Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 911 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Claire45 schreef:
19-07-2025 11:08
Ik heb het programma niet gezien maar zou de productie niet hebben gezegd dat ze zich van de domme moesten houden zodat ze allebei de kans kregen om hun ‘Grote drama’ zo gedetailleerd mogelijk uit de doeken te doen?

Ik denk ook dat het gescript is.

Bram vroeg op een gegeven moment aan Glennis of er beelden van haar waren toen ze begon met zingen en tadaaa hij vraagt zij draaien, 1e beelden van Glenda in haar kinderjaren de sterren van de hemel zingend.
Joppie schreef:
19-07-2025 11:08
Ja de vergoeding was volgens Lale €1000 aanmerkelijk meer dan €10 en minder dan €15000😅
Dan kan het zelfs nog € 2,50 geweest zijn :-D.
Ik vind Nicolette Kluijver wel een sympathiek persoon, ze heeft nu een hotel gekocht in Gambia met haar nieuwe partner en ook een nieuw huis in Nederland (samen?).

https://www.nu.nl/algemeen/6363118/nico ... rtner.html

Wat ik wel opvallend vind is dat ze minder dan een jaar geleden nog zei het heel langzaam aan te willen doen in haar nieuwe relatie.

https://www.nu.nl/achterklap/6327182/ni ... deren.html
Sleept ze haar kinderen weer mee? Eerst moest en zou ze naar Bonaire. Toen weer naar Nederland. Ondertussen gescheiden, enge ex blijft op Bonaire en nu dan een jaar een nieuwe liefde en naar Gambia.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Dit is rustig in BN’er land.
ach.. ik doe ook maar wat..
Ik vind het ook weinig sympathiek en rustig aan doen hoor. Helemaal met kinderen in het spel van twee kanten. Ik vind haar ex ook echt een engnek en die zijn lang samen geweest. dus weet ook niet of zij zelf de leukste partners uitkiest.
Maar dat huis in Nederland is dus misschien niet samen gekocht?

Dat ze een bedrijf begint ergens is geen raar iets toch? Ik weet niet of ik dat zou doen met een nieuwe liefde maar op zich is een hotel kopen ergens toch niet iets wat betekend dat ze haar kinderen daar meteen heen sleept?

Ze heeft een huis gekocht in NL.
Dat huis in NL hebben ze samen gekocht, ze gaan daar samenwonen, las ik laatst op haar Insta. Vind deze nieuwe man overigens ook totaal geen sympathieke uitstraling hebben.
Wat ik lees is dat ze veel aan goede doelen doen. Ze waren al eerder in Gambia om schooluniform te kopen zodat kinderen daar naar school kunnen.

Haar vriend heeft haar dat kado gegeven.

Vind ik juist heel erg sympathiek.
Strikje schreef:
20-07-2025 11:35
Wat ik lees is dat ze veel aan goede doelen doen. Ze waren al eerder in Gambia om schooluniform te kopen zodat kinderen daar naar school kunnen.

Haar vriend heeft haar dat kado gegeven.

Vind ik juist heel erg sympathiek.
Dat zegt toch verder niks over zijn uitstraling? Ik vind 'm "foute man" uitstralen.
past wat mij betreft prima bij Nicolette.. ik vind daar echt geen geur of smaak aan zitten... mijn man dus ook niet.. echt de kriebels krijg ik van haar
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven