B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND
donderdag 3 juli 2025 om 13:28
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
dinsdag 22 juli 2025 om 13:08
Ja, hij heeft zijn hart echt wel op de goede plek. Hij is natuurlijk een beetje zo'n Hollandse lomperik, maar dat weet ie van zichzelf en hij doet wel zijn best. Ik vind ook dat ie best wel uit z'n comfortzone komt. Hij heeft al heel lang niet gedate, toont oprechte interesse en doet ook zijn best om te luisteren naar feedback. En ook slaat ie een arm om Renske heen als ie het gevoel heeft dat ze dat nodig heeft. Er zijn kandidaten met een stuk minder empathie hoor.zwembad84 schreef: ↑22-07-2025 11:43Denk trouwens ook dat Daniel een eerlijk persoon is. Miss een beetje een flapuit zoals met die opm dat Renske vast niet wil hardlopen. Ik zou dat ook denken, maar dan wel vragen of ze het wil. Hij flapt het eruit. En ook met die rondleiding: heb je nog vragen? Alsof een checklist afwerkt. Je moet er van houden. Het zijn wel dingen waar ik mee zou kunnen leven. Hij ziet er ook leuk uit.
dinsdag 22 juli 2025 om 13:14
Pimpelmeesje87 schreef: ↑22-07-2025 13:05Ik weet even niet meer welke aflevering maar Renate had een zwart t-shirt met pink panther aan en toen hoorde je ook het panther theme hahahaha

dinsdag 22 juli 2025 om 13:35
Ik schreef het in het andere topic ook al. Maar valt me bij dit programma op dat de jongere kandidaten vaakemotioneel veel volwassener zijn dan de ouderenPimpelmeesje87 schreef: ↑22-07-2025 13:08Ja, hij heeft zijn hart echt wel op de goede plek. Hij is natuurlijk een beetje zo'n Hollandse lomperik, maar dat weet ie van zichzelf en hij doet wel zijn best. Ik vind ook dat ie best wel uit z'n comfortzone komt. Hij heeft al heel lang niet gedate, toont oprechte interesse en doet ook zijn best om te luisteren naar feedback. En ook slaat ie een arm om Renske heen als ie het gevoel heeft dat ze dat nodig heeft. Er zijn kandidaten met een stuk minder empathie hoor.
En naar zichzelf durven te kijken en verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag. Beter in de communicatie ook.
dinsdag 22 juli 2025 om 13:52
Hoe vonden jullie die man 2 bij Eveline? Ik weet even zijn naam niet, maar wat een toon sloeg hij tegen haar aan over de rommel in haar kamer. Ik zag bij haar dat ze daar wel op afknapte, althans dat hoop ik voor haar, want het lijkt mij een nare man die gelijk de regie wil overnemen. Hij is er net!
En die actie van Raisja toen ze zwaar beledigd wegging bij Ilya verdiende ook geen schoonheidsprijs. Wat laat je je dan kennen zeg, letterlijk een afgang.
En die actie van Raisja toen ze zwaar beledigd wegging bij Ilya verdiende ook geen schoonheidsprijs. Wat laat je je dan kennen zeg, letterlijk een afgang.
dinsdag 22 juli 2025 om 15:59
Ja, echt een generatiekloofje. Die ouderen zijn van de generatie 'Niet lullen maar poetsen'.muts87 schreef: ↑22-07-2025 13:35Ik schreef het in het andere topic ook al. Maar valt me bij dit programma op dat de jongere kandidaten vaakemotioneel veel volwassener zijn dan de ouderen
En naar zichzelf durven te kijken en verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag. Beter in de communicatie ook.
dinsdag 22 juli 2025 om 19:10
Ik vond het wel een heel leuk shirt!!!!Pimpelmeesje87 schreef: ↑22-07-2025 13:05Ik weet even niet meer welke aflevering maar Renate had een zwart t-shirt met pink panther aan en toen hoorde je ook het panther theme hahahaha
It’s 5 o clock somewhere
dinsdag 22 juli 2025 om 19:32
Top zoals Rob en Eveline dit deden. Heel liefdevol en respectvol. Heel wat anders dan bij Raysia. Illya deed het keurig helder en duidelijk. Zeker niet bot al kon Raysia zelfs zo de boodschap niet handelen. Maar dat afscheid en die middenvinger, echt schandalig. Wie is hier nu bot en had het wel beter mogen afsluiten? Verdiende Illya niet. Vind het best een leuke man. Iets meer gevoel en Minder nuchterheid zou meer bij me passen maar verder niets mis mee voor een mede nuchtere vrouw. En dat Rasyia “ontdekt” wilde worden mijn hemel ik zou echt al genoeg gezien hebben en voor de rest hebben bedankt.
dinsdag 22 juli 2025 om 19:39
Die drinkflesjes inderdaad, vreselijk. Hoop dat ze het zo verkopen in Italie want erg hygiënisch lijken ze me anders niet.Yildizlar2 schreef: ↑22-07-2025 18:30Bij Eveline dat ontbijt ook wel triest , lijkt wel een plastic kleed zo uit de verpakking vol met vouwen . Drinken uit flesjes sobere maaltijd .
dinsdag 22 juli 2025 om 20:57
dinsdag 22 juli 2025 om 21:24
Die Arie-vederci gaat het ook niet lang meer maken. Wat is dat nou als je iemand een dag kent, je meteen zo uitlaten over de "teringzooi" in haar slaapkamer? Dat is niet direct, dat is vrijpostig en eerlijk gezegd redelijk onbeschoft.
Als die man overal zo'n grote bek over opzet, dan zou ik hem snel beu zijn.
dinsdag 22 juli 2025 om 21:29
Nou eens, waar bemoeit hij zich mee.LieveMona schreef: ↑22-07-2025 21:24Die Arie-vederci gaat het ook niet lang meer maken. Wat is dat nou als je iemand een dag kent, je meteen zo uitlaten over de "teringzooi" in haar slaapkamer? Dat is niet direct, dat is vrijpostig en eerlijk gezegd redelijk onbeschoft.
dinsdag 22 juli 2025 om 22:31
Of hij past daarom juist goed bij Ingrid die wil dat je dingen zelf opmerkt en oppakt.LieveMona schreef: ↑22-07-2025 21:24Die Arie-vederci gaat het ook niet lang meer maken. Wat is dat nou als je iemand een dag kent, je meteen zo uitlaten over de "teringzooi" in haar slaapkamer? Dat is niet direct, dat is vrijpostig en eerlijk gezegd redelijk onbeschoft.
dinsdag 22 juli 2025 om 22:33
Inderdaad onbeschoft. Wat valt hij tegen zeg. Kreeg gewoon meer waardering voor Rob. Die nam zijn vertrek sportief op.LieveMona schreef: ↑22-07-2025 21:24Die Arie-vederci gaat het ook niet lang meer maken. Wat is dat nou als je iemand een dag kent, je meteen zo uitlaten over de "teringzooi" in haar slaapkamer? Dat is niet direct, dat is vrijpostig en eerlijk gezegd redelijk onbeschoft.
Iets wat we niet kunnen zeggen van Rayisa, wat liet zij zich kennen zeg.
dinsdag 22 juli 2025 om 22:50
Wat deed Illya nou verkeerd? Weten jullie het? In mijn beleving zei hij het best netjes en respectvol.
Zij had commentaar op zijn toon en daar ging hij zich later ook nog voor verontschuldigen, maar daar had hij toch helemaal geen reden voor?
Zij had commentaar op zijn toon en daar ging hij zich later ook nog voor verontschuldigen, maar daar had hij toch helemaal geen reden voor?
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
dinsdag 22 juli 2025 om 23:23
dinsdag 22 juli 2025 om 23:29
_CarmiggelT_ schreef: ↑22-07-2025 22:50Wat deed Illya nou verkeerd? Weten jullie het? In mijn beleving zei hij het best netjes en respectvol.
Hij was direkt. Te Nederlands direkt voor Malgosia Rayisa.
Denk wel een beetje een cultuur- en karakterverschil.
woensdag 23 juli 2025 om 00:11
Ik was er eerst helemaal van overtuigd dat het één van de vrouwen bij Petra zou zijn. Maar het lijkt nu bij Rob of bij Ilya.
Bij JP wordt er geen heg gesnoeid lijkt me en cava drinken kan prima op de roze pumps.
woensdag 23 juli 2025 om 00:41
Volgens mij is er sprake van wat neurodivergentie bij die man.LieveMona schreef: ↑22-07-2025 21:24Die Arie-vederci gaat het ook niet lang meer maken. Wat is dat nou als je iemand een dag kent, je meteen zo uitlaten over de "teringzooi" in haar slaapkamer? Dat is niet direct, dat is vrijpostig en eerlijk gezegd redelijk onbeschoft.
Wat mij dan vooral verbaast is dat Eveline volgens mij een behoorlijk hoge opleiding heeft, een behoorlijke carrière als ondernemer/consultant achter de rug heeft en nog steeds als jurist werkzaam is. Nou zijn conciërge en medewerker bloemenveiling prachtige en eerzame beroepen, maar toch niet het eerste waar ik aan zou denken als match. Volgens mij werken hoofden dan toch snel erg anders en zal common ground vinden toch snel een grotere uitdaging zijn.
En natuurlijk kan het prima werken en zullen er voorbeelden zat zijn waarin dat goed gaat. Maar het lijkt me hier ook wel een van de hindernissen in de match met beide mannen. Ze lijken onderling dan weer wat overeenkomsten te hebben, dus misschien toch haar type? Ben benieuwd wie er nog meer voor haar komen.
woensdag 23 juli 2025 om 06:47
Tja, ik weet niet, maar een mannelijke Miep Kraak om mij heen zou me flink op de zenuwen werken. Vind dat bijna net zo oppervlakkig als dat gezuip en gevreet van JP. Niet dat ik nu per se van die diepgaande gesprekken wil voeren of het de hele dag over de politieke situatie in de wereld wil hebben, maar als prioriteit nummer 1 van iemand schoonmaken is (en hij dat blijkbaar ook van de ander verwacht, met zijn grote mond over de teringzooi in haar kamer), dan is ie bij mij ook aan het verkeerde adres. Maar goed, dat is nu de kant die we hebben gezien, misschien is er meer.
woensdag 23 juli 2025 om 07:15
Rob was echt ontzettend sportief en dook ook niet gelijk in de ontkenningsfase zoals veel mannen dat doen bij B&B. Zei gewoon heel eerlijk dat hij het echt héél jammer vond.
Raysia, wat een mokkel is dat zeg
Dick voelt het duidelijk meer bij nummer twee dan bij Karin, dat merk en zie je heel duidelijk.
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 23 juli 2025 om 07:20
O ja. Cultuurverschil. Dat je zo weggaat nadat iemand een paar dagen gastvrij voor je is geweest vond ik wel bizar trouwens.BeeDifferent schreef: ↑22-07-2025 23:29Hij was direkt. Te Nederlands direkt voor Malgosia Rayisa.
Denk wel een beetje een cultuur- en karakterverschil.
Rob bij Eveline deed dat wel heel goed.
Wat zijn Rob en Margot trouwens al lang niet meer in beeld. Eens met de opmerkingen hier, hij kwam ontevreden en vervelend over. Als hij 65 is en zijn dochter 14, zal zijn ex inderdaad een stuk jonger zijn.
JP zei dat hij ergens 'koffie ofzo' ging drinken met Yvonne, maar puntje bij paaltje was het weer bier.
Suriname: zij zou zo een Cabau-zus kunnen zijn.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in