Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 1537 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Yoekiweerstand schreef:
02-07-2025 15:27
Ja hier was dat ook zo, echt onderdeel van de dag indd.
Heb heel stiekem wel hoop dat hij mij misschien contacteert over vrijdag. (We zouden dan afspreken om te praten) maar het is nu al bijna donderdag dus ik denk dat het echt over is!
Hoezeer ik je hoop ook begrijp, zou het beter zijn dat hij vrijdag idd ook voorbij laat gaan, zodat ook jij kunt gaan afsluiten.
Live Life to the fullest
Yoekiweerstand schreef:
02-07-2025 15:27
Ja hier was dat ook zo, echt onderdeel van de dag indd.
Heb heel stiekem wel hoop dat hij mij misschien contacteert over vrijdag. (We zouden dan afspreken om te praten) maar het is nu al bijna donderdag dus ik denk dat het echt over is!
Ah ik snap je helemaal! Ik blijf toch ook steeds in de app kijken of hij niet tóch nog iets gestuurd heeft. Stom is dat he..
Maar ik ben het ook eens met Geweldigweer, ik weet jullie verhaal niet helemaal maar ik denk ook dat het beter is voor je verwerking als hij niets meer zegt.
Elegantic schreef:
02-07-2025 19:58
Ah ik snap je helemaal! Ik blijf toch ook steeds in de app kijken of hij niet tóch nog iets gestuurd heeft. Stom is dat he..
Maar ik ben het ook eens met Geweldigweer, ik weet jullie verhaal niet helemaal maar ik denk ook dat het beter is voor je verwerking als hij niets meer zegt.

Ja dat klopt ook zeker! Anders begint het weer van voor af aan.
Elegantic, als dit opnieuw is gebeurd zou ik goed kijken hoe dit komt. Wat maakt dat je zo ver verwikkeld raakt met onbereikbare mannen? Uiteindelijk is er geen basis en dat doet ook wat met jou (zoals nu). Je ziet natuurlijk alleen de leuke en spannende versie van hem. Maar niet zoals hij echt is. En continu (digitaal) contact is ook verslavend. De vraag is natuurlijk of hij echt voor jou zou hebben gekozen. Of dat alleen heeft gezegd om je aan het lijntje te houden. En of die zwangerschap zo onverwacht is. Sterkte de komende tijd.
De vorige keer lag het wel wat anders, ik had toen ook een partner en het was een (ook getrouwde) minnaar voor af en toe een seks afspraak. Maar ook toen is het toch wel wat naar geëindigd en toen zwoor ik nooit meer verwikkeld te raken met een getrouwde man.
Helaas toch weer gebeurd.. we hadden zó’n sterke aantrekking vanaf de eerste dag naar elkaar toe dat we sinds die dag echt volop erin zijn gegaan allebei. Hoe veel er waar is van wat hij zegt weet ik inderdaad natuurlijk ook niet, maar zelf zag ik de directe toekomst ook niet meer zitten met een new born erbij. Toen besloten in het nu te leven en nu te genieten maar dat is toch niet voor mij weggelegd, ik hou van een bepaalde zekerheid en bevestiging en die kan hij me niet geven.
Dus nu voor de 2e keer, nooit meer een getrouwde man!
Ik heb de laatste dagen gelezen in oude topics en deze op zoek naar herkenning.

Ik had nooit van mezelf gedacht dat ik aan een affaire zou beginnen maar na een huwelijk dat serieus in het slop is geraakt en ik er al jaren uit probeer te trekken...ben ik toch gezwicht.

Heel erg bewust de keuze gemaakt op zoek te gaan naar een minnaar. Begin van dit jaar heb ik gezoend met een ander. Dat maakte zoveel gevoelens bij me los. Terug vrouwelijk voelen, sexy enz...heb ik me gewaagd aan een profiel op SL.

Diep van binnen weet ik dat mijn huwelijk al over is. Dat ik de komende jaren een scheiding ga initiëren heb ik voor mezelf al redelijk helder. Ben financieel orde op zaken aan het stellen, om zowel mezelf als mijn man een goede start te geven na scheiding.

Heb iemand leren kennen op SL, Wat een connectie, Wat een leuke man, Twaalf jaar jonger dan mij, we hebben sinds 4 weken contact, elke dag, Elkaar 5 keer gezien, waarvan de laatste keer de hele middag/avond in een hotel inclusief mind blowing seks. We vinden elkaar heel erg leuk. Dit smaakt zo naar meer en is wat mij betreft nog lang niet over...

Ik ga nog meer lezen in dit topic, Op zoek naar herkenbaarheid,,,
Dekeukenprinses schreef:
19-07-2025 07:27

Ik had nooit van mezelf gedacht dat ik aan een affaire zou beginnen maar na een huwelijk dat serieus in het slop is geraakt en ik er al jaren uit probeer te trekken...ben ik toch gezwicht.

Heel erg bewust de keuze gemaakt op zoek te gaan naar een minnaar. Begin van dit jaar heb ik gezoend met een ander. Dat maakte zoveel gevoelens bij me los. Terug vrouwelijk voelen, sexy enz...heb ik me gewaagd aan een profiel op SL.

Diep van binnen weet ik dat mijn huwelijk al over is. Dat ik de komende jaren een scheiding ga initiëren heb ik voor mezelf al redelijk helder. Ben financieel orde op zaken aan het stellen, om zowel mezelf als mijn man een goede start te geven na scheiding.

Heb iemand leren kennen op SL, Wat een connectie, Wat een leuke man, Twaalf jaar jonger dan mij, we hebben sinds 4 weken contact, elke dag, Elkaar 5 keer gezien, waarvan de laatste keer de hele middag/avond in een hotel inclusief mind blowing seks. We vinden elkaar heel erg leuk. Dit smaakt zo naar meer en is wat mij betreft nog lang niet over...

Waarom gun je je man dan nu ook al niet een leuke scharrel ?
Jullie zouden toch bij elkaar kunnen blijven - ook al duurt dat nog jaren - tot jullie het financieel op orde hebben ; dan heeft hij de komende jaren misschien ook nog wat lol.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dekeukenprinses schreef:

Herkenbaar keukenprinses. Mijn huwelijk in de slop. Opzoek naar meer spanning en willen ontdekken. Diep van binnen weet ik ook wat ik wil. Maar de stap nemen is nog te groot.

Ik heb geen profiel op SL maar wel iemand waarmee ik het afgelopen tijd leuk heb gehad. Hij heeft echter enige tijd terug aan gegeven niet meer te willen maar geeft wisselende signalen. Het is iemand die ik geregeld zie en iemand die mij geregeld uitdaagt. Ik heb hier in mei eens over geschreven. Het leek toen over maar nadien is er nog twee keer een afspraak geweest, op mijn uitnodiging. Op mijn laatste uitnodiging kreeg ik een nee.
Het appgedrag was veel maar is verminderd. De interesse over de app lijkt verminderd. Als wij elkaar zien is het vaak als vanouds.
Onlangs een gesprek gehad waarbij de deur nog wel op een kier staat maar voorlopig niet haalbaar is.
Maar wil ík dat nog wel op deze manier?

Heb jij gewoon anoniem op SL een account aangemaakt?
Dekeukenprinses schreef:
Vergelijkbaar verhaal in omgeving gehoord: vrouw was emotioneel al uitgecheckt, had het ‘financiële plaatje’ uitgetekend, en dropte daarna de bom bij partner. Werd geen leuke scheiding, ook al was toen nog niet bekend dat ze ook qua liefde al was vertrokken (voor de vorm een paar maand gewacht met openbaar maken).
Dubbel
stoic schreef:
20-07-2025 13:37
Vergelijkbaar verhaal in omgeving gehoord: vrouw was emotioneel al uitgecheckt, had het ‘financiële plaatje’ uitgetekend, en dropte daarna de bom bij partner. Werd geen leuke scheiding, ook al was toen nog niet bekend dat ze ook qua liefde al was vertrokken (voor de vorm een paar maand gewacht met openbaar maken).
Niet zo gek. Degene die er achter komt zo belazerd te zijn met scheiding als vooropgezet plan zou zich zomaar belazerd kunnen voelen. Dat helpt zelden bij te dragen aan een vriendelijke scheiding, schijnt
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
Tulpenvrouw, voor hem 10 anderen, echt waar.
Ik weet hoe het voelt om niet geliefd en niet sexy te voelen. Maar je bent het en er zijn zat mannen die je wel willen!
Door de depressie van mijn man wat resulteerde in geen libido en mijn borstkanker traject voelde ik me lelijk en afgedankt. Totdat ik besloot dat ik er wél voor ging! En inmiddels een fantastische minnaar rijker ( met medeweten van man) en genoeg mannen die met me flirten. Omdat ik me open stel, gewaardeerd en sexy voel en dat uitstraal. Blijf niet achter hem aan lopen. Hij wil je alleen als het hem uit komt. En jouw behoeftes dan? Echt, ga op een site, beschrijf duidelijk naar wat voor type man je op zoek bent en het overkomt je. En draag uit dat je er mag wezen ( ook al voelt dat niet altijd zo) het is zoveel aantrekkelijker dan je afhankelijk van een man op te stellen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven