B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND
donderdag 3 juli 2025 om 13:28
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
woensdag 23 juli 2025 om 07:49
Ik vind haar op Schaatster Suzanne Schulting lijken.
woensdag 23 juli 2025 om 08:04
Haar gedrag heeft niks met cultuur te maken. Dat is asociaal en ze laat zich enorm kennen. Geen mooie eigenschap. Maar de manier waarop Ilya het gesprek aan gjng (wat ik zeer netjes vond), is wel typisch voor de NL cultuur. Persoonlijk vind ik dat juist iets moois van onze cultuur, maar we staan er wereldwijd om bekend dat we direct zijn._CarmiggelT_ schreef: ↑23-07-2025 07:20O ja. Cultuurverschil. Dat je zo weggaat nadat iemand een paar dagen gastvrij voor je is geweest vond ik wel bizar trouwens.
Rob bij Eveline deed dat wel heel goed.
Wat zijn Rob en Margot trouwens al lang niet meer in beeld. Eens met de opmerkingen hier, hij kwam ontevreden en vervelend over. Als hij 65 is en zijn dochter 14, zal zijn ex inderdaad een stuk jonger zijn.
JP zei dat hij ergens 'koffie ofzo' ging drinken met Yvonne, maar puntje bij paaltje was het weer bier.
Suriname: zij zou zo een Cabau-zus kunnen zijn.
Sharon heeft al eerder aan een date programma mee gedaan. Dacht al dat ik haar ergens van herkende. Heb wel het idee dat Dick de perfecte partner zoekt. Zij kletst dan nu weer veel volgens hem. Als je iemand echt leuk vindt, dan zijn dat doorgaans niet direct punten waar je op afhaakt.
Ik vind de vrouw bij Rob trouwens ook leuk. Knappe vrouw ook.
woensdag 23 juli 2025 om 08:40
Ik ook. Na 40 jaar klaar met de mannen en dan nu de vrouwen want ze vond vrouwen altijd al mooier. Je wordt m.i. niet eens lesbienne. Je bent dat of niet. Zij praat alsof het een keuze is. En wellicht dat ze het jarenlang niet heeft toegelaten, het kan allemaal, maar voor mij lijkt het alsof ze dusdanig teleurgesteld is in mannen dat ze dan nu een vrouw wil.
woensdag 23 juli 2025 om 08:53
Snap ik hoor, dat haar gedrag niets met cultuur te maken heeft. Maar wel hoe ze dat gesprek met Illya ervaart.zwembad84 schreef: ↑23-07-2025 08:04Haar gedrag heeft niks met cultuur te maken. Dat is asociaal en ze laat zich enorm kennen. Geen mooie eigenschap. Maar de manier waarop Ilya het gesprek aan gjng (wat ik zeer netjes vond), is wel typisch voor de NL cultuur. Persoonlijk vind ik dat juist iets moois van onze cultuur, maar we staan er wereldwijd om bekend dat we direct zijn.
Sharon heeft al eerder aan een date programma mee gedaan. Dacht al dat ik haar ergens van herkende. Heb wel het idee dat Dick de perfecte partner zoekt. Zij kletst dan nu weer veel volgens hem. Als je iemand echt leuk vindt, dan zijn dat doorgaans niet direct punten waar je op afhaakt.
Ik vond Illya het in elk geval prima doen.
Ja, Dick knapt snel af. Ik heb het idee dat hij uiteindelijk verliefd blijkt te zijn op iemand anders en waarschijnlijk zijn compagnon

De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
woensdag 23 juli 2025 om 09:03
Ja, dat. En ze kwam niet oprecht over. Ze vertoonde dezelfde poppenkast eerst bij Lieske en vervolgens bij Petra.zwembad84 schreef: ↑23-07-2025 08:40Ik ook. Na 40 jaar klaar met de mannen en dan nu de vrouwen want ze vond vrouwen altijd al mooier. Je wordt m.i. niet eens lesbienne. Je bent dat of niet. Zij praat alsof het een keuze is. En wellicht dat ze het jarenlang niet heeft toegelaten, het kan allemaal, maar voor mij lijkt het alsof ze dusdanig teleurgesteld is in mannen dat ze dan nu een vrouw wil.
Ook raar dat ze dacht dat Lieske Petra was. Je weet dat je daar andere kandidaten kan verwachten en hoe goed heb je dan überhaupt gekeken naar de vrouw waar je op hebt gereageerd.
woensdag 23 juli 2025 om 11:11
woensdag 23 juli 2025 om 11:43
Ben halverwege de laatste aflevering.
Ik merk dat ik medelijden heb met de man die nu nog vol goede moed op weg is naar Ingrid. Die man heeft geen flauw idee wat hem te wachten staat.
Dat daar bij Jean-Paul begrijp ik niet. Er is niks, maar dan ook niks aantrekkelijks aan die man, maar vooral Renata ziet het helemaal met hem zitten, lijkt het. Hij ziet er nou niet bepaald gezond uit, dankzij zijn leefstijl denk ik, en het lijkt alsof hij niet in staat is tot meer diepgang dan gesprekken over eten en uitjes en 'ja ik vind je leuk, maar ik vind alle dames leuk'.
Rob heeft iets raars over zich, iets heel kieskeurigs en iets narrigs omdat hij eigenlijk neerkijkt op de vrouw die nu bij hem is en denkt dat hij uit een andere (jongere) vijver kan vissen. Nou, niet bepaald Rob! Juist zíj kan veel beter krijgen.
Dick wordt zenuwachtig van de Yolanthe-lookalike. Ik vind het een leuke meid. Ze is duidelijk heel veel met gezondheid bezig, maar dat vind ik geen slechte eigenschap en ze heeft ook echt zo'n glow van iemand die zo leeft, dus het loont wel, haha (de jonge leeftijd helpt natuurlijk ook mee, dat snap ik).
Ik merk dat ik medelijden heb met de man die nu nog vol goede moed op weg is naar Ingrid. Die man heeft geen flauw idee wat hem te wachten staat.
Dat daar bij Jean-Paul begrijp ik niet. Er is niks, maar dan ook niks aantrekkelijks aan die man, maar vooral Renata ziet het helemaal met hem zitten, lijkt het. Hij ziet er nou niet bepaald gezond uit, dankzij zijn leefstijl denk ik, en het lijkt alsof hij niet in staat is tot meer diepgang dan gesprekken over eten en uitjes en 'ja ik vind je leuk, maar ik vind alle dames leuk'.
Rob heeft iets raars over zich, iets heel kieskeurigs en iets narrigs omdat hij eigenlijk neerkijkt op de vrouw die nu bij hem is en denkt dat hij uit een andere (jongere) vijver kan vissen. Nou, niet bepaald Rob! Juist zíj kan veel beter krijgen.
Dick wordt zenuwachtig van de Yolanthe-lookalike. Ik vind het een leuke meid. Ze is duidelijk heel veel met gezondheid bezig, maar dat vind ik geen slechte eigenschap en ze heeft ook echt zo'n glow van iemand die zo leeft, dus het loont wel, haha (de jonge leeftijd helpt natuurlijk ook mee, dat snap ik).
♥
woensdag 23 juli 2025 om 11:50
Renate kruipt uit haar schulp en laat meer van zichzelf zien, ik krijg meer waardering voor haar.
Rob is een rustige man maar ik vind m wel wat hebben, vriendleijke uitstraling. Anders danbv Illya die ook rustig is maar meer een muur om zich heen lijkt te hebben.
De nieuwe man bij Ingrid vind ik erg ouwelijk.overkomen.
Ben nog halverwege dus tot zover mijn inbreng.
Rob is een rustige man maar ik vind m wel wat hebben, vriendleijke uitstraling. Anders danbv Illya die ook rustig is maar meer een muur om zich heen lijkt te hebben.
Ben nog halverwege dus tot zover mijn inbreng.

woensdag 23 juli 2025 om 12:10
Mij ook, wat een geratel over tandenpoetsen op de vroege ochtend.BeeDifferent schreef: ↑23-07-2025 12:01Yolanthe lookalike werkt mij ook op de zenuwen met haar feitjes gebabbel.
woensdag 23 juli 2025 om 12:34
[quote=zwembad84 post_id=35927997 time=1753250695 “. Zij kletst dan nu weer veel volgens hem. Als je iemand echt leuk vindt, dan zijn dat doorgaans niet direct punten waar je op afhaakt.
[/quote]
Precies dat, vind je iemand niet leuk of voel je geen klik zeur je over alles wat je wel had verwacht of wat je mist, waar het bij een klik allemaal weg valt en niet meer belangrijk is. Je vind iemand leuk ondanks de punten waar je normaal bij iemand over zou vallen. Het maakt dan iemand zoals hij is. Tja dat heet dan liefde. Niet omdat maar vaak meer een ondanks.
[/quote]
Precies dat, vind je iemand niet leuk of voel je geen klik zeur je over alles wat je wel had verwacht of wat je mist, waar het bij een klik allemaal weg valt en niet meer belangrijk is. Je vind iemand leuk ondanks de punten waar je normaal bij iemand over zou vallen. Het maakt dan iemand zoals hij is. Tja dat heet dan liefde. Niet omdat maar vaak meer een ondanks.
woensdag 23 juli 2025 om 12:40
Ik ben ook pas halverwege, maar ik vond het stoer dan Renate zei dat ze echt met z'n tweeën weg wilde. Ze is echt een lieverd, denk ikNoëlle_ismijnnaam schreef: ↑23-07-2025 11:50Renate kruipt uit haar schulp en laat meer van zichzelf zien, ik krijg meer waardering voor haar.
Ben nog halverwege dus tot zover mijn inbreng.![]()

woensdag 23 juli 2025 om 12:41
woensdag 23 juli 2025 om 12:51
woensdag 23 juli 2025 om 13:59
Nog steeds bezig (moet het over de dag verdelen), maar wat erger ik me aan Rob zeg! Die denkt dat het een vleeskeuring is. Weer zo'n opmerking van hem. 'Ze ziet er goed uit, maar ze is natuurlijk ook wat ouder. Daar is niets mis mee.' Nog even en hij gaat een cijfer geven. Gaat het alleen maar daar om? En hoe denkt hij dat hij er zelf uit ziet?
Wat had Petra nr 2 in Lesbos nou bij zich? Leek op onkruid/bloemen dat ze langs de weg had geplukt en dat al helemaal vermiezerd was! Zou ik geen goede start vinden.
Wat had Petra nr 2 in Lesbos nou bij zich? Leek op onkruid/bloemen dat ze langs de weg had geplukt en dat al helemaal vermiezerd was! Zou ik geen goede start vinden.
♥
woensdag 23 juli 2025 om 14:03
woensdag 23 juli 2025 om 14:08
Niet iedereen die (ook) op vrouwen valt is natuurlijk lesbisch. En er zijn genoeg mensen die hun same sex attraction een beetje weggestopt hebben, vroeger, omdat het ingewikkeld waszwembad84 schreef: ↑23-07-2025 08:40Ik ook. Na 40 jaar klaar met de mannen en dan nu de vrouwen want ze vond vrouwen altijd al mooier. Je wordt m.i. niet eens lesbienne. Je bent dat of niet. Zij praat alsof het een keuze is. En wellicht dat ze het jarenlang niet heeft toegelaten, het kan allemaal, maar voor mij lijkt het alsof ze dusdanig teleurgesteld is in mannen dat ze dan nu een vrouw wil.
Ik word zelf wel een beetje argwanend van een totale omslag en ik vind haar ook gemaakt overkomen. Het lijkt haar niet eens zo erg uit te maken wèlke vrouw. Maar goed, niet iedereen is even comfortabel/naturel met een camera en ik kan niet in haar hoofd en hart kijken.
We gaan het zien!
woensdag 23 juli 2025 om 14:11
Haar ego was gewoon gekrenkt. Hij had het nooit goed kunnen doen in haar ogen. Ze wil gewoon niet afgewezen worden.BeeDifferent schreef: ↑22-07-2025 23:29Hij was direkt. Te Nederlands direkt voor Malgosia Rayisa.
Denk wel een beetje een cultuur- en karakterverschil.
En verder spoort ze niet vind ik. Wie doet dat nou, met die middelvinger?
Geen motto
woensdag 23 juli 2025 om 14:28
Ja hij zei dat over zichzelf tegen Eveline en zij antwoordde erop dat zij dan misschien meer mannelijk hormoon in zich had
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in