Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 347 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het nu, na (bijna) 9 afleveringen, nog steeds nogal saai.

Dit is al de start van de derde week natuurlijk. Heb echt het idee dat het enorm gerekt wordt. Want echt veel gebeurt er niet.

En wat ziet Eveline in die vreselijke Rob? Dat is toch gewoon géén leuke man?
Ooooh, Rayisa doet morgen een Malgosia'tje!! Misschien gaat er dan toch iets gebeuren.
Ik vind die beide mannen bij Eveline niks. Maar van Arie nog net even te weinig gezien. Rob is eng. Krijg stalkgevoelens bij hem. Maakt van een nachtzoen een groot ding. Komt nogal wanhopig over.

Maar wat vinden jullie van Daniel? Hij is wel erg praktisch volgens mij. En dan dat hij zegt: 'ik doe een arm om haar heen want dan voelt ze bevestiging dat het goed zit'. Zelf wil hij dat helemaal niet. Zo geef je nogal gemixte signalen af.
Yildizlar2 schreef:
21-07-2025 19:29
Heb je het voorstukje van morgen gezien ?
Haha, nee!
apppie schreef:
21-07-2025 19:14
Ik vind Ilya en Rayisa wel een te grappige match. Ik denk dat zelfs deze broodnuchtere man niet immuun is voor haar innemendheid ;-D
Ik vind Raysia helemaal niet innemend. Ze gedraagt zich precies zoals Malgosia vorig jaar, veel trucjes om aantrekkelijk en sexy over te komen, maar ze voelt waarschijnlijk niks voor hem.
Vivamensje schreef:
21-07-2025 20:43
Ik vind Raysia helemaal niet innemend. Ze gedraagt zich precies zoals Malgosia vorig jaar, veel trucjes om aantrekkelijk en sexy over te komen, maar ze voelt waarschijnlijk niks voor hem.
Ik heb ook niets met haar. Vind haar inderdaad heel gemaakt en weinig authentiek. Ze speelt gewoon een rol. En die nadruk op het meisje dat graag een prinses wil zijn en verwacht dat een man haar verwent, daar ben ik ook wat te nuchter en te weinig 'prinses' voor ;-)
Toch lijkt ze me net iets minder vamp dan Malgosia.
zwembad84 schreef:
21-07-2025 19:55
Ik vind die beide mannen bij Eveline niks. Maar van Arie nog net even te weinig gezien. Rob is eng. Krijg stalkgevoelens bij hem. Maakt van een nachtzoen een groot ding. Komt nogal wanhopig over.

Maar wat vinden jullie van Daniel? Hij is wel erg praktisch volgens mij. En dan dat hij zegt: 'ik doe een arm om haar heen want dan voelt ze bevestiging dat het goed zit'. Zelf wil hij dat helemaal niet. Zo geef je nogal gemixte signalen af.
Ik ben stiekem verliefd op Daniel. Ik vind hem heel leuk en lekker zichzelf.
Hij probeert gewoon haar op haar gemak te laten voelen om zo te ontdekken of er meer in zit.

Illya ook zo leuk om naar te kijken. Krijg ook Malgosia vibes en vertrouw Rayisa voor geen meter eerlijk gezegd. Wel leuke tv.

Eveline lijkt Arie leuk te vinden, maar zie het niet gebeuren.

En zoo jammer dat in Suriname die eerste vrouw weg is!!
Noëlle_ismijnnaam schreef:
21-07-2025 13:55
Magda was de mannen ook aan het vertellen over hoe haar overleden man vroeger dingen deed en toen de mannen daar niet op reageerden keek ze behoorlijk gepikeerd. Morgen wordt spannend denk ik, heb er weer zin in! En ja, Rob is inderdaad een engnek. Iemand sprak hier over mannetje, dat vind ik wel een goede benaming voor hem. Mannetje.
Mannetje dekt de lading niet wat mij betreft. Griezeltje vind ik het.
Ik ben nog niet bij het einde van de aflevering, maar hij heeft nu al 4 keer gezegd: ik blijf gewoon mezelf.
LieveMona schreef:
21-07-2025 19:49
Ooooh, Rayisa doet morgen een Malgosia'tje!! Misschien gaat er dan toch iets gebeuren.
Ik denk niet eens dat er wat gebeurd is. Hij heeft waarschijnlijk gewoon verteld dat hij het niet voelt, dat ze niet zijn type is. En zij is gewoon een slechte verliezer en laat zich enorm kennen.
Ah de sluimerreclame van de Lays chips is ook begonnen. Bij Ilya bij de jacuzzi
Pelle schreef:
21-07-2025 21:25
Mannetje dekt de lading niet wat mij betreft. Griezeltje vind ik het.
Ik ben nog niet bij het einde van de aflevering, maar hij heeft nu al 4 keer gezegd: ik blijf gewoon mezelf.
Ja echt geen leuke man en zei hij nou uitslover toen de nieuwe zei dat hij zijn klusbroek bij had ?
OMG, Magda die zegt: we hebben het ergste gehad, zullen we maar zeggen. Fons was gewoon een leuke man.

Ik snap Dick eigenlijk wel. Karin is wel een lieve, slimme en leuke meid. Maar ze mist een beetje spontaniteit, iets stijfjes. Kan ook aan de setting liggen hoor. Maar zo op de eerste indruk vind ik de tweede dame beter passen.

Ik hoop voor Daniel dat dame 2 snel komt. Renske doet te krampachtig.

Ik ben geen fan van beide mannen bij Eveline, maar ze lijkt erg gecharmeerd van Arie. Leuk om te volgen hoe Rob daarmee omgaat :popcorn:
Yildizlar2 schreef:
21-07-2025 21:34
Ja echt geen leuke man en zei hij nou uitslover toen de nieuwe zei dat hij zijn klusbroek bij had ?
Ja, Arie zei dat hij zijn kluskleding bij zich had. En toen zei Rob inderdaad uitslover, ik denk dat iedereen die hier komt, kan klussen. Nou ja: ik blijf gewoon mezelf.
Yildizlar2 schreef:
21-07-2025 21:34
Dat meende ik ook zo te begrijpen inderdaad.

En hoe hij Eveline in de gaten hield hoe ze naar die andere man keek.
De laatste afleveringen let ik wat meer op de muziek. Bij een fragment met Rayisa: material girl van Madonna :-D
pelle wijzigde dit bericht op 21-07-2025 21:40
1.33% gewijzigd
Pelle schreef:
21-07-2025 21:37
De laatste afleveringen let ik wat meer op de muziek. Bij een fragment met Rayisa: material girl van Modonna :-D
Ja en hello van Lionel Richie toen Eveline zei dat Arie mooie ogen had 🤣
De eerste dag van Renske bij Daniël ging hij op een gegeven moment hardlopen en toen zei hij tegen haar dat zij 'vast niet mee wilde'.

Waar sloeg dat op?

Ik vraag me af of hij niet gewoon meer van dat soort vage dingen zegt de hele tijd. En dat daardoor ook van die rare situaties ontstaan.
Nadinexxx schreef:
21-07-2025 21:19
Ik ben stiekem verliefd op Daniel. Ik vind hem heel leuk en lekker zichzelf.
Hij probeert gewoon haar op haar gemak te laten voelen om zo te ontdekken of er meer in zit.
Ik vind hem ook leuk. Echt mijn type en ik denk dat ik ook wel bij hem zou kunnen passen. Nu heb ik al wel jaren een top relatie met een geweldige man. Maar als vrijgezel had ik denk ik gereageerd op Daniel z'n oproep :-D
Zooo... Magda. Dat was echt vals O_o
Wij zaten allebei verontwaardigd naar de tv te roepen.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Omdat ik het al op een belachelijk vroeg tijdstip heb gekeken zal ik niet veel zeggen, maar het liedje en de beelden toen JP op de quad zat 🤣

Wat een gezuip en gevreet daar zeg.

Wat deed Eveline dat netjes bij één van haar mannen. Kunnen er veel nog wat van leren.

En wat een ontzettende leuke dame bij Dick. Maar ik begin het idee te krijgen dat het bij Dick nooit goed genoeg exact in zijn straatje zal zijn.

Wel prachtige beelden zeg van Suriname.

Ilya met z'n rode t-shirt, die kijkt voorgoed anders naar een rood t-shirt of misschien gooit ie em wel weg 🙈
Ik vond Raiysa wel vermakelijk, maar wat een valse reactie zo.

Ik vind Petra een leuke vrouw, benieuwd naar het verdere verloop daar.
muts87 schreef:
21-07-2025 22:21
Ik vind hem ook leuk. Echt mijn type en ik denk dat ik ook wel bij hem zou kunnen passen. Nu heb ik al wel jaren een top relatie met een geweldige man. Maar als vrijgezel had ik denk ik gereageerd op Daniel z'n oproep :-D
Het lijkt mij ook een heel leuke vent. Jammer dat hij nu dat pleasegedrag ging tonen om Renske tevreden te houden zodat er geen gezeur komt. Duidelijk geen match die twee.
muts87 schreef:
21-07-2025 13:44
Oh ja, laatste toevoeging. Wat een lelijk sfeerloos hotel dat van Daniel. Psychiatrisch ziekenhuis vibe. Net als het kasteel van Adrienne. Maar goed. Het is in Tsjechië. Dus daar zal de norm anders liggen.
Heel sfeerloos!! Terwijl de omgeving zo mooi is.
En volgens mij is hij ook slecht in dingen afmaken . Althans, ik meende dat hij zoiets liet doorschemeren met dat dakterras laten zien.
Ik vind dat gebeuren van Eveline zo ontzettend kinderlijk qua accessoires enzo. Die quotes op de muur geplakt bijvoorbeeld. Jammer
Ik vind Ilya wel een leuke man. Misschien niet het meest romantische type en vooral een doener denk ik. Maar hij is volgens mij wel eerlijk. What you see is what you get idee denk ik. En ik zou ook moe worden van iemand die hele tijd overal dingen achter zoekt. Ik hoop dat vrouw nummer 3 wel leuk is voor Ilya.

Denk trouwens ook dat Daniel een eerlijk persoon is. Miss een beetje een flapuit zoals met die opm dat Renske vast niet wil hardlopen. Ik zou dat ook denken, maar dan wel vragen of ze het wil. Hij flapt het eruit. En ook met die rondleiding: heb je nog vragen? Alsof een checklist afwerkt. Je moet er van houden. Het zijn wel dingen waar ik mee zou kunnen leven. Hij ziet er ook leuk uit.
Pelle schreef:
21-07-2025 21:37
De laatste afleveringen let ik wat meer op de muziek. Bij een fragment met Rayisa: material girl van Madonna :-D
Ik weet even niet meer welke aflevering maar Renate had een zwart t-shirt met pink panther aan en toen hoorde je ook het panther theme hahahaha

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven