Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4127 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar je vind het ergens wel vervelend Attraverso? Ook al heb je maar 1 date gehad, je mág het niet leuk vinden en je mag het ook niet leuk vinden dat hij je geen bericht stuurt.
Attraverso schreef:
21-07-2025 09:54
Dit is exact wat ik bedoel.
Ik was ook gehuwd met een man waar ik heel erg trots op was. En hij op mij ook, voor wat we samen bereikt hadden.
Dat was een heel gelijkwaardige relatie.
Ik vind trots zijn op elkaar toch iets anders dan tegen elkaar opkijken..
Happening schreef:
21-07-2025 10:22
Ik wil ook een man waar ik tegenop kan kijken, maar ik wil ook dat hij tegen mij opkijkt. Zie het als een soort van wederzijdse bewondering, waardoor er gelijkwaardigheid is. En dat heeft voor mij niks te maken met hoe knap iemand is of hoeveel hij verdient. Wel dat hij op een manier in het leven staat waar ik respect voor heb en dat hij zelfvertrouwen uitstraalt en weet wat hij wil. Niet snel omver geblazen wordt door mij en bij mij niet het gevoel oproept dat ik hem moet fiksen, of dat ik mezelf moet aanpassen zodat hij me bij kan houden. Ik wil ook niet achter hem aan moeten rennen omdat hij zichzelf zo geweldig vindt dat hij zijn opties open houdt. Fysieke aantrekkingskracht moet er wel echt zijn, maar dat zit voor mij niet in hoe knap iemand is volgens de heersende standaard, maar wel in mannelijkheid. Dat is een soort energie, soort chemie, die ik meteen kan voelen. Dat moet er zijn.
Ja hier ben ik het mee eens, maar ik zou het geen opkijken noemen maar trots zijn op elkaar, in mijn beleving toch net ff anders..
Attraverso schreef:
21-07-2025 13:37
Op Bumble zie je waar je match zich bevindt als ze hun app daar openen.
Deze ochtend stond hij in de stad waar hij werkt en nu thuis.
Ik weet dat hij daar eigenlijk niets verkeerd mee doet... maar ja...

Ik zeg niet dat dit bij motormuis zo is, maar er is altijd een kans dat hij de app opende om jouw profiel nog eens te bekijken. Om het aan iemand te laten zien (ja, dat gebeurt) of om nog even iets 'op te zoeken'. Dat laatste heb ik bij langeafstandsman ook een paar keer gedaan.

Maar goed, dat hij niet appt, doet wat anders vermoeden. En jij vindt dat hij als eerste moet appen? Ik hou van duidelijkheid, dus ik had hem waarschijnlijk allang zelf een appje gestuurd.
The impossible only takes a little longer
Mimali schreef:
21-07-2025 15:58
Ik vind trots zijn op elkaar toch iets anders dan tegen elkaar opkijken..

Ja, voor mij is dat ook een fundamenteel verschil.
Mimali schreef:
21-07-2025 16:01
Ja hier ben ik het mee eens, maar ik zou het geen opkijken noemen maar trots zijn op elkaar, in mijn beleving toch net ff anders..
Voor mij is het ook wat anders, maar ik bedoel wel echt een soort van bewondering voor elkaar hebben, voor hoe de ander in elkaar zit. Dat is wat anders dan trots zijn op wat ie doet.
Ondertussen vind ik het echt heel erg lang duren voordat we elkaar weer zien. Hij stuurde vandaag ook allerlei appjes, terwijl hij eigenlijk nooit appt tijdens werk :mrgreen:
@Happening, aaahhh :flirting:

Wij zien elkaar over anderhalve week alweer en ik vind dat dus echt een periode van niks, haha. Maar goed, totaal andere situatie natuurlijk.
En wij zijn net 10 dagen bijna non-stop bij elkaar geweest :loveys:
Mus schreef:
21-07-2025 16:48
Ik hou van duidelijkheid, dus ik had hem waarschijnlijk allang zelf een appje gestuurd.
Hier hetzelfde ;)

Aahhh wat leuk Happening😊
Mus schreef:
21-07-2025 16:48
En jij vindt dat hij als eerste moet appen? Ik hou van duidelijkheid, dus ik had hem waarschijnlijk allang zelf een appje gestuurd.
Niet echt, ik heb uiteindelijk eerst ge-apt en daar is uitgebreid op gereageerd en nog een hele tijd heen-en-weer bericht tot ik weg moest... We zien wel...

Leuk dat jullie elkaar zo snel terug zien! In NL als ik het me goed herinner...
Attraverso schreef:
21-07-2025 19:51
Niet echt, ik heb uiteindelijk eerst ge-apt en daar is uitgebreid op gereageerd en nog een hele tijd heen-en-weer bericht tot ik weg moest... We zien wel...

Leuk dat jullie elkaar zo snel terug zien! In NL als ik het me goed herinner...

Ah, dus het enige wat nog ontbreekt, is een voorstel voor een tweede date? Ik ben het heel even kwijt, maar stond de date met die fietser inmiddels al?

Ja, heel fijn dat het deze keer zo snel is! In NL inderdaad. Wel andere situatie. We zitten dan nog steeds op ongeveer 2 uur afstand van elkaar en dan is er ook gewoon werk, zijn kinderen en andere (sociale) verplichtingen. Dus het wordt waarschijnlijk een rommelige gatenkaas van momenten dat we elkaar kunnen zien. Maar goed, dat geeft wel een wat realistischer beeld van hoe het waarschijnlijk vaak zal zijn. Ik kan mijn werk nog wel een beetje plooien, maar hij een stuk minder.
Mus schreef:
21-07-2025 20:02
Ah, dus het enige wat nog ontbreekt, is een voorstel voor een tweede date? Ik ben het heel even kwijt, maar stond de date met die fietser inmiddels al?
Denk dat Je de man bedoelt waar ik al van 5/7 mee app? Heb hem wat on hold gezet en gezegd dat ik dit weekend al druk was. Hij wacht dus nog op een voorstel van mij...

Motard vroeg om elkaar ergens deze week terug te zien maar ik werk vanaf morgen elke dag overdag en hij heeft nog tot eind deze week nachten...
Ah ja, die bedoelde ik ja. En jij vindt daten met twee verschillende mannen ook ingewikkeld toch? Eerst mister motormuis dan maar?
Mus schreef:
21-07-2025 20:29
Ah ja, die bedoelde ik ja. En jij vindt daten met twee verschillende mannen ook ingewikkeld toch? Eerst mister motormuis dan maar?
Inderdaad, ik zet nog geen date met 5/7 man.
Attraverso schreef:
21-07-2025 13:37
Op Bumble zie je waar je match zich bevindt als ze hun app daar openen.
Deze ochtend stond hij in de stad waar hij werkt en nu thuis.
Ik weet dat hij daar eigenlijk niets verkeerd mee doet... maar ja...
Oooh, dus zo werkt dat op Bumble met die locatie. Dat verandert dus alleen als je dan ook echt de app opent?
Ik vond het al super irritant. Ik ben voor mijn werk regelmatig in andere plaatsen, vind het echt totaal onnodig als je met een nog onbekende aan het chatten bent dat diegene steeds kan zien in welke plaats je bent.

Is hij allang actief op datingsites?

Hij heeft dus wel voorgesteld om elkaar weer te ontmoeten, maar het lukt dus niet ivm jullie werktijden begrijp ik.. enkele andere concrete voorstellen doen, hij werkt niet structureel in nachtdiensten neem ik aan.
Mus schreef:
18-07-2025 21:28
Ik vraag me eerlijk gezegd af of je zou moeten daten als je je zo voelt. Ik vrees dat het een recept is voor op de verkeerde mannen vallen en toxische relaties aangaan...
Ja ik wil nu ook niks aan gaan, ik lees hier mee maar het is nog te vroeg voor mij om weer actief te gaan daten. Het was gisteren pas 3 weken geleden dat het over en klaar was met hem. Hij is er blijkbaar al volledig overheen, als je nu al een actief account kan aanmaken op bumble....of wacht het is géén nieuwe account maar een bestaand met allemaal recente foto's. Ja dan ben je of over me heen, of je hebt nooit wat voor me gevoeld of je bent op zoek naar een rebound.

Ik heb via een vriendin vernomen + screenshots gekregen dus zeg genoeg. Sowieso vreemd dat je een account aanhoudt...ik heb mijn accounts allemaal verwijderd na 2 maanden. Ik had toen ook een rode vlag moeten zien...toen hij vroeg waarom ik hem had verwijderd op tinder en waarom ik op bumble wel nog een account had. Dus toen heeft hij toen zitten swipen....rode vlag rode vlag....nu zie ik dat maar toen niet.

En nee ik start 4 augustus sowieso behandeling bij de psycholoog voor dat maar ik voel me wel al weer meer down to earth....nadat ik dat account van hem zag...is ineens dat schuld gevoel verdwenen. Ik besteed nu lekker tijd aan mijzelf. Hardlopen weer opgepakt, althans pas 1x weer gedaan maar wil weer 'liever' voor mijzelf zijn. Eerst alles op een rijtje en de rest komt wel :)

Kwam gisteren zelfs een liedje tegen wat ik dacht ja echt wel! Is dit liedje https://www.youtube.com/watch?v=XdzmbuUsgfM ik ben een Queen en heb niemand nodig om mij gelukkig te maken :D :D
Peertjes schreef:
22-07-2025 08:10
Oooh, dus zo werkt dat op Bumble met die locatie. Dat verandert dus alleen als je dan ook echt de app opent?
Ik vond het al super irritant. Ik ben voor mijn werk regelmatig in andere plaatsen, vind het echt totaal onnodig als je met een nog onbekende aan het chatten bent dat diegene steeds kan zien in welke plaats je bent.

Is hij allang actief op datingsites?

Hij heeft dus wel voorgesteld om elkaar weer te ontmoeten, maar het lukt dus niet ivm jullie werktijden begrijp ik.. enkele andere concrete voorstellen doen, hij werkt niet structureel in nachtdiensten neem ik aan.
Volgens mij kan je dat ook uitzetten dat iemand je locatie kan zien..
Mimali schreef:
22-07-2025 08:34
Volgens mij kan je dat ook uitzetten dat iemand je locatie kan zien..
Daar had ik inderdaad naar gezocht maar kon het niet vinden.
Peertjes schreef:
22-07-2025 08:40
Daar had ik inderdaad naar gezocht maar kon het niet vinden.
Ik lees nu dat je" tijdens gebruik van de app" als optie kan kiezen, dan werkt hij je locatie alleen bij als je de app opent en als de app op de achtergrond draait.
Ik heb trouwens de locatie van mijn telefoon niet standaard aanstaan dan kan de app toch ook je locatie niet weten?
Plasticss schreef:
22-07-2025 08:16
Ja ik wil nu ook niks aan gaan, ik lees hier mee maar het is nog te vroeg voor mij om weer actief te gaan daten. Het was gisteren pas 3 weken geleden dat het over en klaar was met hem. Hij is er blijkbaar al volledig overheen, als je nu al een actief account kan aanmaken op bumble....of wacht het is géén nieuwe account maar een bestaand met allemaal recente foto's. Ja dan ben je of over me heen, of je hebt nooit wat voor me gevoeld of je bent op zoek naar een rebound.

Ik heb via een vriendin vernomen + screenshots gekregen dus zeg genoeg. Sowieso vreemd dat je een account aanhoudt...ik heb mijn accounts allemaal verwijderd na 2 maanden. Ik had toen ook een rode vlag moeten zien...toen hij vroeg waarom ik hem had verwijderd op tinder en waarom ik op bumble wel nog een account had. Dus toen heeft hij toen zitten swipen....rode vlag rode vlag....nu zie ik dat maar toen niet.

En nee ik start 4 augustus sowieso behandeling bij de psycholoog voor dat maar ik voel me wel al weer meer down to earth....nadat ik dat account van hem zag...is ineens dat schuld gevoel verdwenen. Ik besteed nu lekker tijd aan mijzelf. Hardlopen weer opgepakt, althans pas 1x weer gedaan maar wil weer 'liever' voor mijzelf zijn. Eerst alles op een rijtje en de rest komt wel :)

Kwam gisteren zelfs een liedje tegen wat ik dacht ja echt wel! Is dit liedje https://www.youtube.com/watch?v=XdzmbuUsgfM ik ben een Queen en heb niemand nodig om mij gelukkig te maken :D :D

Wat maakt het uit wat hij op datingsites uitspookt? Die man was niet goed voor je, laat hem los en richt je op jezelf. Heel fijn dat je bijna bij de psycholoog terecht kunt. Geluk moet uit jezelf komen, niet van iemand anders.
Mus schreef:
22-07-2025 09:18
Wat maakt het uit wat hij op datingsites uitspookt? Die man was niet goed voor je, laat hem los en richt je op jezelf. Heel fijn dat je bijna bij de psycholoog terecht kunt. Geluk moet uit jezelf komen, niet van iemand anders.
Voor mij maakt dat nu ook niks meer uit, toen ik dat zag was ook het schuld gevoel en de twijfel dat het aan mij lag, in één keer weg. Dat klopt en dat geluk ga ik voor mijzelf nu voorop zetten :)
Plasticss schreef:
22-07-2025 09:24
Voor mij maakt dat nu ook niks meer uit, toen ik dat zag was ook het schuld gevoel en de twijfel dat het aan mij lag, in één keer weg. Dat klopt en dat geluk ga ik voor mijzelf nu voorop zetten :)

Heel goed, veel succes de komende tijd!
Ik dacht dus een relatie te hebben, nu 7 maanden. Stonden op het punt om onze kinderen erbij te gaan betrekken. Dus dacht toch redelijk serieus. Soms ook wel twijfel van mijn kant, past hij wel bij mij? We verschillen best wel in bepaalde dingen. Nu weet ik dat dat niet heel erg hoeft te zijn maar hij is bijna 60, nog best wel een stapper en drinkt redelijk veel. En zo zijn er nog wel wat meer dingen. Zal hij ongetwijfeld ook hebben bij mij. Maar hier is eigelijk nooit echt over gepraat. Ik mis eigelijk een beetje de verdieping/ verbinding.

Nu is het zo dat ik 10 dagen op vakantie ben. Busreis naar Spanje…lange reis van toch gauw 20 uur. Vrijdag vertrokken…tot nu toe niks van hem gehoord. Niet of ik veilig ben aangekomen, hoe het hier is, gewoon stilte. Als ik een verhaal op fb plaats zie ik wel dat hij het bekijkt. Maar geen reactie, helemaal niks. En eigelijk valt mij dit vies tegen van hem. Als hij op vakantie zou gaan, zou ik toch willen weten of ze veilig zijn aangekomen, hoe de reis was etc? Ik weet, ik kan hem ook appen maar dat hij totaal geen belangstelling toont voor de vakantie waar ik mij zo op heb verheugd (samen met mijn dochter) . Ik vind dat raar. Ik ben dan ook koppig en app hem uit principe niet. De donderdag voor mijn vakantie heb ik hem nog geappt, moest ook weer van mijn kant komen.

Ik laat mijn vakantie er niet door verpesten hoor maar het blijft toch wel wat door mijn hoofd heen spoken nu.
Is ook niet leuk, Lisa. Er kunnen natuurlijk wel 3 miljoen redenen voor zijn.
Ik zou dan weer niet uit koppigheid niet uit mezelf gaan appen - ik zou gewoon een appje sturen met een leuke vakantiefoto en zien hoe hij daarop reageert.
Lisa2022 schreef:
22-07-2025 10:25
Ik dacht dus een relatie te hebben, nu 7 maanden. Stonden op het punt om onze kinderen erbij te gaan betrekken. Dus dacht toch redelijk serieus. Soms ook wel twijfel van mijn kant, past hij wel bij mij? We verschillen best wel in bepaalde dingen. Nu weet ik dat dat niet heel erg hoeft te zijn maar hij is bijna 60, nog best wel een stapper en drinkt redelijk veel. En zo zijn er nog wel wat meer dingen. Zal hij ongetwijfeld ook hebben bij mij. Maar hier is eigelijk nooit echt over gepraat. Ik mis eigelijk een beetje de verdieping/ verbinding.

Nu is het zo dat ik 10 dagen op vakantie ben. Busreis naar Spanje…lange reis van toch gauw 20 uur. Vrijdag vertrokken…tot nu toe niks van hem gehoord. Niet of ik veilig ben aangekomen, hoe het hier is, gewoon stilte. Als ik een verhaal op fb plaats zie ik wel dat hij het bekijkt. Maar geen reactie, helemaal niks. En eigelijk valt mij dit vies tegen van hem. Als hij op vakantie zou gaan, zou ik toch willen weten of ze veilig zijn aangekomen, hoe de reis was etc? Ik weet, ik kan hem ook appen maar dat hij totaal geen belangstelling toont voor de vakantie waar ik mij zo op heb verheugd (samen met mijn dochter) . Ik vind dat raar. Ik ben dan ook koppig en app hem uit principe niet. De donderdag voor mijn vakantie heb ik hem nog geappt, moest ook weer van mijn kant komen.

Ik laat mijn vakantie er niet door verpesten hoor maar het blijft toch wel wat door mijn hoofd heen spoken nu.
Een relatie van 7 maanden? Dit klinkt meer als pas een paar dates gehad.
Komt het initiatief altijd meer van jou dan van hem?
Ik had hem allang gebeld geloof ik..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven