Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 643 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
AnAppleADay schreef:
21-07-2025 09:15
Huh, dit ging toch over oude seizoenen? Dan is het toch sowieso geen spoiler?
Of mag dat ook niet meer?

Nouja precies. Mijn vraag ging over de seizoenen die achter ons liggen.
En de huidige info die ik gaf was eerder op dit topic, paar dagen geleden, ook geen spoiler.
Dat de mods het in de gauwigheid verkeerd interpreteren kan ik me nog voorstellen, maar degene die gestaft heeft mag zich wel even achter de oren krabben.
Courage schreef:
21-07-2025 00:53
Het was geen informatie die in uitzendingen aan bod komt.
En 2 andere deelnemers in de huidige serie hebben hetzelfde gedaan en dat is hier ook al gewoon besproken.
Ik heb er enkel nog een vraag aan gekoppeld, en die sloeg gewoon op de afgelopen seizoenen. Niet het huidige seizoen.
Ik ben echt beledigd dat dit als spoileren werd gezien. As if.
Eens hoor, ik vind het ook vaak zwaar overdreven wat hier als spoilers worden gezien.
Courage schreef:
21-07-2025 11:06

Dat de mods het in de gauwigheid verkeerd interpreteren kan ik me nog voorstellen, maar degene die gestaft heeft mag zich wel even achter de oren krabben.

Ach ja, het was weekend. Mods hadden misschien wat minder tijd en zullen misschien hebben gedacht: "wéér een melding van een spoiler paniekeling, verwijderen maar die hap, zijn we er vanaf voordat er nog 10 meldingen volgen!😆
Het is ook gewoon weer hoog tijd voor een nieuwe aflevering om ons weer op te kunnen storten! :-D
dolfje schreef:
20-07-2025 13:12
Ja ok dat is zo maar ik vind bij de ouderen vaak vooral veel verwijten " hij vraagt niks" " hij doet niks uit zichzelf" etc. Bij de wat jongere is dat minder.
Valt me sowieso op dat de jongere deelnemers emotioneel wat volwassener lijken te zijn. Beter dingen verwoorden, verantwoordelijkheid nemen voor eigen gedrag etc.
Courage schreef:
21-07-2025 11:06
Nouja precies. Mijn vraag ging over de seizoenen die achter ons liggen.
En de huidige info die ik gaf was eerder op dit topic, paar dagen geleden, ook geen spoiler.
Nou, inderdaad. Wat een raar overdreven gedoe.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
muts87 schreef:
21-07-2025 13:12
Valt me sowieso op dat de jongere deelnemers emotioneel wat volwassener lijken te zijn. Beter dingen verwoorden, verantwoordelijkheid nemen voor eigen gedrag etc.

Ze zijn denk ik nog wat minder "aangetast", hebben minder allergieën.
Wat ik mij ook afvraag: Bij bijvoorbeeld Ingrid en Illya "moet er nog heel wat gebeuren", er moet dus geklust worden en dan horen de dates mee te doen.
Dat er sowieso van alles moet gebeuren met gasten is logisch, dat weet je als date.
Maar zelf zou ik, wanneer ik de gastvrouw/ eigenaar zou zijn, zorgen dat er niet al te urgente klussen meer zouden liggen voor de dates zouden komen.
Je wilt iemand toch leren kennen in een ontspannen, gezellige sfeer?
Waarom moeten de dates meteen mee gaan klussen en zorgzaam naar de eigenaar doen terwijl het hun terrein (nog) helemaal niet is? Ik zou als date niet uit mezelf in de kastjes van de gastheer/gastvrouw durven graaien.

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat ze de dates een realistische situatie willen voorschotelen....met allerlei klussen dus.
Hangt misschien ook een beetje samen met de periode waarin de deelnemers langskomen. Dat is niet het hoogseizoen, maar het hoogseizoen is ook precies de periode waarin je niet allerlei klussen kunt gaan doen omdat je dan gasten hebt. Dus dan valt de komst van de deelnemers denk ik wel een beetje samen met het klussen in het laagseizoen. Wat niet wegneemt dat ik vind dat je nieuwe liefde geen veredelde klusjesman moet zijn hoor, maar dat er juist in deze periodes iets te doen is, snap ik op zich wel.
meisje85 schreef:
21-07-2025 14:19
Hangt misschien ook een beetje samen met de periode waarin de deelnemers langskomen. Dat is niet het hoogseizoen, maar het hoogseizoen is ook precies de periode waarin je niet allerlei klussen kunt gaan doen omdat je dan gasten hebt. Dus dan valt de komst van de deelnemers denk ik wel een beetje samen met het klussen in het laagseizoen. Wat niet wegneemt dat ik vind dat je nieuwe liefde geen veredelde klusjesman moet zijn hoor, maar dat er juist in deze periodes iets te doen is, snap ik op zich wel.

Ah ja, dat zal er zeker mee te maken hebben!
Lieneke schreef:
21-07-2025 14:14
Wat ik mij ook afvraag: Bij bijvoorbeeld Ingrid en Illya "moet er nog heel wat gebeuren", er moet dus geklust worden en dan horen de dates mee te doen.
Dat er sowieso van alles moet gebeuren met gasten is logisch, dat weet je als date.
Maar zelf zou ik, wanneer ik de gastvrouw/ eigenaar zou zijn, zorgen dat er niet al te urgente klussen meer zouden liggen voor de dates zouden komen.
Je wilt iemand toch leren kennen in een ontspannen, gezellige sfeer?
Waarom moeten de dates meteen mee gaan klussen en zorgzaam naar de eigenaar doen terwijl het hun terrein (nog) helemaal niet is? Ik zou als date niet uit mezelf in de kastjes van de gastheer/gastvrouw durven graaien.

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat ze de dates een realistische situatie willen voorschotelen....met allerlei klussen dus.
Denk dat het vooral van de productie moet. Al die klusjes. Dat is leuke tv.
Nina-tje schreef:
21-07-2025 00:40
Ik denk dat met niet spoileren, als ik voor mezelf spreek, ook bedoeld wordt geen info delen die op berichten op socials leest. Want die kunnen vaak gepost zijn door mensen die wel vooruit kijken.
Zelf kijk ik ook echt alleen op tv en ik lees dus geen berichten op de socials om geen spoilers te lezen.

Hier gewoon alleen praten over de uitzendingen op rtl.
Hier ben ik het mee eens. Ik wil ook liever geen info over social media lezen en alleen over de uitzendingen praten hier.

Nieuwe aflevering zo kijken! Vind drie dagen er tussen echt lang. Benieuwd!
Ik zit klaar :rolling:
Dit weer 😬😬😬😬
Geen bijzonderheden
En dan zit je met je zonnebril aan het ontbijt.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
21-07-2025 20:42
Ik hou m zelfs op in bed!
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
21-07-2025 20:43
Ik hou m zelfs op in bed!
Kinky
Geen bijzonderheden
30 juli komt mijn Facebookvriend in beeld bij Ingrid. Bij het live gebeuren, bij videoland eerder. Ik ben me kapot geschrokken🤣🫣
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
21-07-2025 20:42
JC ook als hij broodjes afbakt.
Everything you see I owe to spaghetti!
yasmijn schreef:
21-07-2025 20:46
30 juli komt mijn Facebookvriend in beeld bij Ingrid. Bij het live gebeuren, bij videoland eerder. Ik ben me kapot geschrokken🤣🫣
Dat geloof ik!
Annapicobella schreef:
21-07-2025 20:47
JC ook als hij broodjes afbakt.
JP Chenet.
Geen bijzonderheden
Jean Paul, vind ik er uitzien alsof hij een misdaadverslaggever van de Telegraaf is. ;)
Karakter is wat je bent in het donker.
MidasWolf schreef:
21-07-2025 20:54
Jean Paul, vind ik er uitzien alsof hij een misdaadverslaggever van de Telegraaf is. ;)
:lol:
Geen bijzonderheden
Ingrid met haar initiatief nemen, elk seizoen zitten er wel twee tussen die geen moment onbenut laten om daarover te beginnen.
Karakter is wat je bent in het donker.
Wat een flauwe humor de hele tijd met die twee dames, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar. Op elk potje past een dekseltje (om het maar even net zo flauw te houden).
Het is sáái vandaag.
Geen bijzonderheden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven