Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund, deel 3

23-07-2025 21:34 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het oude topic is vol, dus bij deze weer een nieuwe!

Wat heb je jezelf gegund. Groot, klein, duur, goedkoop, het maakt niet uit. Vertel hier wat je jezelf kado hebt gedaan, waarmee je jezelf hebt verwend. Want dat hoort gewoon zo af en toe :)

Afbeelding
Zal ik aftrappen? :) Ik heb een kleine projector gekocht. Kunnen we filmpjes van de telefoon mee afspelen of mee op vakantie om op de (meestal) mooi witte muren van het appartement af en toe eens een film te kijken als dat zo uitkomt.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
23-07-2025 21:39
Zal ik aftrappen? :) Ik heb een kleine projector gekocht. Kunnen we filmpjes van de telefoon mee afspelen of mee op vakantie om op de (meestal) mooi witte muren van het appartement af en toe eens een film te kijken als dat zo uitkomt.
Wat grappig! Klinkt als een leuk en handig ding :)

Ik heb weinig gekocht meer de laatste tijd. Ben aan het sparen voor iets groots, dus moet opletten qua uitgaves.
Een mooie jumpsuit en een tas, beiden van kleine ondernemingen die door vrouwen gerund worden. :)
Voor degene die dat premium ChatGPT abonnement heeft afgesloten, ben ik ook wel benieuwd hoe je dat kwaliteitsverschil merkt. Ik gebruik het veel voor mijn werk, maar vooralsnog alleen de gratis versie. Dat haalt me al heel veel werk uit handen, maar ik vraag me idd af wat de betaalde dan beter doet.

Ik heb mezelf net een wrotter gegund, ben heel benieuwd of dit mijn tuinierplezier nog meer gaat vergroten: https://sneeboer.com/handgesmeed-tuinge ... aCCUYd1-Pj
Tavistock schreef:
23-07-2025 22:14
Voor degene die dat premium ChatGPT abonnement heeft afgesloten, ben ik ook wel benieuwd hoe je dat kwaliteitsverschil merkt. Ik gebruik het veel voor mijn werk, maar vooralsnog alleen de gratis versie. Dat haalt me al heel veel werk uit handen, maar ik vraag me idd af wat de betaalde dan beter doet.
Toegang tot meer tools, onbeperkt nieuwste model, capaciteit etc. Maar vooral: véél minder hallucinaties
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
Lebow schreef:
23-07-2025 21:39
Welke heb je? Zoek nog iets kleins voor de slaapkamer maar vind ze best duur!

Na even twijfelen toch een horloge gekocht, ook eentje voor vriend. En een boek over verslaving en een yoga bal. Nu weer klaar met geld uitgeven.
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Koettie schreef:
24-07-2025 05:44
Welke heb je? Zoek nog iets kleins voor de slaapkamer maar vind ze best duur!
Ik heb deze via Zara home https://www.zara.com/nl/nl/prixton-pro ... 92061.html. Zie dat ie nu even is uitverkocht. Afbeelding
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Tvp
Na regelmatig uitvallen van de accu een nieuwe elektrische fiets!
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
Een Bear Design kleine rugzak. Echt zo mooi, blij mee! :heart:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Na heel wat jaren in m'n oude auto te hebben gereden.
Heb ik een nieuwe (2e hands) auto gekocht!!! Zo mooi en zo luxe. In vergelijking wat ik nu reed.
Heul veel geld en al m'n spaargeld is op. Lang voor gespaard. Maar ben blij!! :cheer2:
Oh en een nieuwe telefoon met Bluetooth oortjes. Het is nu echt op 🤣
Een creatieve zomercursus. 4 avonden plezier en hopelijk daarna ook nog.
Lebow schreef:
24-07-2025 08:19
Ik heb deze via Zara home https://www.zara.com/nl/nl/prixton-pro ... 92061.html. Zie dat ie nu even is uitverkocht. Afbeelding
Thanks, die ziet er mooi uit. Is ie ook fijn? Heb hem even opgeslagen!
Poes schreef:
24-07-2025 13:21
Na heel wat jaren in m'n oude auto te hebben gereden.
Heb ik een nieuwe (2e hands) auto gekocht!!! Zo mooi en zo luxe. In vergelijking wat ik nu reed.
Heul veel geld en al m'n spaargeld is op. Lang voor gespaard. Maar ben blij!! :cheer2:
Wat voor 1 heb je gekocht? Ik heb net voor onze vakantie mijn auto ook verkocht. Was een Opel Karl, in 2017 nieuw gekocht. Nu ingeruild voor een Peugeot 208 GT uit 2020 :) ik voel me zoveel stoerder haha! Echt een hip karretje vergeleken met de Karl.
Irregular_Choice schreef:
24-07-2025 22:45
Wat voor 1 heb je gekocht? Ik heb net voor onze vakantie mijn auto ook verkocht. Was een Opel Karl, in 2017 nieuw gekocht. Nu ingeruild voor een Peugeot 208 GT uit 2020 :) ik voel me zoveel stoerder haha! Echt een hip karretje vergeleken met de Karl.
Een volkswagen up uit 2019. Met alle luxe die ik ooit kon wensen.
Mijn oude auto is een Toyota yaris uit 2003. Mijn trouwe gebakje.
Poes schreef:
25-07-2025 03:50
Een volkswagen up uit 2019. Met alle luxe die ik ooit kon wensen.
Mijn oude auto is een Toyota yaris uit 2003. Mijn trouwe gebakje.
Lekker! Leuke auto ook, die Up :) ik heb helaas moeten inleveren op luxe. Had stoel- en stuurverwarming, maar als ik daar ook nog op ging zoeken naast automaat, onder de 50.000km, met Apple car play, binnen mijn prijsrange en een leuke kleur (geen zwart, wit of grijs) kwam ik op niks uit :mrgreen: dus die luxe laten gaan, maar ben er toch wel heel blij mee! Zo leuk, een andere auto! Veel rijplezier ermee!
Biciclette schreef:
24-07-2025 17:59
Een creatieve zomercursus. 4 avonden plezier en hopelijk daarna ook nog.
leuk! In welke richting moet ik denken qua creativiteit? Ik ben zelf echt helemaal niet creatief en vind dat soms wel jammer.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven