zo doodmoe omdat ik slecht slaap. Heel irritant! :-[
Mus schreef:
19-07-2025 08:51
@Pup, mogen de B&B spoilers gewoon in het B&B vooruitkijktopic? Ik zit slechts in aflevering 2 en kan pas weer verder kijken als langeafstandsman tijd heeft... ;-D
Ow oeps, sorry😊

**
Attraverso schreef:
19-07-2025 09:07
Vanmorgen uitnodiging ontvangen voor een date met de 5/7 man. Hij heeft nét te lang gewacht 😅 kan gewoon naar eerlijkheid zeggen dat het dit weekend niet meer lukt, zal voor volgende week zijn...
Haha maakt niet uit toch! Maar wel heel leuk dat hij je toch op date heeft gevraagd ;)

**
Mimali schreef:
19-07-2025 10:18
Met mijzelf gaat het weer goed! Maar op date gebied is het heel erg stil.. ik heb donderdag weer Tinder & Bumble aangemaakt: Bij Bumble word ik door elke man ontmatcht😂 En bij Tinder heb ik 3 ‘gesprekken’ waarbij ik vraag en zij antwoorden.. bij alledrie! Maar echt super, super, super leuk dat je zo verliefd bent :heart:

Wat ontzettend leuk Pringle :-D
Pringle, wat een leuke update.

En moet echt smilen van alle rondvliegende vlinders hier :cheer2:
Peertjes schreef:
19-07-2025 12:36
En moet echt smilen van alle rondvliegende vlinders hier :cheer2:
Jaaaa ik ook!
Nu wij nog :-D
@Pupke fijn dat het weer goed gaat, maar op date gebied zo jammer zeg..
Maar hou vol, ooit komt hij op je pad💪

Pringle wat leuk voor je!

Peertjes bel gewoon je werkman wie weet zit er nog een drankje in van het weekend..

Ik gun jullie ook allemaal zo de liefde!❤️
Mimali schreef:
19-07-2025 13:47
@Pupke fijn dat het weer goed gaat, maar op date gebied zo jammer zeg..
Maar hou vol, ooit komt hij op je pad💪

Ik gun jullie ook allemaal zo de liefde!❤️
Het is nu weer heel saai op de apps, bij mij in de buurt tenminste. Wel heel jammer maar goed.. Ik hoop in ieder geval ook dat ‘ie ooit komt dat het niet meer zo lang duurt ;)
Ik had gisteren even Tinder erweer opgezet maar nog geen 30 min later weer het account verwijderd. Nee ik ben er echt nog niet klaar voor. Ik zag wel dat de gene waarmee ik ook destijds een date heb gehad en heeel heeel heeel lang mee geappt heb nog single is.

Ik heb hem toem geblokt...er kwam maar niks meer van afspreken maar wel vieze praat willen via de app. Ik was daar zoooo klaar mee.

Was denk ik gewoon nieuwschierig maar nee....wil even mentaal alles op een rijtje hebben. Gisteren een hele slechte dag gehad en vandaag mijzelf getrakteerd op een nieuwe lingerie set en een lunch. Naar mannen op straat lekker loeren dat doe ik wel uitgebreid.
Happening schreef:
19-07-2025 11:57
Ik ben ook 50 plus maar sliep eigenlijk nog wel heel goed. Nu is het echt ruk, haha. Ik ben van mezelf eigenlijk heel zen, maar nu heb ik wel elke dag de hele dag door zo'n verliefd gevoel, maar doe zeker gewoon mijn ding en daar geniet ik ook van. Alleen ben ik nauwelijks vanwege de kinderen, maar ik geniet van de gezelligheid en spreek veel af met vriendinnen en vrienden. Ik werk fulltime en heb thuis ook nog een hoop te doen. Maar ik ben alleen zo doodmoe omdat ik slecht slaap. Heel irritant! :-[

Ik denk dat ik dit deels wel herken. Ik draaide toen ik terugkwam van mijn eerste (driedaagse) date met langeafstandsman een hele tijd vooral op adrenaline. Overdag was ik bezig en werd ik afgeleid, en als ik dan 's avonds alleen in mijn bed lag, begon ik aan hem te denken en sliep ik kort en onrustig. Toen de adrenaline wat minder werd, had ik het bij vlagen nog, maar niet meer elke nacht. Ik merk dat ik inmiddels weer in wat rustiger vaarwater verkeer, omdat de eerste, hevige verliefdheid is afgezakt en het nu gewoon wel steady voelt.
The impossible only takes a little longer
Mus schreef:
19-07-2025 15:17
Ik denk dat ik dit deels wel herken. Ik draaide toen ik terugkwam van mijn eerste (driedaagse) date met langeafstandsman een hele tijd vooral op adrenaline. Overdag was ik bezig en werd ik afgeleid, en als ik dan 's avonds alleen in mijn bed lag, begon ik aan hem te denken en sliep ik kort en onrustig. Toen de adrenaline wat minder werd, had ik het bij vlagen nog, maar niet meer elke nacht. Ik merk dat ik inmiddels weer in wat rustiger vaarwater verkeer, omdat de eerste, hevige verliefdheid is afgezakt en het nu gewoon wel steady voelt.
Ja dat heb ik dus precies zoals jij het omschrijft. Inderdaad teveel adrenaline in mijn lijf om echt te kunnen afschakelen. Het zal ongetwijfeld beter gaan naarmate de tijd verstrijkt, maar het is wel wat behelpen, haha.
Ik heb zojuist de allerslechtste openingszin ooit gekregen op Tinder: “Het is jammer dat je geen Céline heet want ik ben diabeet en anders kon ik elke dag 2x insuline (in Céline) spuiten”

o_o o_o
Pupke schreef:
19-07-2025 17:16
Ik heb zojuist de allerslechtste openingszin ooit gekregen op Tinder: “Het is jammer dat je geen Céline heet want ik ben diabeet en anders kon ik elke dag 2x insuline (in Céline) spuiten”

o_o o_o
Omg....dat is slecht en ranzig...wat bezielt sommige mensen om dit te sturen en je toch niet menen dat dit werkt bij sommige
Ja, dit is toch afschuwelijk.. ik denk dat ik Tinder maar weer even een week ofzo links laat liggen want het is vreselijk saai.
Wat een sneuneus Pup!
Bah Pup... Waarschijnlijk een paar pubers die zich verveelden...
Wat ik mij nog afvroeg: zou Tinder zo saai zijn omdat het vakantie periode is?

Anyway alvast veel plezier vanmiddag Attraverso! ;)
Veel plezier Attraverso!
Fijne date gewenst Attraverso!
Dankjwel! Ik heb over een paar uur mijn date. Kan sowieso geen heel lange date worden aangezien we beide nog verplichtingen hebben... Voel gezonde spanning 😅

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven